۵۲۷۳۱۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

توضیح کامل درباره موضوع قرارداد منشا

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید در فوتبال ایران چیزی به نام قرارداد داخلی وجود ندارد و در استخدام بازیکنان و مربیان در تیم های مختلف تنها دو روند عقد قرارداد و ثبت قرارداد وجود دارد.

ورزش سه: مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید در فوتبال ایران چیزی به نام قرارداد داخلی وجود ندارد و در استخدام بازیکنان و مربیان در تیم های مختلف تنها دو روند عقد قرارداد و ثبت قرارداد وجود دارد.

در پی کتمان عقد قرارداد از سوی گادوین منشا مهاجم نیجریه ای دوباره مبحث قراردادهای داخلی و ثبتی داغ شده که بهترین فرد برای گفتگو در این زمینه مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ است.

فریبرز محمودزاده، در رابطه با قرارداد بازیکنان و مربیان با تیم های مختلف و جزئیات مربوط به قراردادها و ثبت آنها به اظهارنظر پرداخت.

او در این باره گفت: طبق قوانین بین المللی و دستورالعمل های مورد نظر فیفا، یک سری الزامات باید در قراردادهای بازیکنان و مربیان لحاظ شود، مواردی همچون نام و نام خانوادگی، مدت زمان قرارداد، تعهدات دو طرف و مباحث مالی باید به طور کامل قید شود و پس از آن در صورت ایجاد اختلاف، همین الزامات ثبت شده مورد نظر خواهد بود.

محمودزاده ادامه داد: البته پس از مدتی ممکن است طرفین بخواهند چیزهایی به قرارداد اصلی اضافه کنند که در آن صورت متمم قرارداد و یا الحاقیه اضافه می شود و موارد مورد نظر در آن قید می شود.

مسئول کمیته نقل و انتقالات در رابطه با وجود قرارداد داخلی در باشگاه های مختلف گفت: ابدا چیزی به نام قرارداد داخلی وجود ندارد، در پروسه انتقال بازیکنان به تیم های مختلف، دو مسئله مورد نظر است، یکی قراردادی است که بازیکنان و مربیان با تیم ها می بندند و دیگری ثبت آن است، بنابراین چیزی در رابطه با قرارداد داخلی نداریم.

او ادامه داد: عقد قرارداد باشگاه ها با بازیکنان و مربیان، محدودیت زمانی ندارد، باشگاه ها می توانند پس از پایان رقابت ها و در صورتی که بازیکنان و مربیان تعهدی به باشگاه های دیگر ندارند با آنها اقدام به عقد قرارداد کنند اما مرحله ثبت قرارداد پروسه ای جدا گانه است. اینکه هر باشگاهی با بازیکنی قرارداد می بندد الزاما به معنی استفاده از آنها نیست.

محمودزاده در این باره ادامه داد: پس از اینکه مدت زمان نقل و انتقالات آغاز شد باشگاه ها برای ثبت قراردادها اقدام می کنند و پس از آن کمیته انضباطی، کمیته روابط بین الملل و کمیته تعیین وضعیت درباره آن بازیکن و یا مربی تاییدیه خود را می دهند، دبیرکل تایید می کند و دبیرسازمان لیگ نیز برای ثبت نهایی اقدام می کند. بنابراین همه باید بدانند الزاما عقد قرارداد هر باشگاهی با بازیکن و یا یک مربی به معنای بلامانع بودن استفاده از آن بازیکن و یا مربی نیست و کمیته های نامبرده باید قرارداد مورد نظر را تایید کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس منشا پر خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج