۵۲۶۳۹۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کوالکام، سه پردازنده جدید را معرفی می‌کند

رونالد کواندت یکی از افشاگران با سابقه، در توییتر خود از رونمایی پردازنده‌ جدید این کمپانی یعنی اسنپدراگون ۶۶۰ در کنفرانس اختصاصی این شرکت در روز نهم ماه می سال جاری میلادی پرده برداشته است.

وب سایت آی تی رسان: امروزه چیپست‌های کمپانی کوالکام، به دلیل قدرت بالا بر روی اسمارت فون‌های فراوانی دیده می‌شوند و به صورت گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شرکت هم سعی دارد با ساخت پردازنده‌هایی که مشخصات متفاوتی دارند، رده‌های قیمتی مختلفی را تحت پوشش قرار دهد تا این روند ادامه پیدا کند.
کوالکام، سه پردازنده جدید را معرفی می‌کند

حال رونالد کواندت یکی از افشاگران با سابقه، در توییتر خود از رونمایی پردازنده‌ جدید این کمپانی یعنی اسنپدراگون ۶۶۰ در کنفرانس اختصاصی این شرکت در روز نهم ماه می سال جاری میلادی پرده برداشته است. همچنین در این مراسم دو چیپست پایین رده اسنپدراگون ۶۳۰ و اسنپدراگون ۶۳۵ نیز معرفی خواهند شد که ارتقا یافته پردازنده اسنپداگون ۶۲۵ هستند.

اسنپدراگون ۶۲۵ معماری ۱۴ نانومتری داشت و از هشت هسته کورتکس A۵۳ با سرعتی بیش از ۲ گیگا هرتز تشکیل شده بود. در این چیپست پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ نیز مسئولیت انجام امور گرافیکی را بر عهده می‌گرفت.

اسنپدارگون ۶۳۰ و اسنپدراگون ۶۳۵، طراحی مشابه مدل قبلی دارند اما حداکثر سرعت آنها به ۲.۵ گیگا هرتز رسیده و احتمالا از معماری مدرن تر ۱۰ نانومتری برخوردار خواهند بود که بهره وری پردازنده را به طور بالقوه‌ای افزایش می‌دهد. حافظه رم این دو چیپست بر اساس فناوری LPDDR۳ ساخته خواهد شد که هنوز هم تکنولوژی پر سرعت و کار آمدی به حساب می‌آید اما به نسبت فناوری LPDDR۴ که در اسمارت فون‌های بالا رده مورد استفاده قرار می‌گیرد سرعت و بهره وری کمتری دارد.

اسنپدراگون ۶۳۰ و اسنپدراگون ۶۳۵، از نظر سرعت و عمر باتری می‌توانند به کاربر تجربه‌ای خوب بدهند و موجب شوند که دارندگان اسمارت فون‌های قدرت گرفته از آن‌ها، با توجه به بهره مندی این چیپست‌های ارزان قیمت از فناوری شارژ سریع و فیلمبرداری با کیفیت ۴K، از خرید خود راضی باشند. با این حال قطعا در این کنفرانس مورد انتظار در ۹ می، مناسبترین و قدرتمندترین چیپست، اسنپدراگون ۶۶۰ خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج