۵۲۱۲۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلالی: سایپا در لیگ برتر می‌ماند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:تیمی که می خواست خودش را در لیگ برتر حفظ کند،شرایط خوبی دارد.

خبرگزاری فارس: مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: بهترین موضوعی که باید در موردش صحبت کنم انگیزه و اشتیاق بازیکنانم در فاصله ۱۰روز به پایان مسابقات است.تیمی که می خواست خودش را در لیگ برتر حفظ کند،شرایط خوبی دارد.فردا با تمام توان بازی می کنیم.

فکر می‌کنم بهترین موضوعی که می‌تواند صحبت کنم این است که ۱۰ روز به پایان بازی‌ها مانده و اشتیاقی که در بچه‌ها می‌بینم به من انگیزه زیادی می‌دهد و این سطح از اشتیاق و انگیزه امتیاز خوبی است و این جوان‌ها در تیم ما آینده درخشانی دارند و این را من در چهره آنها می‌بینم. به همین دلیل ما همواره به تمام بازی‌ها امیدوار هستیم.

وی در خصوص بازی فردا هم گفت: تماشاگران فردا بازی خوب و روانی را از ما خواهند دید.

جلالی در خصوص پاسخ به این سؤال که بعضی از تیم‌ها انگیزه‌شان را از دست داده‌اند، افزود: من نمی‌توانم از جانب دیگران صحبت کنم ولی در مورد خودم می‌توانم بگویم که همه دیدند در مشهد چه فوتبالی بازی کردیم و همواره تا آخرین لحظه بازی‌ها باانگیزه بازی خواهیم کرد.

وی در مورد ادامه همکاری با پیکان برای فصل ‌آینده،‌اظهار داشت: برنامه‌هایم را آماده کرده‌ام و ان‌شاءالله که در فصل آینده در این تیم ماندگار هستم با توجه به صحبت‌هایی که مطرح شده است این را می‌گویم.

جلالی در مورد اینکه برخی از بازیکنان جوان این تیم قرارداد یک ساله دارند،‌گفت: در مورد آن چیزی که گفتید یک مقدار نگرانی است بازیکنان جوان ما که بسیار مستعد و خوب هستند قرارداد یک ساله دارند اما آن چه از بازیکنان می‌بینم این است که آنها نسبت به باشگاهی که بهترین زمینه را برای پیشرفتشان فراهم کرده متعهد هستند و آنچه می‌بینم اشتیاقی است که برای با هم بودن دارند و باشگاه اکثر آنها را حفظ می‌کند البته نگرانی‌هایی هم است. اکنون برخی از بازیکنان تیم امید را به بدنه تیم اضافه کرده‌ایم و آنها را زیرنظر گرفته‌ایم که همه آنها استعدادهای بزرگی هستند که در آینده بیشتر از آنها خواهید شنید.

سرمربی پیکان در مورد تقابل با تیم سابقش سایپا اظهار داشت: صحبت خاصی ندارم برای آنها مسابقه مهمی است و ان‌شاءالله که فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

جلالی در مورد اینکه سایپا در زمان خودش مدعی کسب سهمیه آسیایی بود و اکنون برای سقوط نکردن می‌جنگد، گفت: دو سال در سایپا کار کردم سال دوم سال سختی بود با این حال سایپا از نظر من همواره باشگاه بزرگی است و مطمئن هستم این تیم در لیگ برتر می‌ماند، وضعیتش در جدول هم نگران‌کننده نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج