جاباما
۵۲۱۲۶۲
۱۸ نظر
۵۰۰۶
۱۸ نظر
۵۰۰۶
پ

برخورد ستاد روحانی با فرد هتاک به امام رضا (ع)

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی قرائت متن دور از شئون مذهبی در افتتاحیه ستاد انتخاباتی استان ایلام و هر گونه سوء استفاده سیاسی از این رخداد را محکوم کرد.

خبرگزاری مهر: محمد شریعتمداری رییس ستاد انتخاباتی روحانی قرائت متن دور از شئون مذهبی در افتتاحیه ستاد انتخاباتی استان ایلام و هر گونه سوء استفاده سیاسی از این رخداد را محکوم کرد.

بسمه تعالی

جناب آقای میرزایی

رییس محترم ستاد استان ایلام

با سلام و آرزوی توفیق الهی

به قرار اطلاع قرائت متن طنز آمیزی در اجرای برنامه افتتاحیه آن ستاد دور از شئون مذهبی و خارج از ضوابط تبلیغاتی ستادهای تبلیغاتی جناب آقای دکتر حسن روحانی بوده و موجب جریحه دار شدن احساسات برخی علما و متدینین نیز شده است.

از آنجا که دفاع از حریم قدسی ائمهء معصومین علیهم السلام وظیفه یکایک مسلمانان اعم از اصلاح طلب و اعتدال گرا و اصول گراست، شایسته است فوراً با فرد خاطی قاطعانه برخورد شده و از هرگونه فعالیت احتمالی وی در ستاد جلوگیری به عمل آید.

ستاد مرکزی با اعلام تاسف از این حادثه و محکوم کردن آن، حفظ مقدسات و ارزش های دینی را در هر شرایطی ضروری دانسته وکلیه ستادها را در ادامه راهی که در پیش داریم به دقت کامل در اینخصوص توجه میدهد و البته هر گونه سوء استفاده سیاسی از این رخداد را نیز محکوم می نماید. در فعالیت های گسترده مردمی انتخاباتی و برای هر نامزدی وقوع خطاهای مختلف را باید محتمل دانست، ولی در قبال اشتباهاتی از این دست که ممکن است از روی سوء نیت و بی اعتقادی هم نباشد باید حساس بود.

محمد شریعتمداری

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی
آیت‌الله مکارم شیرازی: عامل توهین به امام رضا(ع) مجازات شود
خبرگزاری رسا: حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در واکنش به توهین فردی به ساحت مقدس حضرت امام رضا(ع) بیانیه ای صادر و خواستار محاکمه این فرد شد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در اخبار آمده بود که در یکی از ستادهای انتخاباتی اهانت شدیدی به مقام شامخ حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة والثناء) شده است و مقام والای امامت توسط یک فرد خبیث به سخریه کشیده شده و در سایت های مختلف نیز انتشار یافته است.

این کار جدا از مسائل انتخاباتی از زشت ترین و منفورترین کارهاست و ما شدیدا آن را محکوم می کنیم و انتظار داریم هر چه سریع تر مرتکب آن محاکمه و مجازات شود تا حریم والای امامان ملعبه دست افراد آلوده و جنایتکار نگردد.

و بعید نمی دانیم این کار زشت به تحریک دشمنان کشور انجام گرفته باشد تا فضای انتخابات را آلوده کند که در این صورت جرم آن سنگین تر می شود.

همۀ شهروندان عزیز را به هوشیاری دربرابر توطئه های دشمنان و حفظ حریم مقدسات دعوت می کنیم و مجددا مجازات سریع این فرد خبیث را از مسئولان انتظار داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کلیدهای شکسته

      مبنای کار و خواستگاه شما توهین به مقدسات بی بندوباری تعظیم به بیگانگان است و دل دشمن را شاد کردن!

    • بدون نام

      ذرودبر روحانی

    • بدون نام

      روحانی صد در صد ,تبریک به مردم فهمیده

    • بدون نام

      پس اونایی که توی ستاد برای حرفاش دست میزدند و تشویقش میکردن چی؟ باید ستادش کلا تعطیل بشه

    • بدون نام

      حرف قشنگ زدن ساده است مردم عاقل گول این وعده‌ها را نمیخورند

    • بدون نام

      درود بر دولت روحانی

    • بدون نام

      بی لیاقت ها

    • مهر

      این ادم پلید از طرف همان روحانی قرار گرفته دیگه چرا یک ادم سیاست مدار نتواند اقای روحانی باید فوری به این ادم پلید واکنش نشان دهی

    • بدون نام

      دوستان همین آقایون در روز عاشورا کف و سوت میزدند ... و پرچم اهل بیت رو آتیش میزدند ... فقط مانده بود قرآن ها رو به نیزه کنند ...
      اللهم عجل لولیک الفرج .

    • بدون نام

      امام رضا(ع)نگین کشورایران هست نورچشم تمام ما هرکس بخوادتوهین کنه وای ب حالش.

    • بدون نام

      واقعا این کلیپ دیدم عصبانی شدم و خجالت کشیدم از اون آدمهایی که دست می‌زدند برای ....

    • بدون نام

      عاقبت جوگیر شدن ...مجری....!!!

    • بدون نام

      زنده باد روحانی

    • بدون نام

      آره زنده باد روحانی چون این مجری در ستاد انتخابی روحانی میباشد و به راحتی به ساحت امام رضا توهین می کند وکسانی که در ستاد انتخاباتش بودند برایش دست می زنند

    • بدون نام

      روحانی برو الزایمر گرفتی

    • بدون نام

      دروربرروحانی

    • هموطن

      آیا واقعا 4 سال سر کار بودن ونابودی کارخانه ها کم بود ایا آقای جهانگیری معاون نبود که الان می خواهد کار کند خدا وکیلی دیگر بس است باید نسل جدید با تحصیلات دانشگاهی سر کار بیایند

    • بدون نام

      با سلام
      مردم عزیز فهیم و سلهشور و انقلابی ایران در انتخابات 96 بیایید به کاندیدایی رای دهیم که به فکر هلال و حرام بودن و شبهه دار بودن نان سر سفره مردم هم باشد، با این اختلاص ها و با این سیستم بانکداری ربوی و غیر اسلامی که روز به روز برکت را از سر سفره های مردم کم و کمتر کرده نمی توان ادعای اسلامی بودن کرد و چه بسا ماه عسل این انتظار مهدی(عج) نخواهد بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج