۵۲۴۶۴۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

صداوسيما نمي‌خواهد سريال شهيد مطهري را بسازد

در ايام بزرگداشت روز معلم و سالروز شهادت شهيد مطهري، «جوان» به سراغ يکي از مجموعه‌هاي تلويزيوني فاخر که هنوز به مرحله توليد نرسيد، رفته است؛ سريال شهيد مطهري که در صورت ساخت مي‌توانست در شب‌هاي منتهي به روز معلم باعث شود زندگي يکي از افراد شاخص انقلاب اسلامي به تصوير کشيده شود.

روزنامه جوان - محمدصادق عابديني: در ايام بزرگداشت روز معلم و سالروز شهادت شهيد مطهري، «جوان» به سراغ يکي از مجموعه‌هاي تلويزيوني فاخر که هنوز به مرحله توليد نرسيد، رفته است؛ سريال شهيد مطهري که در صورت ساخت مي‌توانست در شب‌هاي منتهي به روز معلم باعث شود زندگي يکي از افراد شاخص انقلاب اسلامي به تصوير کشيده شود. سريال «الف» ويژه زندگي شهيد مطهري نزديک به سه سال است که در بايکوت به سر مي‌برد و معلوم نيست با تغييرات مديران سازمان صداوسيما وضعيت توليد اين سريال به کجا خواهد رسيد. سعيد سعدي، تهيه‌کننده سريال شهيد مطهري در گفت‌و‌گو با «جوان» مي‌گويد: بعد از رفتن علي دارابي از معاونت سيما و تغيير در سطح مديران، توليد اين سريال به سيمافيلم سپرده شد.

سعدي مي‌افزايد: بعد از آن چند بار مکاتباتي براي توليد سريال داشتيم که به نتيجه نرسيد و بعد از آن هم اتفاقي نيفتاد. اين تهيه‌کننده تأکيد مي‌کند: بعيد مي‌دانم اتفاق جديدي براي پروژه سريال شهيد مطهري رخ دهد و گويا صداوسيما تمايلي براي ساخت اين مجموعه تلويزيوني ندارد. وي درباره مراحلي که تا پيش از توقف روند ساخت سريال شهيد مطهري طي شده بود، مي‌گويد: ما در مرحله تحقيق و پژوهش بوديم و دکتر يعقوب توکلي کار پژوهش را انجام مي‌داد. قرار بود نگارش فيلمنامه و کارگرداني ابتدا با مجتبي راعي باشد و بعد با محمدعلي باشه‌آهنگر براي کارگرداني صحبت کرديم که تغييرات در سيما همه چيز را متوقف کرد. سعيد سعدي با اشاره به اينکه سريال شهيد مطهري قرار بود در ۲۶ قسمت توليد شود، ادامه مي‌دهد: اين سريال از کودکي تا شهادت شهيد مرتضي مطهري را به تصوير مي‌کشيد.

توليد سريال زندگي شهيد مطهري از مصوبات الف ويژه سيماست. اگرچه مدت‌هاست که صداوسيما به دليل مشکلات مالي قيد توليد سريال‌هاي الف ويژه جديد را زده است و بعد از سريال پرهزينه معماي شاه، عملاً هيچ سريال ويژه‌اي در تلويزيون توليد نشده است، به نظر مي‌رسد با وعده رئيس سازمان و معاون سيما در توليد بيش از ۱۰۰ مجموعه تلويزيوني، توليد سريال‌هايي از جنس سريال شهيد مطهري از بايکوت و رکود چندساله خارج شود و به چرخه توليد برسد. تغييرات اخير در سيمافيلم و آمدن حسين کرمي براي احياي سريال‌سازي در تلويزيون مي‌تواند فرصت خوبي براي مجموعه‌هايي از جنس سريال شهيد مطهري باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سریال پسر مطهری رو بسازن ژانر کمدی میشه مخاطبش بیشتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج