۵۲۲۷۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

درخواست تمدید تحقیق از صندوق ذخیره فرهنگیان

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، از ارائه درخواست تمدید ۳ ماهه تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به هیات رئیسه خبر داد و گفت: متاسفانه دولت به شدت مسیرها را می بندد.

خبرگزاری مهر: رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، از ارائه درخواست تمدید ۳ ماهه تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به هیات رئیسه خبر داد و گفت: متاسفانه دولت به شدت مسیرها را می بندد.

جبار کوچکی نژاد با اشاره به رو به پایان بودن دوره شش ماهه فعالیت کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز همه شرکت های زیرمجموعه صندوق به طور کامل بررسی نشده، هفته آینده درخواست تمدید سه ماهه مهلت تحقیق و تفحص را به هیات رئیسه مجلس ارائه می دهیم.

وی افزود: هم رئیس جمهور و هم وزیر آموزش و پرورش ادعا دارند که تخلفات مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان در بانک سرمایه اتفاق افتاده که این مجموعه یک بانک است و خیلی ربطی به صندوق ذخیره ندارد؛ در حالی که بررسی های ما نشان می دهد که در شرکت های تابعه صندوق از جمله شرکت سرمایه گذاری ذخیره فرهنگیان، شرکت خانه سازی معلم و حتی هیات مدیره صندوق تخلفات قابل توجهی رخ داده است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: متاسفانه دولت به شدت مسیرها را برای ما می بندد و نیروها را جابجا می کند، از جمله اینکه مدیرعامل بانک سرمایه را تغییر دادند، من در این رابطه به آقای سیف (رئیس کل بانک مرکزی) گفتم که شما با این کار تبانی کردید.

کوچکی نژاد گفت: وقتی مدیرعامل تغییر می کند فرد جدید به شدت فضا را قفل می کند و در این شرایط طبیعی است که کار با کندی مواجه شود؛ همچنین در بخش حقوقی صندوق هم مدیران را هم جابجا کرده اند، یا به نامه هایی ارسال می کنیم خیلی دیر جواب می دهند.

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده و پس از بازگشایی مجلس، در کمیسیون آموزش و تحقیقات گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه می دهیم و بعد درخواست میکنیم که نامه تمدید تحقیق و تفحص را به هیات رئیسه بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج