۵۲۱۱۴۲
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

اولین مناظره انتخاباتی، تا ساعاتی دیگر

نخستین مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی روز جمعه (هشتم اردیبهشت) از رادیو و تلویزیون پخش می‌شود که دیگر برنامه‌های تبلیغاتی آنها نسبت به روزهای دیگر کاهش پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا: نخستین مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی روز جمعه (هشتم اردیبهشت) از رادیو و تلویزیون پخش می‌شود که دیگر برنامه‌های تبلیغاتی آنها نسبت به روزهای دیگر کاهش پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد به دلیل حضور شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در مناظره عصر روز جمعه (۸ اردیبهشت) که قرار است ساعت ۱۶ به صورت زنده از شبکه یک سیما و شبکه رادیویی ایران پخش شود، برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها نسبت به روزهای دیگر کمتر شده است.

نخستین مناظره انتخاباتی روز جمعه (۸ اردیبهشت ماه) ساعت ۱۶، به طور زنده از شبکه یک سیما و شبکه رادیویی ایران پخش و ساعت ۲۲ همان روز از شبکه چهار سیما و شبکه رادیویی جوان بازپخش می‌شود.

به طور کلی مناظره‌های انتخاباتی مشترک نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ‌های ۸، ۱۵ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه و در سه بخش مناظره اقتصادی-اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شوند.

مناظره شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی و اجتماعی در تاریخ هشتم اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران پخش می‌شود.

مناظره شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع سیاسی در تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران پخش می‌شود.

همچنین مناظره اقتصادی شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران پخش می‌شود.
محتوای مناظره امروز موضوعات «اجتماعی» است
خبرگزاری فارس: سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: محتوای مناظره امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مسائل اجتماعی است و موضوعات اقتصادی و سیاسی در مناظره‌های بعدی کاندیداها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: طبق تصمیم کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها بنا بوده تا در مناظره امروز مسائل اجتماعی مورد بحث قرار گیرد و مسائل اقتصادی و سیاسی در دو مناظره بعدی نامزدها مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها اظهار داشت: مناظره امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۱۶ و ۳۰ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود و از ساعت ۱۶ تا ۱۶ و ۳۰ مبانی تبلیغات انتخاباتی برای نامزدها از سوی اعضای کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها تشریح و قرعه‌کشی برای تعیین صندلی نامزدها در مناظره انجام می‌شود.

قاضی‌زاده با بیان اینکه ساعت ۱۶ و ۳۰ هر ۶ نامزد برای شرکت در مناظره وارد سازمان می‌شوند،‌خاطرنشان کرد: بناست تا در خلال برنامه ۳ ساعته مناظره آنتراکت ۱۵ دقیقه‌ای داشته باشند که جزئیات این امر و سایر موضوعات در دستور کار مناظره توسط مجری برنامه اعلام می‌شود.

وی در پایان گفت: تمام برنامه‌ها از ساعت ۱۴ و ۳۰ و ورود نامزدها به سازمان صدا و سیما و بحث قرعه‌کشی و آغاز مناظره در رسانه ملی به صورت زنده پخش خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جمعش کنید بابا

    • مسعود نوروزی

      ای کاش مناظره ها بیشتر و به صورت دو به دو بود

    • بدون نام

      فقط رئیسی

    • بدون نام

      مناظره.بگید دروغ وکلک.والا مناظره کدام بود مشتی دروغ وکلک تحویل مردم میدن.اینا دیگه تکراریه

    • حامد عزتی

      عجبا. ولی فکر کنم قالیباف بترکوپه

    • محسن

      قالیباف ..احمدی نژاد امروز است

    • بینام

      بیاید همین الان رای گیری کنیم, من اسم میذارم شما روی سبز کلیک کنید ,قبوله؟

    • بینام

      روحانی

    • بینام

      قالیباف

    • بینام

      رییسی

    • بینام

      جهانگیری

    • بینام

      هاشمی طبا

    • بینام

      آقا میر سلیم

    • بدون نام

      قالی باف لیاقت رئیس‌جمهوری را ندارد، فقط روحانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج