۵۲۴۲۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عباس‌زاده: از هادی نوروزی مدد گرفتم

آقای گل لیگ یک فصل را با ۲۴ گلی که وعده داده بود را به پایان رساند و عنوان خود را همانطور که قبل تر هم گفته بود به هادی نوروزی تقدیم کرد.

ورزش سه: آقای گل لیگ یک فصل را با ۲۴ گلی که وعده داده بود را به پایان رساند و عنوان خود را همانطور که قبل تر هم گفته بود به هادی نوروزی تقدیم کرد.

محمد عباس‌زاده روز گذشته موفق شد بیست و چهارمین گل فصل خود را در دیدار برابر سپیدرود به ثمر برساند و عنوان آقای گلی مسابقات را از آن خود کند. مهاجم سابق پرسپولیس پیش تر قول داده بود که در این فصل 24 گل بزند و آنرا به روح هادی نوروزی تقدیم کند؛ اتفاقی عجیب که در نهایت به واقعیت تبدیل شد. عباس زاده درباره آقای گلی‌اش با 24 گل گفت: از اینکه توانستم به وعده‌ام به هادی و هانی عمل کنم و فصل را با 24 گل به پایان برسانم خوشحالم. من در این فصل از همه چیزم گذشتم تا بتوانم گلزنی کنم. البته نباید فراموش کرد که حمایت هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی هم خیلی انگیزه‌ام را برای گلزنی بیشتر کرد تا وفای به عهد کنم.

وی در ادامه افزود: نباید فراموش کرد که خیلی‌ها در آقای گلی من تاثیرگذار بودند و باید از تک‌تک آنها تشکر کنم از جمله هم‌تیمی‌هایم، هواداران نساجی و مردم خوب قائمشهر که همیشه و همه وقت حامی‌ام بوده‌اند.

عباس‌زاده رکورددار بهترین گلزن لیگ یک با 18 گل بوده و او امسال با 24 گل رکورد خودش را جابجا کرد. وی در این رابطه می‌گوید: من 4 سال پیش در رقابت‌های لیگ دسته اول با 18 گل آقای گل شدم که تا آن زمان کسی با این تعداد گل آقای گلی لیگ یک را تجربه نکرده بود، پس از آن به لیگ‌برتر آمدم و دو، سه فصلی از لیگ یک دور بودم و با بازگشتم به لیگ یک و نساجی تصمیم گرفتم باز هم رکوردشکنی کنم و با مدد از کاپیتان سابقم در پرسپولیس تصمیم گرفتم تا پایان لیگ حداقل 24 گل به ثمر برسانم.
عباس‌زاده: از هادی نوروزی مدد گرفتم

او افزود: می‌توانستم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم اما به دلیل عدم حضورم در 5، 6 بازی نتوانستم تعداد گل‌هایم رابیشتر کنم. البته 18 گلم از این تعداد دبل بوده و مطمئنا می‌توانستیم بیشتر از این هم گلزنی کنم اما از اینکه توانستم هم به وعده‌ام عمل کنم و هم رکوردشکنی کنم خوشحالم.

مهاجم قائمشهری‌ها از مسئولان مازندران می‌خواهد که فکری به حال این تیم کنند: مسئولین فقط نباید در زمان پیروزی و موفقیت نساجی در کنار ما باشند و به خوشحالی بپردازند بلکه این تیم نیازمند حمایت همه جانبه آنها هستند. از مسئولین شهر مازندران می‌خواهم فکری به حال این تیم با ریشه کنند، ما پتانسیل صعود به لیگ‌برتر را داریم فقط اگر حمایت مسئولین پشت سر ما باشد به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

او درباره هدفش برای فصل آینده و اینکه در چه تیمی توپ خواهد زد می‌گوید: من در این فصل تمام توانم را گذاشتم و بهترین بازی‌ام را به معرض نمایش گذاشتم؛ دیگر اینکه چه پیشنهادی به دستم خواهد رسید را باید به زمان سپرد. 4 سال پیش زمانی که آقای گل شدم پرسپولیس بهترین گزینه‌ای بود که جذب آن تیم شدم اما امروز نمی‌دانم به کدام تیم خواهم رفت.

علی نظرمحمدی درباره محمد عباس‌زاده گفته است که او یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران است و به اعتقاد او حقش حضور در یک تیم خوب لیگ‌برتر است. مهاجم نساجی در این رابطه گفت: از آقای نظرمحمدی بابت تعریف‌شان تشکر می‌کنم. زمانی که فوتبالم را در نساجی آغاز کردم او در این تیم بازی می‌کرد و از تجاربش به خوبی استفاده کردم. او جز یکی از مربیان خوب لیگ است و از اینکه آنها توانستند به لیگ‌برتر صعود کنند خوشحالم و به ایشان تبریک می‌گویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج