۵۲۶۶۱۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وزیر دادگستری: قدرت انتخاب در دست مردم است

وزیر دادگستری گفت: قدرت انتخاب و تغییر در دست مردم است و هیچ عنصری به جز مردم نه توان پیش‌بینی انتخابات را دارد و نه قدرت تغییر آن را بنابراین امروز قدرت در دست مردم است.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی در یزد با اشاره به مباحث تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت: بحث‌های این روزهای انتخابات باید محتوایی شود نه اینکه ببینیم در مناظره‌ها و رقابت‌ها چه کسی ضربه فنی می شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید فضای روانی و متشنج بر تبلیغات انتخاباتی حاکم باشد، تصریح کرد: گرچه بعضی حاشیه ها در تبلیغات انتخاباتی اجتناب ناپذیر است اما تبلیغات درست، تبلیغات محتوامحور با رقابتی معقول و جوانمردانه است.

پورمحمدی با تاکید بر لزوم ایجاد فضایی آرام در تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: در این فضا قرار است انتخابی بزرگ انجام شود، انتخابی که نه کسی قدرت پیش بینی آن را دارد و نه تغییر آن را بلکه این مردم هستند که می توانند تغییر ایجاد کنند بنابراین امروز قدرت در دست مردم است.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه در ایران تبلیغات بسیار گرانقیمت رسانه ملی در اختیار کاندیداها قرار گرفته و یک فضای برابر برای همه آنها ایجاد شده است، افزود: نامزدها می توانند در یک فضای آزاد، هوشمندانه و گفتگو محور به ارائه برنامه های خود و نقد یکدیگر بپردازند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه فضای فرهنگی و رسانه ای تاثیرگذاری در کشور داریم، عنوان کرد: اگرچه قدرت بودجه ما در این زمینه محدود است اما قدرت تولید فرهنگی در کشور ما بسیار بالا و اثرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آمریکا در اکثر پیمان‌های بین‌المللی خود با قلدری خلف وعده کرده است، بیان کرد: با این وجود حجت در برجام، عمل آمریکا نیست.

پورمحمدی با بیان اینکه آنچه حمله نظامی آمریکا به ایران را منتفی می کند، قدرت مردم است، تصریح کرد: مردم قدرت دارند و باید از این قدرت استفاده شود، ملت ما مقتدر است و یک دولت فهیم و دیپلماسی فهیم و قدرتمند نیاز است تا از این اقتدار به خوبی استفاده شود.

وزیر دادگستری تاکید کرد: این قدرت باید با ادبیات درست در عرصه های مختلف پردازش شود تا بیش از پیش برای کشور مفید واقع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد اقتصادی دولت عنوان کرد: واقعیت این است که کارهای بزرگی انجام شده اما آهنگ رشد اقتصادی باید بیشتر شود، درست است که ما می‌گوییم رشد اقتصادی اتفاق افتاده و تورم تک رقمی شده اما از آنجا که مردم خاطره خوبی از حقوق های گذشته دارند و می گویند در گذشته فلان مبلغ حقوق می گرفتیم و فلان قدر خرید می‌کردیم، بنابراین قبول ندارند که رشد اقتصاد و کاهش تورم صورت گرفته است.

پورمحمدی ادامه داد: ما مدام می‌گوییم تورم تک رقمی شده اما مردم می گویند ما که احساس نمی کنیم و درست هم می گویند و این به خاطر قدرت خرید آنها در گذشته است.

وزیر دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود در مورد بسته پنجگانه اقتصاد مقاومتی که به استان‌ها ابلاغ شده است، افزود: استان‌ها باید هرچه سریعتر برش استانی و سهم استانی اقتصاد مقاومتی را مشخص کرده و به دستگاه‌ها و شهرستان‌های خود ابلاغ کنند تا کار به سرعت اجرایی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج