۵۲۱۰۱۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

چمران: در رد صلاحیت‌ها جناحی عمل شده

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: درخواست ما این است که هیئت نظارت بر انتخابات شوراها، دلایل رد صلاحیت اعضای فعلی شورای شهر تهران را اعلام کند.

خبرگزاری میزان: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: درخواست ما این است که هیئت نظارت بر انتخابات شوراها، دلایل رد صلاحیت اعضای فعلی شورای شهر تهران را اعلام کند.

مهدی چمران گفت: رایزنی ها برای باز گرداندن افراد رد صلاحیت شده به چرخه انتخابات شورای اسلامی شهر تهران همچنان ادامه دارد.

وی افزود: هنوز پاسخی در این رابطه داده نشده و تنها از طریق شورای شهر، رایزنی هایی با رئیس مجلس و اعضای هیئت رئیسه انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه وضعیت افراد رد صلاحیت شده باید مشخص شود، گفت: امیدوار هستیم تکلیف افراد رد صلاحیت شده هر چه سریع تر مشخص شود زیرا اعتقاد داریم در رد صلاحیت ها جناحی عمل شده است.

چمران بیان کرد: تعیین و تکلیف اعضای رد صلاحیت شده به هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب شورای شهر فرصت می دهد که لیست خود را معرفی کنند.

وی با اشاره به لزوم اعلام دلایل رد صلاحیت اعضای شورای شهر تهران گفت: از هیئت نظارت درخواست کرده ایم که دلایل رد صلاحیت هر یک از اعضا را به طور جدا و با جزئیات اعلام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص نحوه اعلام دلایل رد صلاحیت های برخی از اعضای شورای شهر تهران گفت: دلایل رد صلاحیت ها به طور کلی گفته شده و از جزئیات آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رد صلاحیت شدن شما که می گفتید تابع قانون هستنم.چرا اینگونه جبهه گرفتید. نکنه آقای یاهنر این افرادی که رد صلاحیت شداند.جز تیم شما بودن.

    • بدون نام

      آقای چمران ایکاش در خصوص فساد در شهرداری حساس بودی و اعلام می کردی چه تعداد از اقوام اعضای شورای شهر بخصوص خود شما در شهرداری فعال و مشغول بکار شده اند.

    • بدون نام

      آقای چمران شکست را قبول کنید . کمی به عاقبت امور هم فکر کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج