۵۲۱۴۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

در مصاحبه با مارکا

کلوپ: رونالدو باید الگوی فوتبالیست ها باشد

به اعتقاد یورگن کلوپ، لیگ برتر انگلیس، دشوارترین لیگ دنیاست؛ به طوریکه رئال و بارسا نیز آنجا با مشکل برخورد خواهند کرد.

ورزش سه: به اعتقاد یورگن کلوپ، لیگ برتر انگلیس، دشوارترین لیگ دنیاست؛ به طوریکه رئال و بارسا نیز آنجا با مشکل برخورد خواهند کرد.

پس از اینکه لیورپول در 13 بازی از 19 بازی ابتدایی خود پیروز شد، بسیاری گمان بردند که این تیم مدعی قهرمانی در لیگ خواهد بود ولی با شروع سال 2017 روند نزولی لیورپول نیز شروع شد و حالا قرمزها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگند.
کلوپ: رونالدو باید الگوی فوتبالیست ها باشد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در همین رابطه به مارکا گفت: « حتی برای رئال و بارسا نیز رقابت در لیگ برتر دشوار است. البته واضح است که این دو تیم همیشه برای قهرمانی می جنگند ولی در انگلیس مشکل خواهند داشت.

در لیگ برتر، بازی ساده وجود ندارد و فشار در هر مسابقه بسیار بالاست. در هر بازی، هر اتفاقی ممکن است بیفتد. اینجا حتی یک بازی که شما مطمئن باشید ۴-۰ پیروز خواهید شد و به واسطه آن به ستاره های اصلی خودتان استراحت بدهید، وجود ندارد. در بوندسلیگا هم همین وضعیت است مگر اینکه شما بایرن مونیخ باشید.

به طور مثال چلسی فصل فوق العاده ای داشته و صدرنشین است؛ اما بارها این تیم 1-0 پیروز شده و برای حفظ برتری خود مجبور شده دقایق زیادی به دفاع بپردازد. ما حالا برای کسب سهمیه مبارزه می کنیم و امیدوار به 4 بازی باقیمانده هستیم؛ هرچند اگر فقط 5 امتیاز بیشتر داشتیم، اوضاع می توانست بسیار بهتر باشد. متاسفانه در برخی دیدارها امتیازات حساسی را از دست دادیم.»
کلوپ: رونالدو باید الگوی فوتبالیست ها باشد

کلوپ ادامه داد: « من با بازیکنانم دوست هستم ولی نه بهترین دوست شان. یک دوست خوب همیشه انتقادات را در زمان درستش بیان می کند. من همیشه و در همه لحظات با بازیکنانم مهربان نیستم. به بازیکنانم گفته ام که 50درصد موفقیت شان برعهده من است و برای 50 درصد باقیمانده، باید خودشان تلاش کنند.

همیشه رونالدو و نیز مسی را در زمینه پشتکار مثال می زنم. رونالدو هرکسی را مجذوب خودش می کند ولی اطمینان دارم که او برای رسیدن به این شرایط، سخت تر و بیشتر از دیگران تمرین و تلاش کرده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج