۵۲۱۲۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فریسات: در نیم فصل دوم نتایج خوبی نگرفتیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان،‌گفـت: متاسفانه در نیم فصل دوم نتایج خوبی نگرفتیم اما تلاش می‌کنیم در ۲ بازی پایانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان،‌گفـت: متاسفانه در نیم فصل دوم نتایج خوبی نگرفتیم اما تلاش می‌کنیم در ۲ بازی پایانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

عزیز فریسات در مورد شرایط فولاد خوزستان، گفت: شرایط تیم‌مان بد نیست. تمرینات را طبق برنامه برگزار می‌کنیم.متاسفانه در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب نکردیم. البته موقعیت‌ تیم در جدول بد نیست و تلاش می‌کنیم در دو هفته باقی مانده نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان فولاد از انگیزه کافی برای رسیدن به موفقیت بهره نمی‌برند، اظهار داشت: دلایل زیادی باعث شده فولاد نتواند در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیرد. به طور مثال بحث مصدومیت بازیکنان یکی از مشکلاتی بود که گریبانگیر ما شد. در مقطعی از فصل دست‌مان خیلی خالی شد. در مورد انگیزه هم تمام تلاشمان را برای تزریق انگیزه به تیم می‌کنیم. در کل دلایل مختلفی برای عدم کسب نتیجه وجود دارد. باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم با هماهنگی و همدلی بیشتر به موفقیت برسیم.

مربی فولاد خوزستان در مورد مصدومان تیمش، خاطرنشان کرد: عبدالله ناصری و عبدالله کرمی را به دلیل مصدومیت در این دیدار در اختیار نداریم.

فریسات در مورد دیدار فردای تیمش مقابل صنعت نفت،‌ گفت: با تمام توان و قدرت به آبادان سفر می‌کنیم تا در این دیدار به موفقیت برسیم. صنعت نفت هم تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است. امیدوارم بتوانیم در این مسابقه نتیجه خوبی بگیریم. قرار است ساعت ۱۳ راهی آبادان شویم و آخرین تمرینمان را عصر امروز برگزار خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج