جاباما
۵۲۱۳۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رکورد ریل گذاری در کشور شکسته شد

مدیرکل روسازی راه آهن شرکت ساخت اعلام کرد: با پیگیری های گسترده ای که به منظور سرعت بخشیدن به ریل گذاری در خطوط جدید صورت گرفته، رکوردی قابل توجه در این حوزه به ثبت رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل روسازی راه آهن شرکت ساخت اعلام کرد: با پیگیری های گسترده ای که به منظور سرعت بخشیدن به ریل گذاری در خطوط جدید صورت گرفته، رکوردی قابل توجه در این حوزه به ثبت رسیده است.

محمدرضا احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در دولت یازدهم به منظور رساندن ریل به پنج مرکز استان باقی مانده، خوشبختانه اقدامات قابل توجهی در این حوزه صورت گرفته و می توان امیدوار بود بخش قابل توجهی از این طرح ها تا پیش از پایان یافتن این دولت به بهره برداری برسند.

به گفته وی، رساندن ریل به رشت، همدان، کرمانشاه، ارومیه و خط دوم تبریز نیاز به کشیدن بیش از ۸۹۰ کیلومتر خط آهن جدید داشت که خوشبختانه در حال حاضر تنها ۳۲۹ کیلومتر از آن باقی مانده است.

مدیرکل روسازی راه آهن شرکت ساخت با بیان اینکه با پایان یافتن کارهای زیرساختی در بسیار از این طرح ها، ریل گذاری با سرعتی قابل توجه انجام می شود، اظهار کرد: در مسیر ریلی ملایر - کرمانشاه چهار کارگاه تجهیز شده که به طور همزمان ریل گذاری می کنند. در این مسیر ما به رکورد ریل گذاری روزانه ۱۹۵۰ متر رسیدیم که رکوردی قابل توجه است. حتی اگر پیش از این در طرحی رکوردی این چنینی ثبت شده باشد مربوط به یک روز خاص بوده اما در این طرح ها رکوردهای روزانه هر روز تکرار می شوند.

احمدی ادامه داد: در محور همدان نیز ریل گذاری روزانه به ۱۷۰۰ متر در روز رسیده و از این رو به نظر می رسد همدان نخستین شهری باشد که راه آهن به آن خواهد رسید و پس از آن کرمانشاه، رشت، ارومیه و تبریز قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: با هدف گذاری های صورت گرفته و با توجه به بهبود شرایط جوی می توان انتظار داشت رکورد ریل گذاری روزانه در یک طرح به بیش از دو کیلومتر نیز برسد. در حال حاضر در طرح های در دست ساخت روزانه بیش از پنج کیلومتر ریل گذاری داریم و این امید وجود دارد که با افزایش این رقم سرعت تکمیل این اولویت های ریلی نیز بالا رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج