۵۲۱۵۰۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کارخانه: از معروف عذر می خواهم

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه که سال گذشته دومین قهرمانی پی در پی و دهمین قهرمانی خود را در لیگ تجربه کرد، درباره اختلاف خود با معروف می گوید حق با او بوده است.

ورزش سه: سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه که سال گذشته دومین قهرمانی پی در پی و دهمین قهرمانی خود را در لیگ تجربه کرد، درباره اختلاف خود با معروف می گوید حق با او بوده است.

تمرینات تیم والیبال بانک سرمایه برای حضور در جام باشگاه های آسیا آغاز شده است و این تیم به عنوان قهرمان ایران باید در مسابقات حاضر شود. مصطفی کارخانه توانست با تیم خود دومین قهرمانی پی در پی و دهمین قهرمانی خود را در لیگ تجربه کند و حالا با تجربه کافی آماده کسب هفتمین عنوان قهرمانی خود در آسیا است.

گفته می شد این مربی قصد دارد برای لیگ امسال سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را به استخدام بانک سرمایه در بیاورد اما این معروف و کارخانه کدورتی دیرینه دارند که این فرضیه را نا ممکن می کرد.
مصطفی کارخانه با تایید این خبر گفت: بله، صحبت هایی با معروف بوده و من روی او حساب باز کرده ام. سعید اولین قهرمانی اش در لیگ را با من بوده و من اولین کسی بودم که به او اعتماد کردم. به طوریکه او را با دست شکسته به خیلی از پاسورهای دیگر ترجیح می دادم اما حالا صحبت هایی برای این فصل شده است که باید منتظر بمانیم.
کارخانه در مورد کدورت موجود بین او و معروف هم این طور توضیح داد: سعید ذهنیتی از اتفاق سال ۹۰ و تیم گیتی پسند اصفهان دارد که من به او حق می دهم. شاید بعد از اینکه سعید رفت من هم باید می رفتم اما واقعا تمام اتفاقات در دست من نبود. تمام کدورت ها به همان سال برمی گردد و شاید اتفاقات از چشم من دیده شده است. با این حال او حق دارد و اتفاق آن سال برای من هم خوشایند نبود.
گویا پرافتخارترین مربی لیگ برتر تصمیم جدی برای جذب سعید معروف دارد و می خواهد به اتفاقات گذشته پایان بدهد. کارخانه در ادامه می گوید: ایراداتی هم در من برای به وجود آمدن آن مشکلات بوده است که من آن قدر شجاعت و وجود دارم که بابت آن از سعید عذر می خواهم. او هر دیدگاهی می تواند نسبت به من داشته باشد و اگر دلخوری وجود دارد من به او حق می دهم اما اتفاقاتی در آن سال افتاد که بیشتر نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم. امسال ما روی سعید حساب باز خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه بره بانک سرمایه مسخره اس اونوقت همه تیم ملی تویه تیم میشن ولیگ جذابیتی نداره یعنی یه نفرنیس که بگه برای هرتیم تعدادی سهمیه ملی پوش بزاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج