۵۲۱۷۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نیمکت نشینی انصاری‌فرد در هفته پایانی یونان

هفته پایانی رقابت های لیگ برتر یونان در حالی فرداشب برگزار می شود که با قهرمانی المپیاکوس جدال این تیم جنبه تشریفاتی دارد.

ورزش سه: چهل و چهارمین قهرمانی المپیاکوس در بازی قبلی این تیم در خانه قطعی شد تا مصاف آنها با پانتیلیکوس در هفته پایانی جنبه تشریفاتی به خود بگیرد. در شرایطی که المپیا با حذف از جام حذفی فرصت دبل در فصل جاری را از دست داد تا انگیزه بازیکنانش برای هفته پایانی از بین برود سرمربی این تیم با هشدار دادن به شاگردانش اعلام کرد المپیاکوس در هفته پایانی باید در قامت یک قهرمان ظاهر شود.

المیوس سرمربی این تیم در مصاحبه با سایت gazzeta یونان گفت:« این درست قهرمانی ما مسجل شده و آن چیزی که باید به هواداران می دادیم را انجام دادیم اما هنوز یک بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و باید با انگیزه بالا در این دیدار به مصاف پانتیلیکوس برویم تا پایانی خوش برای خود رقم زده و در شکل و شمایل قهرمان ظاهر شویم».

این سایت یونانی همچنین با اشاره به اتمام مصدومیت اسکار کادوسو مهاجم پاراگوئه ای از بازگشت این بازیکن به ترکیب اصلی المپیا و نیمکت نشینی کریم انصاری فرد خبر داد. بنا به ادعای این سایت معتبر کاردوسو آخرین بازی خود برای قهرمان یونان را انجام خواهد داد چون با اتمام قراردادش باشگاه تمایلی به حفظ او نشان نداده است به همین خاطر بازی فردا شب می تواند جدال خداحافظی برای این مهاجم سرشناس باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج