۵۲۵۹۷۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

احداث تونل فرعی برای ۱۴ معدنکار محبوس

معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: عملیات احداث تونل فرعی برای رسیدن به ۱۴ معدنکار محبوس در معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر رو به اتمام است و امیدواریم که تا چند ساعت دیگر امدادگران به آنها برسند.

ایرنا: معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: عملیات احداث تونل فرعی برای رسیدن به ۱۴ معدنکار محبوس در معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر رو به اتمام است و امیدواریم که تا چند ساعت دیگر امدادگران به آنها برسند.

رضا مروتی جمعه شب اظهارداشت: هم اکنون عملیات آوار برداری و پایدار سازی سقف تونل آسیب دیده این معدن به صورت همزمان توسط نیروهای متخصص و حرفه ای درحال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه عملیات امداد گروه های متخصص معدن برای آوار برداری مسیر ریزش تونل مخروبه و دسترسی به محبوسان بدون وقفه ادامه دارد ،افزود: گروه های متخصص امدادی معدن که از سایر معادن کشور به محل حادثه اعزام شده اند به صورت نوبتی وارد تونل مخروبه معدن زغال سنگ زمستان یورت شده تا کار آوار برداری را انجام دهند.

مروتی با بیان اینکه سه نقطه ریزش بزرگ در مسیر تونل مخروبه وجود دارد، گفت: با تلاش گروه های امدادی متخصص معدن تقریبا به قسمت انتهای ریزش اول رسیده و بعد از انجام آوار برداری، مقاوم سازی آن تا ادامه مسیر پیگیری خواهد شد.

وی در خصوص آمار جانباختگان نیز افزود: مسئولیت ارائه آخرین آمار جانباختگان این حادثه با مدیریت بحران استان است.

تاکنون پیکر 21 جان باخته انفجار ظهر چهارشنبه در تونل شماره یک معدن زمستان یورت آزاد شهر تحویل خانواده های آنها شده و پیکیر یک جان باخته نیز تاکنون از تونل خارج نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان همچنین از اجتماع کنندگان در حاشیه تونل مخروبه درخواست کرد که محل حادثه را برای شتاب بخشیدن در انجام عملیات گروه های امدادی معدن ترک کنند.

معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در فاصله 90 کیلومتری شرق گرگان مرکز گلستان بر اثر افزایش گاز متان داخل آن منفجر شد و همچنان عملیات امداد و نجات و هوادهی برای دسترسی به عمق تونل و مشخص شدن وضعیت سایر محبوسان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزند ایران

      اگر درون تونل براساس استانداردهای بین الملل سیستم تهویه وجودداشت گاز تجمع نمیکرد و انفجار صورت نمیگرفت ،حتما این تونل هم واگذار شده به بخش خصوصی است و کارفرما در مکانی خوش آب و هوا و مرفع به خوشگذرانی مشغوله و گور پدر کارگری که برا سیر کردن شکم خودش و زن و بچه اش با حقوق ناچیز و بدون رعایت نکات ایمنی باید زغال شود و بسوزد و خانواده اش تمام عمر داغدار باشد.کی این بی سامانی ،بی بند و باریها تمام میشه ،اللهُ اعلم...تسلیت به خانواده های مصیبت دیده ،خدا بهشون صبر بده ...سیل کم بود ،انجارمعدن هم مثل خیلی چیزهای دیگه اضافه شد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج