جاباما
۵۲۱۵۷۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

نظر یک کاندیدا درباره جایگاه ایرانیان خارج از کشور

یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه "قطعاً تلاش می‌کنیم جایگاه و منزلت ایرانیان خارج از کشور محترم شمرده شود"، گفت: این جایگاه باید از طریق رایزنی‌های فرهنگی حفظ و ارتقا یابد.

خبرگزاری ایسنا: یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه "قطعاً تلاش می‌کنیم جایگاه و منزلت ایرانیان خارج از کشور محترم شمرده شود"، گفت: این جایگاه باید از طریق رایزنی‌های فرهنگی حفظ و ارتقا یابد.

مصطفی میرسلیم در گفت‌وگوی خود در شبکه جام‌جم اظهار کرد: ایرانیان خارج از کشور به عنوان سفرای جمهوری اسلامی ایران می‌توانند فرهنگ و تمدن ایران را به بهترین وجه به کسانی که با آن آشنایی ندارند خوب بشناسانند. ایرانیان خارج از کشور برای ما عزیز و محترم هستند. آنها با اتصال روحی به هموطنان خود و نظام می‌توانند زیبایی‌های کشور را به بیگانگان معرفی کنند.

وی در ادامه افزود: هرگاه این معرفی خوب انجام شده، آثار خوبی به دست آمده و خارجی‌ها مشتاق ایران شدند بطوری‌که حتی خواسته‌اند آرامگاه ابدیشان در ایران باشد.

این نامزد حزب مؤتلفه در انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به نقش ایرانیان خارج از کشور در مقابل توطئه ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی تصریح کرد: این سیاست غرب که شامل ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی می‌شود اشتباه است زیرا اسلام و ایران جز صلح‌خواهی و آرامش‌طلبی چیزی نخواسته است.

میرسلیم افزود: ایرانیان خارج از کشور دارای شأن و منزلت ارجمندی هستند و به افراد فهیم، معتقد و پایبند به اصول و هویت خود مشهورند، ایرانیان دیگران را محترم می‌شمرند و همواره دنبال صلح و علم هستند. این رفتار خوب فرهنگی و چنین حضوری از ایرانیان خنثی‌کننده ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داداش ایرانیهای خارج از کشور از سر خوشی نرفتند والا .شما به جای توصیه به کشورهای خارجی برای حرمت گذاشتن به ایرانیهای مقیم اونجا خودت مردم کشورتو راه بده برگردن .نصف اینا پناهنده ان یا خواننده ان یا ورزشکار زنن یا اعتقادشون به شما یکی نیست همرو پروندین رفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج