جاباما
۵۲۲۸۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهترین نقل قول های هفته فوتبال اروپا

در هفته ای که گذشت، شاهد اظهارنظرها و توئیت های جالبی از سوی اهالی فوتبال بودیم که تعدادی از آنها را با هم مرور خواهیم کرد.​​​​​​​

ورزش سه: در هفته ای که گذشت، شاهد اظهارنظرها و توئیت های جالبی از سوی اهالی فوتبال بودیم که تعدادی از آنها را با هم مرور خواهیم کرد.​​​​​​​
با توجه به مصدومیت شدید زلاتان، بسیاربی از بازیکنان برای او آرزوی بهبودی داشتند و خود او نیز اظهارنظر جالبی در مورد شرایطش داشت.
توتی گفت: "به عنوان یک رمی، به پایان رساندن دوران ورزشی من در اینجا یک افتخار محسوب می شود. شاید من می توانستم با ترک این باشگاه به افتخارات بزرگتری دست یابم اما ماندن در رم بزرگترین پیروزی برای من است."
زلاتان نوشت: "در ابتدا از همه شما به خاطر حمایت ها و عشقتان ممنونم. این که مصدوم شده ام و مدتی از فوتبال به دور خواهم بود، خبر جدیدی نیست.
بهترین نقل قول های هفته فوتبال اروپا

مثل همیشه این دوره را نیز پشت سر خواهم گذاشت و با قدرت بازخواهم گشت. تا به حال هم با یک پا بازی کرده ام و مشکلی نخواهم داشت. چیزی که مسلم است این است که خودم تصمیم می‌گیرم که چه زمانی فوتبال را کنار بگذارم. تسلیم شدن در برنامه های من نیست. به زودی شما را خواهم دید."
رونالدو، ستاره سابق برزیلی که رابطه بسیار خوبی با زلاتان دارد و بارها مورد ستایش او قرار گرفته، در صفحه رسمی خود برای ستاره سوئدی آرزوی بهبودی کرد.
رونالدو نوشت: "افکار مثبت من در کنار تو است پس تو دوران نقاهت خوبی خواهی داشت و حتی قوی تر به میادین بازخواهی گشت.
تحسین، احترام و حمایت من برای توست تا با روحیه جنگندگی قادر به غلبه بر این آسیب دیدگی باشی."
زیدان در مورد استفاده از رونالدو در پست شماره ۹ گفت: "رونالدو ۴۰۰ گل به عنوان وینگر تهاجمی به ثمر رسانده و پست واقعی او همانجاست، نه مهاجم مرکزی؛ با این حال با توجه به کیفیت بالایش، می تواند در هر منطقه از فاز تهاجمی بازی کند."
بهترین نقل قول های هفته فوتبال اروپا

لوکاس دینه در مورد لیونل مسی گفت: "درست زمانی که شما فکر می کنید همه توانایی های مسی را دیده اید، او دوباره شما را شگفت زده خواهد کرد. گلی که مسی در برنابئو به ثمر برساند یک گل فوق العاده در بهترین زمان ممکن بود.
مسی هر روز من را متعجب می کند و من بسیار خوشحالم که روزی به فرزندانم خواهم گفت که من با مسی همبازی بوده ام.
مسی از سیاره دیگری آمده است و به ثمر رساندن ۵۰۰ گل تا این مقطع فوق العاده است. در ضمن بسیاری در مورد تعداد زیاد پاس گل هایی که مسی برای دیگر همبازیانش ارسال کرده صحبت نمی کنند که این آمار از نظر من فوق العاده است."
ساموئل اتوئو در مورد فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۰ گفت: " مورینیو کاری کرد که شاید خیلی ها انجام ندهند. او با تیمش صحبت کرد و بعد از آن گفت:« حالا ساموئل به ما خواهد گفت که چطور برنده می‌شویم، باید به این خاطر از او ممنون باشیم.» در فینال، اگر برای پیروزی پا به زمین بگذارید، پیروز خواهید شد و در غیر این صورت پیروزی به شما نخواهد رسید.
بهترین نقل قول های هفته فوتبال اروپا

گواردیولا هم در مورد عملکرد فصل اول در لیگ جزیره گفت: " به خاطر اینکه جام نبرده ام بدترین مربی نیستم. فکر می‌کنم مربی بهتری نسبت به قبل شده باشم زیرا خیلی چیزها یاد گرفته ام و تجربه کرده ام. یاد گرفتم شرایط را بهتر از قبل کنترل کنم. معمولا وقتی اتفاقی برای بار اول رخ می‌دهد، اینگونه است ولی من پس از ۹ سال به این حس رسیده ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج