۵۲۱۰۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کریم باقری: قهرمانی فصل هفتم لذتبخش‌تر بود

عضو ایرانی کادرفنی تیم پرسپولیس قهرمانی این تیم در فصلی که نقش کاپیتان را ایفا می‌کرد لذتبخش‌تر خواند.

ورزش سه: کریم باقری هم به عنوان مربی و هم بازیکن توانسته عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد و از این حیث تجربه جالب توجهی را در اختیار دارد. او در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط اخیر این تیم و شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان و ... صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید.

قهرمانی متعلق به هواداران است

خوشحالم از اینکه توانستیم نتایجی که پارسال گرفتیم را در این فصل تکمیل کنیم. فصل گذشته هم می‌توانستیم قهرمان شویم اما تفاضل گل مانع شد با این حال امسال با اقتدار توانستیم به خواسته‌مان برسیم. بازی‌ها را یکی پس از دیگری با اقتدار پشت سر گذاشتیم و توانستیم به حق‌مان برسیم. در این اقتدار و نتایج اما نقش هواداران پررنگ است. آنها در این دو فصل اخیر خصوصا پشت تیم بودند و از ته جدول تا صدر و قهرمانی در کنار ما بودند و حمایت کردند. به تیم باور و اعتماد و اعتقاد داشتند و این مساله باعث شد تا بازیکنان نیز بتوانند با انگیزه‌ی بالا به چیزی که مدنظرمان بود برسند. قهرمانی را به همین دلیل باید تقدیم آنها کرد و البته از مدیریت و مجموعه تیم هم تشکر کرد که باعث شدند بدون مشکل به کارمان ادامه دهیم.

فصل هفتم لذتبخش و لیگ شانزدهم با اقتدار

خب قهرمانی فصل هفتم خیلی فرق داشت. بازیکن بودم و خب در زمان بازیگری قهرمانی لذت بیشتری دارد. خصوصا آن قهرمانی که شرایط خاصی داشت. در کورس قهرمانی با سپاهان بودیم و ۶ امتیاز از ما کسر شده بود و در ثانیه‌های پایانی به قهرمانی رسیدیم و خیلی دلچسب بود. در این فصل هم لذت قهرمانی در اقتداری بود که داشتیم و اکنون به ادامه و رویاهای بعدی فکر می‌کنیم.

کار خودجوش روی سن به ذهنم نرسید

خواندن سرود قهرمانی روی سن جالب بود. آن زمان اصلا به این مساله فکر نکرده بودم و به صورت خودجوش انجام دادم. همان لحظه به ذهنم رسید و میکروفن را در دستم دیدم و شروع به خواندن کردم و هواداران هم همراهی کردند و خیلی لذتبخش شد. در این فصل خب شرایط فرق می‌کرد و اتفاقی نیفتاد که کار خودجوشی انجام دهم.

مسوولان پرسپولیس باید در خصوص هانی پاسخ دهند

من در جریان اتفاقات رخ داده در خصوص هانی نوروزی نیستم. به هرحال کل مجموعه تیم تمام تلاش خود را کرد تا با قهرمانی روح کاپیتان هادی را شاد کند و هواداران از این قهرمانی خوشحال شوند. من در جریان این نیستم که چه برنامه‌ای در نظر داشتند و چطور پیش رفت و به آن ورود نمی‌کنم و مسوولان بهترین تصمیم گیرنده در این خصوص هستند.

بازیکنان روی پول و قراردادشان حساب کرده‌اند

بازیکنان ابتدای فصل روی قراردادی که ثبت می‌کنند و تاریخ پرداخت آن حساب می‌کنند و به همین دلیل روی آن برنامه ریزی می‌کنند. تصمیم در خصوص اعتصاب نظر آنها بود و قرار است برای مشخص شدن وضعیت خود با مسوولان باشگاه صحبت کنند. کادرفنی هم مثل بازیکنان است و هر وقت مطالبات آنها پرداخت شود، برای کادرفنی هم پرداخت می‌شود و هیچ تفاوتی ندارد و وقتی پول بیاید مطالبات همه پرداخت می‌شود.

وظیفه ما پیروزی برابر الوحده است

بازی با الهلال با بدشانسی ما همراه بود. بازیکنان فوق العاده کار کردند و حق آنها پیروزی بود. با این حال اکنون ناامید نیستیم و باید در آزادی سه امتیاز را برابر الوحده کسب کنیم و بازی خوبی را به انجام برسانیم و امیدوار به رقم خوردن نتیجه بازی الریان - الهلال به سود خودمان باشیم. مهمترین تکلیف ما پیروزی برابر الوحده است و این کاری است که ما باید انجام دهیم و بعد ببینیم شرایط به سود ما رقم خواهد خورد یا نه. امیدوارم مثل همیشه در آن دیدار هم هواداران در کنار ما حضور داشته باشند و با تشویق و حمایت همیشگی خود باعث کسب نتیجه لازم و انگیزه بین بازیکنان شوند.

باید ببینم پرسپولیس مرا می‌خواهد یا نه

در خصوص تمدید قرارداد اجازه بدهید فصل تمام شود و بعدا در این باره تصمیم خواهیم گرفت. من قراردادی دوساله بسته‌ام و اگر پرسپولیس مرا بخواهد با افتخار هستم و هر وقت نیازی نداشته باشند مشکلی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج