۵۲۴۷۳۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

طنز؛ روحانی با انبرقفلی وارد انتخابات شود

یک روز صبح کاندیداها از خواب بیدار شدند و عرق‌ریزان گفتند: «وای! هنوز نماد انتخاباتی تعیین نکردیم». این شد که هر کس دست کرد جیبش و اولین چیزی را که در دستش آمد به‌عنوان نماد انتخاباتی انتخاب کرد. آقای قالیباف دست کرد...

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

یک روز صبح کاندیداها از خواب بیدار شدند و عرق‌ریزان گفتند: «وای! هنوز نماد انتخاباتی تعیین نکردیم». این شد که هر کس دست کرد جیبش و اولین چیزی را که در دستش آمد به‌عنوان نماد انتخاباتی انتخاب کرد. آقای قالیباف دست کرد این جیب نه، آن جیب نه، جیب ساعتی و قاعدتا داخلش ساعت پیدا کرد. پس ساعت شد نماد انتخاباتی قالیباف.

آقای رئیسی هم دست کرد جیبش، دید از زمان ثبت‌نام انتخابات، شناسنامه و کارت ملی داخل جیبش مانده؛ بنابراین کارت ملی را نماد انتخاباتی‌اش کرد. هاشمی‌طبا هم هندزفری را از گوشش درآورد و دستش را داخل جیبش کرد، دید یک نقشه ایران توی جیبش مانده. نقشه را باز کرد بزند به گوشه کتش که مشاوران پریدند و جلویش را گرفتند و گفتند: «داداش این بزرگ نیست یه مقدار؟ یه کاری کن خودت هم از پشتش دیده شی!». بعد یک آرم پرچم ایران روی کتش نصب کردند و گفتند: «این شکلی بهتر نیست؟».

روحانی هم از آن لبخند زرنگی‌ها زد و دوباره کلید معروفش که فقط به قفل‌های قبل از دهه 40 می‌خورد را نشان داد که باعث شد خاله پسرعمویش به او زنگ بزند و بگوید: «این کلید صندوقچه من دست توئه؟ 15 ساله دارم دنبالش می‌گردم!».

ولی به نظر من کاندیداها نمادشان را زود انتخاب کردند و می‌توانستند بیشتر فکر کنند و نمادهای مرتبط‌تری‌ گیر بیاورند. پیشنهادهاي ما برای عزیزان به این شرح است:

هاشمی‌طبا- ساعت: بهتر بود نماد ساعت را آقای هاشمی‌طبا انتخاب می‌کرد. آن هم نه ساعت مچی، بلکه ساعت رومیزی با قابلیت یادآوری و زنگ بیدارکردن که اگر خدای نکرده حوصله‌شان از وعده‌های الکی سایرین وسط مناظره سر رفت و همزمان با گوش‌دادن به آهنگ ملایم چرت‌شان گرفت، ساعت بیدارشان كرده و یادآوری کند که چهار دقیقه وقت‌شان دارد شروع می‌شود.

قالیباف- ساختمان: آقای قالیباف باید ساختمان را به‌عنوان نماد خود انتخاب می‌کرد، چون هم یادآور میزان پل و تونل و زیرگذر و رو گذر و برج و تراکم... همان پل و تونل است، هم نشان می‌دهد که دولت ایشان در زمینه عمران حرف اول را خواهد زد. شعار قالیباف هم باید «گلدان‌ها را ساختمان کنیم» می‌بود.

رئیسی- عینک: دلیل انتخاب عینک این است که آقای رئیسی می‌خواهند مسئولان مشکلات را بیشتر ببینند، سپس آن‌ها را دقیق‌تر ببینند، بعد موشکافانه ببیند، خلاصه هی ببینند!

روحانی- انبرقفلی: این انبرقفلی هیچ ربطی به گازانبر ندارد. فقط چون بعضی از قفل‌ها با کلید باز نمی‌شوند و بعضی از درها هم چند نفر پشت‌شان ایستاده‌اند و هل می‌دهند که مبادا باز شوند، به انبرقفلی نیاز است تا خیلی از مسائل با قدرت بیشتری حل شود.

میرسلیم- ماسک غواصی: آقای میرسلیم قول داده‌اند که مشکلات اقتصادی را با استفاده از تجارب اقتصادی‌شان حل خواهند کرد. ولی اقتصاد ایران مشکلات عدیده‌ای دارد و نجات غریق در مناطق کم عمق آن را درست نمی‌کند؛ بنابراین ایشان باید به مناطق عمیق‌تر بروند که به لوازم غواصی نیاز دارد. شعار آقای میرسلیم هم می‌تواند «است» باشد.

جهانگیری- هیچی: آقای جهانگیری همان‌طور که به ستاد نیاز نداشت، به شعار و نماد هم نیاز ندارد. بقیه کاندیداها هم اگر به جای این هزینه‌های الکی، دو تا کلاس رزمی رفته بودند، الان می‌توانستند با جهانگیری رقابت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهمن

      بسیار عالی .... چون بعضی از قفل‌ها با کلید باز نمی‌شوند و بعضی از درها هم چند نفر پشت‌شان ایستاده‌اند و هل می‌دهند که مبادا باز شوند، به انبرقفلی نیاز است تا خیلی از مسائل با قدرت بیشتری حل شود.... محمود خدا ازت نگذره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج