۵۲۱۵۴۹
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

موافقت کره شمالی با اعزام کارشناس حقوق بشر

نشریه انلاین ایندپندنت گزارش داد: رهبر کره شمالی با سفر یک کارشناس مستقل حقوق بشری در راستای بررسی وضعیت معلولین در این کشور موافقت کرده است.

ایرنا: نشریه انلاین ایندپندنت گزارش داد: رهبر کره شمالی با سفر یک کارشناس مستقل حقوق بشری در راستای بررسی وضعیت معلولین در این کشور موافقت کرده است.

به دنبال موافقت کره شمالی برای میزبانی کارشناس سازمان ملل، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور معلولین در تاریخ سوم می (13 اردیبهشت) به پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی، سفر خواهد کرد و به مدت پنج روز در آنجا اقامت خواهد داشت.

صدای امریکا گفت ، سازمان ملل متحد بارها خواستار برقراری عدالت در کره شمالی به خاطر جنایات علیه بشریت در این کشور شده است. اما کره شمالی نیز همواره این اتهامات را رد کرده و قطعنامه های سازمان ملل را توطئه ای از سوی آمریکا و دیگر «نیروهای متخاصم» محسوب کرده است.

اما کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در اقدامی بی سابقه پذیرفته است تا میزبان کاتالینا دواندس اگولار، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور معلولین باشد.

اگولار کارشناسی مستقل است که از سوی شورای حقوق بشر سازمان ملل برای این مأموریت انتخاب شده و قرار است پس از پایتخت کره شمالی از استان جنوبی «هوانگهای» در این کشور نیز دیدار کند.

بنا به بیانیه منتشر شده از سوی سازمان ملل، تمرکز تحقیقات خانم اگولار در این سفر بر کودکان معلول خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استاد ریاضی

      ننگ بررهبران زیاده خواه امریکا .ننگ است بر ملت امریکا که ترامپ خل وچل وبرج ساز رییس شان باشد .مردم مظلوم کره شمالی که بیش ازنیم قرن تحریم برای استقلال کشورشان تلاش میکنند حق استفاده ازهرنوع سلاحی برعلیه متجاوزان امریکایی رادارند.

    • بدون نام

      هههههه.مخت هشت کارمیکنه بااین نظردادنت.بدبخت اگه همه کشورها بخواهندسلاح اتمی داشته باشن که دیگه هرکشور بی جنبه ای میتونه جهان را نابود کنه وهر جنگ کوچکی از سلاح اتمی استفاده میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج