۵۲۲۷۳۲
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

معلم رودباری با لباس مرزبانی به مدرسه رفت

شهمراد رضایی معلم مدرسه ای در شهرستان رودبار جنوب از توابع استان کرمان به یاد شهدای مرزبان با لباس مرزبانی در کلاس درس حضور یافت.

خبرگزاری ایرنا: شهمراد رضایی معلم مدرسه ای در شهرستان رودبار جنوب از توابع استان کرمان به یاد شهدای مرزبان با لباس مرزبانی در کلاس درس حضور یافت.

رضایی معلم مقطع ابتدایی مدرسه هدف رودبار جنوب گفت: پوشیدن لباس مرزبانی و تدریس با این لباس، سئوالات زیادی را در ذهن دانش آموزان ایجاد می کند و در این صورت است که پاسخ به سئوالات آنها هم می تواند تاثیرگذارتر و مفهومی تر باشد.
معلم رودباری با لباس مرزبانی به مدرسه رفت
وی اظهار کرد: سعی داشتم به دانش آموزان بفهمانم که آسایش آنها در سایه رشادت ها و ایثارگری های مرزبانان ایجاد می شود و این نیروهای خدوم و جان نثار هستند که موجب می شوند ما در کمال آسایش درس بخوانیم و این در حالی است که در بسیاری از کشورهای همسایه به علت ناامنی، برگشت دانش آموزان از مدارس امکانپذیر نیست.
رضایی زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از دغدغه های خود ذکر کرد و افزود: این اقدام فرهنگی می تواند افکار دانش آموزان را مقابل هجمه های دشمنان بیمه کرده و آنان را از بسیاری آسیب های اجتماعی نجات دهد.
11 تن از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و هشت سرباز وظیفه حدود ساعت 20 چهارشنبه شب (ششم اردیبهشت ماه) در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند.

سه درجه دار و 6 سرباز وظیفه مرزبانی بر اثر تیراندازی به شهادت رسیدند و ساعتی پس از این اقدام، گروهک تروریستی جیش الظلم با صدور بیانیه ای مسئولیت این حادثه را برعهده گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این که لباس مرز بانی نیست برادر من

    • بدون نام

      خدا حافظ سربازان عزيز کشورمان باشه

    • بدون نام

      خداحافظ

    • شهاب ادینی

      باشد که جایگاه شمانزخداوندبزرگ ازبهترین جاومقام است وخاری ننگی ازان منافقان وتریستهای جنایت کار راه شما راادامه خواهیم داد

    • بدون نام

      برادر اینکه که لباس بسیجی است

    • بدون نام

      این لباس نیروهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه هست جهت اطلاع بگم هم اکنون بسیاری از نواحی مرزی جنوب شرق کشور در استان سیستان و بلوچستان توسط نیروهای این قرارگاه حفاظت میشه در کنار نیروهای مرزبانی ناجا در حالی که خیلی ها فکر می کنن مرزبانی فقط توسط ناجا صورت می گیرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج