جاباما
۵۲۶۴۵۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

سه ترفند اندرویدی که تا به حال نشنیده اید

هرچه به قدرت سخت افزاری گوشی های هوشمند بیشتر افزوده می شود، قابلیت های نرم افزاری آنها نیز افزایش پیدا می کند. بااین حال، هنوز هم برخی از قابلیت های در گوشی های هوشمند وجود دارد که به احتمال زیاد از وجودشان بی خبر هستید.

وب سایت تک شات: هرچه به قدرت سخت افزاری گوشی های هوشمند بیشتر افزوده می شود، قابلیت های نرم افزاری آنها نیز افزایش پیدا می کند. بااین حال، هنوز هم برخی از قابلیت های در گوشی های هوشمند وجود دارد که به احتمال زیاد از وجودشان بی خبر هستید.


سه ترفند اندرویدی که تا به حال نشنیده اید

جست و جوی صوتی حتی هنگامی که صفحه گوشی خاموش است

بسیاری از گوشی های اندرویدی دارای قابلیتی هستند که با استفاده از آن می توانید حتی به هنگام خاموش بودن صفحه گوشی، و با گفتن Ok Google به جست و جو بپردازید. لازم است که قابلیت تشخیص صدا در گوشی تان را فعال کرده باشید. ابتدا وارد Google settings شده، گزینه Google now را انتخاب کنید، به قسمت voice بروید و سپس Ok google detection را باز کنید. در این قسمت، گزینه Always on را انتخاب کنید. این قابلیت در برخی گوشی ها به نام from any screen نمایش داده شده است.

گوشی خود را از راه دور خاموش یا ریست کنید

گم کردن گوشی به اندازه کافی بد است، اما درز اطلاعات شخصی مان می تواند اتفاق بدتری باشد. به همین علت بهتر است در صورت مفقود شدن گوشی، هرچه سریع تر اقدام کرده و با استفاده از Android Device Managr کنترل گوشی را بدست بگیرید.

وارد تنظیمات شده، Security را انتخاب کرده، Phone management را باز کنید و این قابلیت را فعال کنید. در این صورت، با مراجعه به وب سایت google.com/android/devicemanagerگوشی خود را مدیریت کنید.

دسترسی به Tab های کروم در سایر دستگاه ها

اگر شما هم مانند اکثر کاربران، از مرورگر کروم برای مرور صفحات وب استفاده می کنید، لازم است بدانید که می توانید روی همه دستگاه های خود به tab های باز دسترسی داشته باشید. لازم است که با جساب کاربری گوگل خود در کروم لاگین کرده باشید و سپس، در هر دستگاه اندرویدی که با این حساب کاربری به کروم دسترسی داشته باشید ،tab های باز در اختیارتان قرار می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج