۵۲۶۴۹۷
۴۷ نظر
۶۳۵۰
۴۷ نظر
۶۳۵۰
پ

متولدین ماه‌های مختلف کِی ازدواج می کنند؟

امروزه دخترها و پسرها هر زمان که دوست داشته باشند تن به ازدواج می دهند و معمولا فرد مورد نظرشان را خودشان انتخاب می کنند. اما جدا از نظرات شخصی هر فرد در مورد ازدواج، متولدین ماههای مختلف با توجه به خصوصیات اخلاقی مشترکی که دارند، تا حدودی یکسان عمل می کنند.

برترین ها: در قدیم، دخترها و پسرها زود ازدواج می کردند. آنها بعد از چند دیدار کوتاه بله را می گفتند و به همان سرعت هم بچه دار می شدند. در آن زمان زنان تا سن ۲۵ سالگی حداقل ۳ فرزند داشتند، اما ازدواج امروزه قابل مقایسه با گذشته نیست. دخترها و پسرها هر زمان که دوست داشته باشند تن به ازدواج می دهند و معمولا فرد مورد نظرشان را خودشان انتخاب می کنند.
اما جدا از نظرات شخصی هر فرد در مورد ازدواج، متولدین ماههای مختلف با توجه به خصوصیات اخلاقی مشترکی که دارند، تا حدودی یکسان عمل می کنند. در این مطلب پیش بینی خود را در مورد زمان ازدواج و علایق متولدین ماههای مختلف سال، برایتان آورده ایم.
متولدین ماه‌های مختلف کِی ازدواج می کنند؟
فروردین- عروسی عاشقانه اواخر دهه 20 سالگی
فروردینی ها افرادی هستند که دوست دارند با احتیاط قدم بردارند. آنها با اراده بالا می توانند صبر پیشه کنند تا به مراد دلشان برسند. برای آنها ازدواج هرگز تصمیم ساده ای نیست، به همین دلیل در آن عجله نمی کنند. آنها هرگز قبل از 20 سالگی تن به ازدواج نمی دهند. اما پس از این که جواب «بله» را گفتند، تازه زندگی شان آغاز می شود و شور و شوق لازم را برای ماجراجویی به همراه شریک زندگی شان به دست می آورند. آنها دوست ندارند که تا قبل از آن روز موعود دیگران را از تصمیم نهایی خود آگاه کنند. بنابراین اگر یک روز صبح بیدار شدید و شنیدید که متولدین این ماه تصمیم به ازدواج دارد، شوکه نشوید.
اردیبهشت- عروسی فضای باز در دهه 30 سالگی
برخلاف فروردینی ها، متولدین اردیبهشت افرادی هستند که کمتر خیالپردازی می کنند و بیشتر به واقعیت وابسته اند. آنها امنیت و ثبات را ستایش می کنند. بهتر است که آنها در دهه 30 سالگی خود ازدواج کنند، بدین علت که اول باید به دنبال شادی و آرامش در درون خود باشند، سپس آن را در دیگری جستجو کنند. بهترین فصل برای برگزاری جشن عروسی برای اردیبهشتی ها پاییز است. آنها دوست دارند که عروسی خود را در فضایی باز و میان برگ های رنگی درختان جشن بگیرند.
خرداد- جشن عروسی پر از سورپرایز در 35 سالگی
با توجه به خصوصیت دو قطبی متولدین ماه خرداد، سخت است که زمان دقیق ازدواج آنها را حدس بزنیم. یک زمان آنها از ازدواج مطمئن هستند و زمان دیگر تردید دارند. آنها سالهای بسیاری را در این تناقض دست و پا می زنند اما در نهایت بعد از 30 سالگی به ثبات دلخواه خود می رسند. اینطور می رسد که 35 سالگی ایده آل ترین سن برای پیوند آنهاست. آنها افراد خلاقی هستند که دوست دارند جشنی پر از سورپرایز برپا کنند.
متولدین ماه‌های مختلف کِی ازدواج می کنند؟
تیر- جشنی کاملا خانوادگی در اواسط دهه ۲۰ سالگی
متولدین ماه تیر افرادی هستند که به دنبال سرپناه و امنیت اند. به همین دلیل هم دوست دارند که هر چه زودتر فرشته نگهبان خود را پیدا کنند. به محض اینکه آنها در کنار فردی احساس امنیت کنند، عاشق اش می شوند، عشقی که به سادگی از بین نمی رود. از آنجا که آنها عاشق خانواده اند، جشن خود را نیز بسیار خصوصی و خانوادگی برگزار می کنند. عروسی مورد علاقه آنها در فصل تابستان که زمان خوبی برای استراحت میهمان هاست، می باشد.
مرداد-جشن عروسی سال نو در ۳۰ تا ۴۰ سالگی
مردادی ها به عاشق پیشه ها مشهورند. آنها دوست دارند که اول عاشق شوند سپس تصمیم به ازدواج بگیرند. به همین دلیل زمان زیادی را صرف رابطه های خود می کنند که یکی از دلایل دیر ازدواج کردن آنهاست. مردادی ها دوست دارند که عشق شان زبانزد خاص و عام باشد، عشقی که در شب عروسی نیز آشکار است و دیگران را به تحسین وا می دارد. شب عروسی متولدین این ماه جشنی به یاد ماندنی و رمانتیک است به خصوص وقتی که مصادف با جشن سال نو باشد.
شهریور- جشنی زمستانی در اواخر دهه ۲۰ سالگی
دیگران شما را لجباز می خوانند اما ما به خوبی می دانیم که این رفتار شما نه لجبازی بلکه ثبات در رسیدن به تصمیمی است که در سر دارید. فکرهای زیادی در سر شماست که دوست دارید هر چه زودتر به آنها برسید، به همین دلیل است که دوست ندارید عجولانه تصمیم بگیرید. در اواخر ۲۰ سالگی، زمانی که استقلال خود را به دست آورده اید و یاد گرفتید که چگونه با جریان های مختلف خودتان را وفق دهید، بهترین زمان برای ازدواج شماست. شما فردی ایده آلیستی هستید که دوست دارید همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام شود. فصل زمستان بهترین زمان برای برگزاری جشن عروسی شماست.
مهر- عروسی تابستانه در اوایل دهه ۲۰ سالگی
مهری ها عاشق سادگی و ثابت اند. آنها یک جشن عروسی افسانه ای نمی خواهند به همین دلیل هم زمانی که احساس کنند نیمه گمشده شان را پیدا کرده اند، به سرعت ازدواج می کنند که معمولا بین ۲۰ تا ۲۵ سالگی است. اگر چه عروسی مجلل برای آنها اهمیت چندانی ندارد اما به ظرافت و جزییات علاقه زیادی نشان می دهند. یک عروسی در فصل تابستان می تواند خواسته های آنها را تبدیل به واقعیت کند.
آبان- عروسی مجلل بین ۳۰ تا ۴۰ سالگی
متولدین آبان عاشق تجملات اند و به تبع هم دوست دارند که در مهمترین روز زندگی شان چون پرنسسی بدرخشند. آنها برای آرزوهای خود ارزش زیادی قائلند به همین دلیل تا فرد مورد علاقه شان را پیدا نکنند، تصمیم نمی گیرند. آبانی ها زمان زیادی را به آماده سازی مراسم عروسی خود اختصاص می دهند و همین موضوع عروسی آنها را تبدیل به یکی از به یاد ماندنی ترین جشن ها هم برای خود و هم برای دیگران می کند.
آذر- جشنی بدون نقص در اوسط دهه ۳۰ سالگی
متولدین آذر همیشه به دنبال تغییر و تنوعی در زندگی شان هستند. اگر چه این خصوصیت مثبت است اما در برخی شرایط مشکل ساز نیز می شود. آنها به سادگی تن به رابطه های عاطفی نمی دهند و دوست دارند که بعد از کسب تجربیات لازم، تصمیم جدی خود را برای ازدواج بگیرند. زمانی که صحبت از تدارکات مراسم عروسی می شود، ایده های زیاد و خلاقانه ای در سر آذری هاست. اگر چه در این شرایط بسیاری از زوج ها گیج می شوند اما آذری ها کارشان را خوب بلدند. آنها به دیگران اجازه دخالت نمی دهند بلکه خود برای یک جشن عروسی ایده آل و بی نقص برنامه ریزی می کنند.
متولدین ماه‌های مختلف کِی ازدواج می کنند؟
دی- جشنی رمانتیک در اوایل دهه 20 سالگی
متولدین ماه دی دوست دارند که از طریق دوستان و اقوام خود مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند به همین دلیل از همان سالهای اول جوانی رابطه ای عاطفی و جدی را آغاز می کنند. آنها نه تنها دوست دارند که هر چه زودتر تشکیل خانواده دهند بلکه به شدت هم به اطرافیان خود وفادارند. به همین دلیل احتمال این که در اوایل دهه 20 سالگی شان ازدواج کنند، زیاد است. اما زمانی که صحبت از مراسم عروسی می شود، آنها کمی دست و پایشان را گم می کنند. برای این منظور پیشنهاد می کنیم که اولویت هایشان را روی کاغذ بنویسند و طبق آنها مرحله به مرحله پیش روند.
بهمن- جشنی بهاره بین 40 تا 50 سالگی
بهمنی ها دوست دارند که منحصر بفرد باشند، به همین دلیل شیوه زندگی ای جز دیگران را در پیش می گیرند. آنها عاشق مسافرت، کشف و اکتشاف و هیجان اند و دوست دارند که قبل از ازدواج تمام این تجربیات را به دست آورند. متولدین این ماه سال از سنت ها بیزارند به همین دلیل ازدواجی در سنین بالا را می پسندند. بهار فصلی رویایی برای آنهاست و یک جشن عروسی در این فصل نیز برای آنها به همان رویایی پیش خواهد رفت.
اسفند- جشنی در ماه کامل در سن 26 سالگی
اسفندی ها از تنهایی تنفر دارند. از طرفی آنها دوست دارند که با شریک زندگی شان به هر جایی قدم بگذارند، از طرف دیگر افرادی به شدت خیالباف هستند. بنابراین به شرطی جواب مثبت می دهند که فرد مورد نظر به آرزوهایش احترام و او را در رسیدن به آنها یاری رساند. احتمال این که آنها در سن ۲۶ سالگی تصمیم قطعی خود را بگیرند، زیاد است. زمانی که صحبت از تاریخ عروسی می شود آنها شبی رمانتیک مانند شبی که ماه کامل است را انتخاب می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه چرت و پرتی

    • شیما

      ااااا همه چیزی که تو ذهنم بود اونجا نوشته بودد....من ابانم

    • بدون نام

      من اردیبهشتی ام. دقیقا تو 30 سالگی ازدواج کردم، اونم تو فضای بازو ایول

    • بدون نام

      من آذریم. یعنی میشه؟!!!!

    • بدون نام

      من آذریم. یعنی میشه؟!!!!

      پاسخ ها

      • ali

        چی؟

    • بدون نام

      بچه ها من یه خواستگار دارم که خیلی زشته(خدایا منو ببخش) پولم نداره(خخخخ) اما ادم با صداقتی هست و خانواده خوبی داره کارشم تازه شروع کرده احتمالا خوبه ...
      به نظرتون چیکار کنم؟
      ایا اگه بگم بله فردا پشیمون میشم؟
      31 سالمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهمترین چیز اخلاق و خانواده است، در مرحله بعد پول. ببین اگه امیدی به افزایش درامدش هست، به نظرم خوبه. قیافه که اصلا مهم نیست

      • بدون نام

        زیبایی مهم نیست،ولی به نظرم اگه چهره کسی به دل آدم نشینه بعدا خیلی مشکلات پیش میاد ،معمولا احساس آدم به چهره اش بدتر هم میشه . ولی اگه در حالیکه اون آقا نازیباست ولی باز چهرش به دلت نشسته اون موقع میتونی قبول کنی(البته اگه بقیه شرایطش برات قابل قبوله)

      • رضا

        تو 31سالگي وسواس نداشته باش اگر آدم سالميه بله بگو . خدا بزرگه

    • شیما

      درسته من سن کمی ندارم ولی یه چیزی میگم.....کاربری که گفتی خواستگار داری اگه دلت باهاش نیست ازدواج نکن چون شاید بعدها پشیمون بشی و زندگیتون سر مسائل کوچیک بریزه به هم....اینم حرف من نیستا تو تلتکست توی مشاوره دقیقا خانمی سوال شما رو پرسیده بودن جوابش همین بود.ولی اگه با وجود بی پولی و چهره ی متوسط اگه به دلتون میشینه ازدواج کن....موفق باشی گلم.

    • بدون نام

      11:58 چرا قیافه اصلا مهم نیست ؟؟! اگر زشت هم باشه باید به دلش بشینه یا حداقل جذابیت و کششی داشته باشه وگرنه باید فیلم بازی کنه یا با کوچکترین مساله ای از درون خودش فکر میکنه بهش ظلم شده یا هدر رفته اونم تو این زندگی های سخت الان که خوشی هم برای مردم نمونده. اصلا از نظر علمی میگن اگر با دیدن طرف مقابل بخصوص دیدارهای اولیه برات جذابیتی نداشت نباید به مسائل دیگه وارد بشی. با بقیه نظرت موافقم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظورم این بود که خوشگلی مهم نیست، مهم اینه که به دل طرف بشینه، اگر چه باز هم بعد چند سال زندگی عادی می شه. الان ادم ایده ال سخت پیدا می شه، قیافه اولویت نیست. باید به ویژگی های مهم دیگه ای مثل اخلاق و وضعیت مالی فکر کرد

      • بدون نام

        اگه طرف همه چی داشته باشه زشت باشه ادم عذاب میکشه من شخصا از بد قیافه و بد تیپ متنفرم حالا باشه میلیاردر.اگه رضا زاده میاومد خواستگارمن من خودم حلق اویز میکردم خخخخخخخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        همه چیزم نمی شه باهم خواست

    • بدون نام

      منم ترجیح میدم از نظر ظاهری هم سطح خودم باشه و زیبا بعلاوه اخلاق -انسانیت و فرهنگ خانوادگی بالا داشته باشه یک کاری که از پس خودش بربیاد و تو زندگیش نمونه چون اول خود طرف نابود میشه .
      مسائل مالی و ثروت و موقعیت اجتماعی و مدارک از فلان کشور و فلان خونه و فلان ماشین و اقامت فلان کشور که اصلا برام فرقی نداره و اتفاقا تمام خواستگارام دقیقا مورد اولی رو ندارن برعکس بدون استثنا دومی رو که شاید خیلی ها بپسندن دارن.
      شاید بخندید از زیادی خواستگار خسته شدم حوصله بررسی ندارم کسی میگه زیاد جدی نمی گیرم .
      شایدم بهتر اینجا ازدواج نکنم .فکر کنم خیلی ها تو دلشون بهم فحش بدن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا کسی باید دلش بخواد بهتون فحش بده؟!

      • رامین

        خب الان چی یعنی میخوای بگی خوشکلی؟! مثلا تو خودت الان تو زندگیت نمونه ای که انتظار داری شوهر آینده ات نمونه باشه؟! منظورت چیه که مسائل مالی و موقعیت اجتماعی و...برات فرقی نداره؟! منظورت چیه که که بیشتر خواستگارات موقعیت اجتماعی خوبی دارن ولی ثروت و امکانات مالی خوبی ندارن؟! اصلا تو موقعیت اجتماعی خوب رو چی تعبیر میکنی؟ بیشتر کسانیکه موقعیت اجتماعی خوبی دارن کسانی ان که ثروت و امکانات مالی دارن یاحداقل دستشون به دهنشون میرسه و اینده دار هستن! فحشت ندادم ولی خیلی به حرفات خندیدم مخصوصا اونحایی که گفتی از زیادی خواستگار خسته شدی وجدی نمیگیری. البته اگه دراصل خواستگاری وجود داشته باشه!! خلاصه اینکه من تعجب نمیکنم چون دخترای امثال شما زیاد هست.هیچ وقتم جدیشون نمیگیرم به شخصه.

    • skh

      مال بهمن از نظر من کاملا اشتباهه . :/ البته راجع به خودم

    • صوری

      کاربر عزیز ۱۱:۳۲ تو اولش قیافه و تا حدیم پولو میتونی تشخیص بدی٬اخلاق و خونواده خوب اگه از قبل نشناسیشون٬معلوم نمیشه که. در اینکه قیافه اهمیت چندانی نداره که شکی نیس. چون هر چی باشه عادی میشه. ولی اگه واقعا آدم ظاهر بینی هستی و نمیتونی تغییرش بدی(قصد توهین ندارم فقط خصوصیتتو گفتم)بهتره بیشتر رو معیارای ظاهری حساس باشی. ولی به هر حال کسایی که ظاهر بهتری دارن مثل پول و قیافه٬دیگرانم حتی بعد ازدواج٬مخصوصا برا آقایون٬نقشه های جدی میکشن که گاهیم موفق میشن. پس بهتره عزیزم سعی کنی بیشتر بشناسیش.
      به هر حال برای همه آرزوی بهترینا رو دارم. ضمنا خوشبختیو تو وجود خودتون پیدا کنین.چون بیرون چیزی نیست.

    • Fatima

      همش دروغه.من متولد مهرم.از سادگی خوشم نمیاد و عاشق عروسی مجلل بودم.و همیشه دوس داشتم عروسیم پاییز یا زمستون باشه.از عروسی توی تابستون متنفرم

    • آزاده

      من اسفندیم در مورد من هم درست بود

    • بدون نام

      ناشناس محترم 17:15 دیدم و حس کردم و گفتن چون اکثریت ظاهربین شدن و فکر می کنن موردهای دومی هر کدامش یک دنیا خوشبختی کافی و از دید اونها اصل معیار خوشبختی همین.

      پاسخ ها

      • رامین

        والله شما خودتونم دست کمی از همون ظاهربین ها ندارین!مخصوصا اونجاییکه گفتی انتظار داری همسر آینده ات مثل خودت زییییییبا باشه! این انتظار رو خیلی از دخترا از از همسر آینده شون دارن. اینکه مثل خودشون زیییبا باشه!!! خودشون میرن از جیب بابای بدبخت کلی پول میکشن خرج دک وپز وعمل دماغ و لب وگونه وتزریق و ژل و بوتاکس و هزارتا کوفت و زهرمار میکنن وتازه باهمه این کارا بازم قیافه شون چنگی به دل نمی زنه و همه شون شبیه هم میشن و از فاصله 50متری داد میزنه عملین. این سوای از آرایشیه که میکنید.دخترایی که ازین حرفا میزنن خیلی دوست دارم قیافه شونو قبل عمل و ارایش ببینم!!

      • رامین

        یه چیزی یادم رف بگم. من دوستی دارم این بدبخت خودشم پسر خوش قیافه ایه.چندسال پیش با یه دختر عملی پروتزی ازدواج کرد دلش خوش بود مثلا خوشگل و باکلاسه..تازه فکر میکرد این فقط دماغشو عمل کرده ودلش به پول داری دختر خوش بود.دوسال بعد بچه دارشدن یه دختر. چشمتون روز بد نبینه یه گودزیلا به دنیا اورد این زنه!!!ینی معلوم نبود به کی رفته این بچه. اخرشم پدر زنه لو داد این بچه به مادرش رفته و شبیه بچگیای دخترشونه!!!حالا خود رفیقمون چش رنگی خوشقیافه اونوقت اینا....خلاصه اینکه من به میخوام به پسرا توصیه کنم داداش گلم این دخترای عملی ایرانی که دوروبرتون میبینید هیچ فایده نداره.کارباید از پایه درست باشه.زیبایی باید طبیعی باشه.وگرنه خود زنت به زور عمل خوشگل باشه درعوض بچه هات گودزیلا و بدترکیب به دنیا میان.خلاصه از ما گفتن بود

    • حاج مصطفی

      من آذری ام.
      دقیقا همونیه که تو فکرمه و برنامشو ریختم

    • بدون نام

      چه دروغایی که نمیگن همش چرت و پرته
      من آبانی هستم
      و اصلا عاشق تجملات نیستم بلکه فوق العاده متنفرم

    • یه عاشق

      خدا وکیلی راسته من یه آبانیم و درست بود
      دمتون گرم

    • د د د د د د د د د

      شیما جون خارج از شوخی میشه بپرسم چندسالته؟

    • بدون نام

      من متولد 21 اسفند سال 58 هستم آیا با مرد متولد سال موش خوشبخت میشم فردا باید جواب بدم لطفا راهنماییم کنید

    • شیما

      بچه ها میدونن بچه ها به د د د د د د بگین بیچاره بچه کنجکاوه

    • ساران

      ای منم 30 سالم هست ش وووووهر میخوام.

    • بیتا

      من مردادیم.خیلی درست بود و سورپرایز شدم

    • مهدیه گل

      من مردادی هستم.تا وقتی که به بلوغ ذهنی نرسیدم ازدواج نمیکنم.تا25سالگی وقت لازم دارم شایدم بیشتر.

    • ندا

      حسن

    • بدون نام

      مبارک

    • ایزایا:)

      با اردیبهشتی موافقم ولی چه دیر!..انشاالله همه خوشبخت بشن و اونجور که میخوان بشه

    • یییییه شیییراااازی اصیل

      من مردادیم یعنی امکان داره اگه کسی مرداد ماهیه بگه لطفا خیلی نگرانم دوس دارم تو سن کم ازدواج کنم

    • یییییه شیییراااازی اصیل

      من مردادیم یعنی امکان داره اگه کسی مرداد ماهیه بگه لطفا خیلی نگرانم دوس دارم تو سن کم ازدواج کنم

    • یییییه شیییراااازی اصیل

      من مردادیم یعنی امکان داره اگه کسی مرداد ماهیه بگه لطفا خیلی نگرانم دوس دارم تو سن کم ازدواج کنم
      نن

    • زیبا

      من مردادی ام ۲۹سالمه.....تا بحال یکی پیدا نشده ک منو بخاطر خودم بخاد...همه دنبال عنوان دهن پرکنم هستن....مطالبی ک گفتن در مورد من صحت داره....بایدعاشق بشم تا بتونم ازدواج کنم

      پاسخ ها

      • ملا نصرالدین

        یه جوری میگه عنوان دهن پرکن که انگاردختر رئیس جمهوره!

    • فاطمه

      من ابانیم من میخوام تو سن 24یا25 ازدواج کنم من اگه تو سن 30تا40 ازدواج کنم می میرم یعنی خودمو می کشم خیلی دیره ه ه ه ه

    • نازنین

      من آذریم من دوست دارم ۲۰ سالگی ازدواج کنم ۳۰ سالگی خیلی دیره

    • نگین

      آذری هستم واقعا اینا همش میشه

    • شکوفه.تهران

      سلام برای من که درست نبودمن تو ۱۸سالگی ازدواج کردم و بداز ۵سال دارم جدامیشم ضمنن ابانیم هستم

      پاسخ ها

      • نازنین

        برای متولدین آبان که کاملا چرت واشتباه بود.من خودم آبانیم وبرخلاف خیلی از دخترایی که دوروبرم میبینم اصلا برام مهم نیس که جشن عروسیم کجابرگزاربشه،چندتا مهمون باشه،چه غذایی بدن و...درمورد آرایش و لباس عروس اما اگه بگم برام مهم نیس اصلا دروغ گفتم. منم هرچی باشه دخترم و حساسیت های خاص خودم رو درمورد ظاهرم دارم،اما نه تااون حدی که خیلی از دخترا ازخودشون حساسیت نشون میدن! واقعا وقتی میبینم یه سری از دخترااز چندهفته قبل عروسیشون خواب و خوراک ندارن ومیخوان همه چیز رویایی باشه واقعا بهشون خندم میگیره.چه خبره بابا خودتونم میگید همش یه شبه پس چرا این همه خودتونو کشتین برای یه شب که مردم میان و می خورن و می رقصن ومی رن و کلی عیب می زارن و غیبت میکنن(مخصوصا زنا)وهمه چیزو فراموش میکنن!مگه جشن عروسی و نحوه برگزاری اون تضمین کننده خوشبختیه بعد ازدواجمونه؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج