۵۲۲۸۷۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ایران یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران است

مدیر آژانس گردشگری ‘ریلکستور’ سارایوو در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین گفت: ایران یکی از مقاصد جذاب و مورد توجه گردشگران بین المللی است.

خبرگزاری ایرنا: مدیر آژانس گردشگری 'ریلکستور' سارایوو در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین گفت: ایران یکی از مقاصد جذاب و مورد توجه گردشگران بین المللی است.

'فاطمه یاشاروویچ' روز دوشنبه در ملاقات با 'محمود حیدری' ضمن ارائه گزارشی از فعالیت صورت گرفته در راستای برگزاری برنامه سفر گردشگری به ایران گفت: مدتی است سفرهای گردشگری به ایران در دستور کار قرار گرفته و در سال جاری حداقل دو گروه چهل نفری عازم ایران خواهند شد و آمادگی داریم تا درصورت تقاضای بیشتر، ظرفیت تورها و دفعات آن را نیز افزایش دهیم.

وی افزود: حمل و نقل، اقامت، بسته های ویژه گردشگری و بیمه از جمله اقدمات آژانس بوسنیایی به علاقمندان برای سفر به ایران است و در این سفر که به مدت 10 روز برگزار خواهد شد بازدید از آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، یزد، کاشان و قم پیش بینی شده است.

یاشاروویچ اضافه کرد: ایران یکی از جاذبه های گردشگری است که در سال های اخیر به عنوان یکی از مقصدهای جذاب از سوی گردشگران بین المللی مورد توجه قرار گرفته و اطمینان داریم که شهروندان بوسنیایی نیز از چنین سفرهای استقبال خواهند کرد.

«محمود حیدری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در این در این دیدار اظهار کرد: امروزه گردشگری و سیر و سیاحت، ابزاری مناسب برای تعاملات فرهنگی و ارتباطی به شمار می رود و افزایش تبادل گردشگران میان دو کشور زمینه ساز ارتقاء شناخت دو ملت نسبت به یکدیگر است.

سفیر کشورمان با اشاره به امضای تفاهم نامه گردشگری میان ایران و بوسنی هرزگوین در سال ۱۳۹۱ و تفاهم نامه خواهرخواندگی میان دو شهر تهران و سارایوو افزود: تاکنون همکاری مطلوب و تلاش های موثری برای ارتقای روابط میان دو کشور در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی صورت پذیرفته و سابقه تعاملات دوستانه دو ملت نیز بستر مساعدی در راستای توسعه گردشگری میان دو کشور محسوب می شود.

حیدری با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی و کنسولی و حمایت از اعزام گردشگران بوسنیایی به ایران افزود: هر اقدامی که موجب آشنایی بیشتر شهروندان بوسنیایی با غنای تاریخی، فرهنگی و گردشگری ایران شود مورد استقبال و حمایت سفارت نیز قرار دارد.

آژانس گردشگری ریلکستور سارایوو نخستین تور گردشگری ایران را در سال ۱۳۹۶ با حضور چهل تن از شهروندان بوسنیایی از تاریخ ششم اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز برگزار می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گردش گر کجا بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج