۵۲۲۳۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ حساس تر از همیشه

تاتنهام یکشنبه شب میزبان آرسنال است.

وبسایت نود: تاتنهام یکشنبه شب میزبان آرسنال است.

در ادامه هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، یکشنبه شب تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود وایت هارت لین میزبان آرسنال است، این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. تاتنهام ۴ امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله دارد و از آنجایی که چلسی این هفته بازی نسبتاً سختی در گودیسون پارک پیش رو دارد، اسپرز امیدوار به امتیاز از دست دادن چلسی و کم کردن اختلاف است، از سویی دیگر آرسنال رتبه ششمی به شدت در تلاش است تا همچون سال های اخیر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. فعلاً تاتنهام در جدول از آرسنال بالاتر است، اسپرز اکنون با ۳۳ بازی، ۷۴ امتیاز دارد و آرسنال با ۳۲ بازی، ۶۰ امتیاز کسب کرده است. آخرین باری که تاتنهام موفق شد در لیگ بالاتر از آرسنال قرار گیرد، به سال ۱۹۹۵ برمی گردد ولی به نظر می رسد این اتفاق این فصل دوباره تکرار می شود. با این وجود پوچتینو اعلام کرده که هدفشان قهرمانی است.

پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ حساس تر از همیشه

تاتنهام در شش دیدار اخیر خود در لیگ برتر فوق العاده کار کرده و همین موضوع باعث شد اختلاف در صدر جدول کاهش پیدا کند، تیم پوچتینو در شش مسابقه اخیر خود، شش پیروزی پیاپی را کسب کرد. آن ها در این شش بازی، ۱۶ گل زده اند. البته در این میان اسپرز در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل چلسی شکست خورد تا از رسیدن به فینال اف ای کاپ باز بماند. تاتنهام چند روز قبل هم به سختی توانست در خانه کریستال پالاس سه امتیاز ارزشمند را کسب کند تا همچنان فشار را روی چلسی حفظ کند.

آرسنال در شش بازی اخیر خود در لیگ برتر، سه برد و دو باخت را تجربه کرده است. آن دو باخت مقابل کریستال پالاس و وست برومویچ رقم خورد، آرسنال یک تساوی هم در شش بازی اخیر خود مقابل منچسترسیتی داشته است و البته در بازی نیمه نهایی جام حذفی موفق شد تیم گواردیولا را مغلوب سازد تا به فینال اف ای کاپ برسد، البته همچنان تمرکز تیم ونگر روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

تاتنهام در این فصل در بازی های خانگی، صدرنشین لیگ برتر محسوب می شود. آن ها در ۱۷ بازی خانگی این فصل، ۱۵ برد و ۲ تساوی را کسب کرده اند. اسپرز در این ۱۷ بازی، ۴۳ گل زده و فقط ۸ گل دریافت کرده است. آرسنال در بازی های خارج از خانه لیگ برتر در رتبه ششم است. تیم ونگر در ۱۶ بازی خارج از خانه خود در این فصل، ۷ برد، ۳ تساوی و ۶ باخت داشته است. ۳۲ گل زده و ۲۵ گل خورده.

پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ حساس تر از همیشه

در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، هر تیم فقط یک برد کسب کرده و ۴ بازی با تساوی پایان یافته است. در این شش بازی، هر تیم هشت گل به ثمر رسانده و جالب اینجاست که تعداد کارت های زرد هم برابر بوده است! (هر تیم ۱۵ کارت زرد). بازی رفت دو تیم در ورزشگاه امارات در این فصل از لیگ جزیره، با تساوی ۱-۱ پایان یافت. بازی دو تیم در وایت هارت لین در فصل قبل لیگ برتر، با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در واقع هر سه بازی اخیر دو تیم در لیگ برتر به تساوی انجامیده است. آخرین برد آرسنال مقابل تاتنهام به ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۵ بر می گردد که توپچی ها در وایت هارت لین، ۲-۱ موفق شدند تاتنهام را در چارچوب جام اتحادیه شکست دهند. آخرین پیروزی اسپرز هم به هفت فوریه ۲۰۱۵ بر می گردد که این تیم ۲-۱ در خانه موفق به شکست دادن آرسنال شد.

لاملا همچنان برای تاتنهام غایب است، دنی رز هم احتمالاً به این بازی نمی رسد. هری وینکز نیز نمی تواند برای اسپرز به میدان برود. شرایط دمبله هم برای این بازی مشخص نیست.

در آن سمت، احتمال غیبت کوشیلنی در ترکیب آرسنال وجود دارد. او در بازی با لستر دچار مصدومیت شد. موستافی هم شرایط بازی ندارد. اوسپینا، پرز و کازورلا نیز در این بازی غایب هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ حساس تر از همیشه

آمار و اطلاعات مسابقه؛

تاتنهام در ۵ بازی اخیرش در لیگ برتر مقابل آرسنال، شکست نخورده است. ۴ تساوی و ۱ برد. هیچ گاه در لیگ برتر پیش نیامده که اسپرز شش بازی متوالی مقابل توپچی ها شکست نخورد.

آرسنال در ۲۲ بازی از ۲۳ بازی اخیرش در وایت هارت لین (در تمامی رقابت ها) موفق به گلزنی شده است. تنها در بازی فوریه ۲۰۰۹ که با تساوی ۰-۰ پایان یافت، توپچی ها موفق به گلزنی نشدند.

این برای اولین بار در دوران حضور ونگر در آرسنال است که او نتوانسته در ۵ بازی پیاپی در لیگ مقابل تاتنهام، به پیروزی برسد.

اسرپرز ۱۲ بازی قبلی خانگی اش را در لیگ برتر پیروز شده است.

تاتنهام در ۱۱ بازی از ۱۲ مسابقه اخیرش در لیگ برتر در خانه، حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.

هری کین در ۴ بازی پیاپی در لیگ برتر مقابل آرسنال موفق به گلزنی شده است.

تاتنهام بعد از اکتبر ۱۹۶۰، برای اولین بار به رکورد هشت برد متوالی در لیگ رسیده است. در آن سال، اسپرز رکورد ۱۳ پیروزی پیاپی را به ثبت رساند.

اسپرز در شش بازی از هشت مسابقه اخیرش در خانه در لیگ برتر، موفق به ثبت کلین شیت شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج