جاباما
۵۲۱۵۰۳
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

انتقاد غرویان از مچ گیری قالیباف

یک استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: بهتر بود آقای قالیباف بجای مچ‌گیری و اتهام‌زنی، برنامه و راه‌حل ارائه می‌کرد.

خبرگزاری ایلنا: آیت‌الله محسن غرویان در گفت‌وگو با خبرنگار ، درخصوص نخستین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ مردم توقع نداشتند که برخی از نامزدها دائما به دولت حمله کنند و مچ‌گیری را سرلوحه کار خودشان قرار دهند.

او ادامه داد: متاسفانه این مسئله رخ داد و برخی از نامزدها به دولت حمله کردند و به دنبال مچ‌گیری بودند که این مسئله انعکاس خوبی در میان مردم نداشت.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به انتظارات مردمی از کاندیدها اظهار داشت: مردم دوست دارند که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، برنامه‌ها و راه‌حل‌هایشان را برای خروج کشور از معضلات و مشکلات بیان کنند نه آنکه دائما به دولت حمله کنند.

غرویان با بیان اینکه آقایان روحانی و جهانگیری جانانه از خدمات دولت یازدهم دفاع کردند، تصریح کرد: آقای روحانی در این مناظره رسما گفتند که بسیاری از اتهامات مطرح شده درخصوص دولت دروغ است و یادآور شدند که دروغگویی زیبنده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و جمهوری اسلامی ایران نیست.

او با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی نسبت به آقای قالیباف عملکرد متعادل‌تری داشت، خاطرنشان کرد: بهتر بود آقای قالیباف بجای مچ‌گیری و اتهام‌زنی، برنامه و راه‌حل ارائه می‌کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ژکس

      قالیباف فقط به درد شهرداری میخوره
      اگه رای بیاره این یه نفس که جووونا میکشند گاز عنبری قیچی میکنه
      سر پسرا هم چادر میکنه

    • آریا

      وقتی یرنامه ای برای ارایه ندارد بایدهم تخریب کند تعجب میکنم که ازکاندیداتوری چهارسال قبل عبرت نگرفته .

    • خوزستانی

      آقای قالیباف احمدی نژادی حرف نزن مردم یک بار گول میخرن ساده که نیستن

    • بدون نام

      شما چهار سال تمام علیه دولت قبل تهمت زدین کسی حرفی نزد ولی امشب قالیباف واقعیت را گفت شد تهمت. .جمع کنین این بساط را

    • بدون نام

      اگر در مناظره انتقاد نکند.مچ گیری هم نکند. پس آقایان بیایند برای همدیگر نوشابه وا کنند. و بعد به ریش مردم بخندند.مناظره یعنی برنامه دادن خوب و انتقاد از دولتی که فقط چهار سال حرف زد. آقای روحانی خیلی به مردم وعده داد. زندگی بهتر برای مردم. نان سر سفره مردم آوردن.ارز را ظرف 9ماه تک نرخی کردن. وعده های دیگر که هیچ کدام تا به حال عملی نشده. همیشه همینطوره کسی اگه حرف راست رو بزنه بده میشه. آقای روحانی چهار سال دیگه هم رییس جمهور مبارکتون باشه. بعد این مملکت که داره کاملأ میره تو روکود رو کدام بدبخت باید بیاد جمع کنه. آقایان الکی جو گیر نشود. واقع بین باشید.

    • بدون نام

      اتفاقا مردم بسیار از این افشاگری ها استقبال می کنند پس چه کسی باید دروغگوی های دولت را برای مردم فاش کند مگر مردم نامحرمند خوبست که همه دیدند قالیباف سند مکتوب از سایت خود روحانی را ارائه کرد . اگر قرار باشد که هرکس برنامه خودش را بگوید چه حاجت به مناظره .اقتصاد مردم را به قهقرا ء کشاندند وبه مردم دروغ می گویند آنوقت مردم حق ندارند از آنها انتقاد کنند در خانه هر شهروندی 2 تا 3 جوان بیکار افسرده و سرگردان و به زندگی و آینده اش نا امید شده اند آنوقت دولت می گوید نشاط و اشتغال ایجاد کرده آیم !!! اینها دروغ نیست؟ اگر راست می گویند از کاخ هایشان بیرون بیایند و در خانه های مردم واقعیت های اجتماعی که بر گرده آنها شاهانه حکومت می کنند را ببینند. احسنت به قالی باف که از دل مردم محروم 96% سخن گفت و دفاع کرد.

    • احد

      ادبیات قالیباف نظامی و تند .بیشتر بسود رقیبش کاربرد داره تا خودش

    • محمدنژاد

      جناب غرویان! اینکه کاندیداهای محترم باید برنامه های خودشان را بیان کنند، صحیح میفرمائید ولی نقد عملکرد دولتی که خود کاندیدا میباشد نیز غیر متعارف و نامعقول نبوده بلکه حتی بعضأ ضروری نیز میباشد! چراکه اگر نقدی نباشد و عملکرد حاکمیت مقبول و پسندیده باشد که دیگر حضور رقباء معقول و پسندیده نیست !
      کاندیدای جدید نسبت به وضع موجود معترض است که آمده تا اصلاحات مورد نظرش را انجام دهد ! اینکه حضرتعالی بعنوان حامی دولت سعه صدر در نقد عملکرد ضعیف دولت را ندارید به حساب رویه غلط کاندیداها نگذارید!
      شما حتی منش اخلاق محوری آقای رئیسی را هم ناشی از ضعف ایشان تعبیر میفرمائید حالیکه دولت حاکم در بسیاری از موارد عزت انسانی و اسلامی ما را در مواجهه با دول غربی مخدوش نموده به نحوی که شیوخ ناکارآمد دول منطقه چون اردن و امارات و غیره به خودشان اجازه هتاکی و عرض اندام در مقابل ایران اسلامی میدهند .

      پاسخ ها

      • مرتضی

        احسنت
        بجز مورد آقای رئیسی ، عالی فرمودید !

    • بدون نام

      چطور ت
      خریب و بی انصافی برخورد روحانی با دولت قبل بد نبست اما اعتراص بحق قالباف اون هم رو در روی دو نماینده دولت بد
      است یک بام و دو هوا آقای عزیز اگر می خواهی روحانی رو بشناسی یک نگاهی به وزرا و اطرافیانش بنمائید.

    • بدون نام

      مچ گیری کردن اساس کار وزندگی این گونه افراد است ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج