۵۲۱۴۷۹
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

سازمان بنادر: سخنان قالیباف دروغ محض است

سازمان بنادر و دریانوردی کشور با انتشار بیانیه‌ای، به اظهارات تبلیغاتی محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد و این‌گونه سخنان را «بی‌پایه و تنها به نفع بنادر رقیب در منطقه» دانست.

خبرگزاری ایسنا: سازمان بنادر و دریانوردی کشور با انتشار بیانیه‌ای، به اظهارات تبلیغاتی محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد و این‌گونه سخنان را «بی‌پایه و تنها به نفع بنادر رقیب در منطقه» دانست.

در بیانیه سازمان بنادر و دریانوردی آمده است: جناب آقای محمدباقر قالیباف یکی از نامزدهای محترم ریاست جمهوری در برنامه تبلیغاتی خود در شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۲۲ روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه، بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی اتهام واردات بیش از ۲۰ میلیارد دلار کالای قاچاق از بنادر کشور را بیان کرد و گفت: «... بیش از ۲۰ میلیارد دلار کالای قاچاق از بنادر ما وارد می‌شود... » که این یک دروغ محض است.

این بیانیه می‌افزاید: آقای قالیباف در اظهارات خود بنادر کشور که یکی از مهمترین مراکز اقتصادی کشور محسوب می‌شود و همچنین کارکنان آن که در یک دهه گذشته حتی یک مورد محکومیت قانونی در این زمینه ندارند را مورد اتهام قرار داده است. این‌گونه سخنان بی‌پایه و غیرمستند تنها به نفع بنادر رقیب در منطقه خواهد بود که پس از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) موقعیت خود را متزلزل می‌بینند.

روابط عمومی سازمان بنادر درخواست کرد برای جلوگیری از تشویش و گمراهی افکار عمومی، به این اتهام رسیدگی و برای سازمان بنار و کشتیرانی امکان دفاع از خود در رسانه عمومی فراهم شود.

بر اساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی کشور، این سازمان همچنین با ارسال نامه جداگانه‌ای به رئیس ستاد انتخابات کشور، مراتب تکذیب و اعتراض خود به اظهارات تبلیغاتی و بی‌اساس این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شبکه اول سیما را اعلام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قاچاق که بیداد می کنه. شما فکر کردی رییس سازمان بنادر میاد مجموعه خودش رو زیر سوال ببره؟
      البته قالیباف حرف های بدون سند زیاد زد، ولی خیلی از مواردی که بهش اشاره کرد واقعا در جامعه وجود داره

    • بیژن شکری

      متاسفانه این طیف از افراد و شخصیتها تنها چیزی که براشون اهمیتی نداره منافع ملی هست و به هر قیمتی فک میکنن با این دروغها و اتهامات بی اساس میتونن رای جمع کنن که البته دقیقا نتیجه عکسی رو خواهند گرفت.

    • بدون نام

      معلوم نیست که آقای قالیباف چرا برای خدمت به مستضعفین سینه چاک می کند.,.!!!!!!!

    • مهدی

      به نظر شما این همه اجناس قاچاق که وارد کشور می شود با کوله بری ویا اسب وقاطر واردمی شود چرا با این واقیتها به خاطر اینکه از مثلا قالیباف یا شخص دیگه خوششان نمی اید احساسی برخورد می کنید !!! واقیعیتها را فدای احساسات وطرفداری از فلان کاندید نکنید!!؟؟؟قاچاق در کشورمان داره بیداد می کنه میدانید علت ورشکستگی بیشتر کارگاهای تولیدی وبیکار شدن کارگران وبی توجهی به این مسئله چه بلائی سر ملت وکشور میاورد؟؟؟اگر میدانید چرا از واقعیت انتقاد می کنید؟؟پس بدانید این مقدار بسیار زیاد قاچاقی که وارد کشور می شود از را دریاست وبس لازم بذکر است که پشت قضیه واردات غیر قانونی هم آقازاده ها هستند یعنی همان گروه ۴درصدی منطقی باشید وواقعیتها را فدای احساسات نکنید

    • بدون نام

      قالیباف بازنده انتخابات و اخلاق با هم شد

    • بدون نام

      قالیباف یکدرصدهم قبول ندارما ولی کاملا اینو دروست گفت حالا شما بگین ما قاچاق رد نمیکنیم

    • بدون نام

      همین چن روز پیش تلوزیون اعلام کرد که 5 نفر دستگیر شدن قبلا هم خبر دستگیریشون اعلام کرده بودن من کاری به قالیباف ندارم ولی کارمندای گمرک بعضیاشون همچین پاک و مطهرم نیستن

    • رضا

      تو رو خدا چرا از حرف حق قالیباف بدتون میاد عاقلانه تصمیم بگیرید همین و بس

    • بدون نام

      جناب رئیس بنادر لنگ های خروس (کانتینرها) دروغ است یا ادعاهای واهی و مدافعانه شما که شعور ملت را به بازی گرفته آید کانتینر های قاچاق کشف شده که ملت ایران بارها از رسانه ملی تماشا کردند سند نیست قالی باف همین گنداب شما را رو کرد

    • بدون نام

      قالیباف تنها فاتح مناظره بود

    • قاسم

      قالیباف گل کاشتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج