۵۲۲۸۳۴
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

سرخو: کاندیداها سیاه نمایی نکنند

رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با رد ادعای شهردار تهران مبنی بر تولید برق از زباله‌ها، گفت که تولید برق از زباله یکی از آرزوهای محقق نشده اعضای شورای شهر بوده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با رد ادعای شهردار تهران مبنی بر تولید برق از زباله‌ها، گفت که تولید برق از زباله یکی از آرزوهای محقق نشده اعضای شورای شهر بوده است.

محسن سرخو در مورد مناظره‌ اجتماعی کاندیداهای ریاست‌ جمهوری، ‌گفت: مناظره‌ها به طور کلی در روشنگری و آگاه کردن مردم نسبت به برنامه کاندیداها بسیار مفید است و فضای رقابتی را جدی‌تر از گذشته خواهد کرد. نکته بسیار مهم در این مناظره‌ها بیان برنامه‌ها و اعلام آمار و اطلاعات صحیح به مردم است به این معنا که اگر کاندیداها به جای اعلام برنامه تنها به گذشته بپردازند، مردم متوجه نخواهند شد که در دولت چهار ساله هر یک از این کاندیداها قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: بنابراین پیشنهاد بنده به کاندیداها این است که به جای پرداختن به گذشته و یا همراه با آن حتما برنامه چهار ساله خود را هم مطرح کنند. از سوی دیگر لازم است کاندیداهایی که آمار و اطلاعات را به مردم اعلام می‌کنند به صحت و دقیق بودن آنها توجه داشته باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: وقتی می‌گوییم در حال حاضر ۳۰۰ کیلومتر مترو داریم مفهوم آن این است که به اهداف پایان برنامه پنج ساله دوم شهرداری یعنی پایان سال ۱۳۹۷ رسیده‌ایم در حالیکه چنین نیست و ما در حال حاضر کمتر از ۱۸۰ کیلومتر در دست بهره‌برداری داریم. خط ۷ متروی تهران هم بر اساس برنامه پنج ساله باید در سال ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسید و خط ۶ مترو تا پایان سال ۹۵. متاسفانه هر دو با تاخیر در سال‌های ۹۶ و ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسند. در زمینه اتوبوسرانی هم عقب‌افتادگی‌هایی وجود دارد و نباید به مردم اطلاعات غیرصحیح ارائه شود.

سرخو تاکید کرد: نکته دیگر این است که کاندیداهایی که در صحبت‌های خود تنها در مورد ضعف‌های موجود اظهارنظر می‌کنند توجه داشته باشند که بیان آنها نباید منجر به سیاه‌نمایی در خصوص عملکرد دولت و عملکرد نظام شود. به هر حال ۲۰ روز دیگر انتخابات خاتمه پیدا می‌کند و تمام کاندیداهایی که مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور را زیر سوال بردند پس از پایان انتخابات باید پاسخگوی اظهارات‌شان باشند.

این عضو شورای شهر با اشاره به صحبت‌های یکی از کاندیداها در مورد تولید برق از پسماندهای تهران، بیان کرد: همواره یکی از مسائل مدنظر در دوره چهارم شورای شهر، بهبود وضعیت پسماند در تهران بود که آن را پیگیری کردیم ولی متاسفانه دپوی زباله تهران در مجاورت کهریزک مشکلات اساسی زیست محیطی را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

وی گفت: تولید برق از زباله یکی از آرزوهای ما در شورای چهارم است تا از زباله استفاده بهینه و مطلوب کنیم و بتوانیم برای تامین انرژی و بازیافت آن کاری انجام دهیم ولی تاکنون چنین چیزی محقق نشده است.

رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: ما در شورای شهر تهران نگران همایش‌های پرهزینه و غیرضروری هستیم البته در شورای شهر چهارم از پروژه‌هایی نظیر اتوبان صدر جلوگیری کردیم. همچنین شهرداری تصمیم داشت اتوبان همت را دو طبقه کند و برای این منظور باید معادل چهار خط مترو هزینه می‌شد همانطور که برای احداث اتوبان دو طبقه صدر هزینه‌ای برابر دو خط مترو صرف شد در حالیکه آثار ترافیکی آن کمتر از حتی یک خط مترو است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی ۱۴۰۰موفق باشی

    • بدون نام

      آگاه سازی مردم از پشت پرده های تخلفات دولت سیاه نمایی است؟ پس چه کسی باید از واقعیت های ناروایی که روزگار اقتصادی مردم را سیاه نموده پرده بردارد دولت که نمی گوید دوغ ما ترش است . کمی منصف باشید بگذارید مردم خودشان تصمیم بگیرند

    • بدون نام

      قالیباف. باز بلف زدی

    • بدون نام

      ایشان داره مستقیما اقای قالیباف را هدف میگیرد درحالیکه این روش درستی نیست

    • بدون نام

      آره سیاه نمایی نکنید بگید همه چی خوبه بذارید حسن خوش باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج