۵۲۷۵۸۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

طنز؛ پیج مشکلات شغلی

سلام دوستان. جمشید هستم جوانی جویای کار. از وقتی درسم تموم شده و کار گیرم نیومده، همکلاسی‌هام می‌گن دنیات کوچیکه و آینده خوبی نداری. تا جایی که همه‌شون ازم فاصله گرفتن و خیلی تنها شدم. ممنون می‌شم اگه راهنمایی‌ام کنید.

محمدامین فرشادمهر در روزنامه ایران نوشت:

سلام دوستان. جمشید هستم جوانی جویای کار. از وقتی درسم تموم شده و کار گیرم نیومده، همکلاسی‌هام می‌گن دنیات کوچیکه و آینده خوبی نداری. تا جایی که همه‌شون ازم فاصله گرفتن و خیلی تنها شدم. ممنون می‌شم اگه راهنمایی‌ام کنید.

کبوتری خسته منم: سلام دوست عزیز، من به شما محصولات «سامانه ملی کارانه» که توسط یکی از کاندیداهای مردمی طراحی شده رو معرفی می‌کنم. این سامانه با ارائه محصولی به نام افشره خدمت می‌تونه زندگی شما رو متحول کنه. بنده خودم آه در بساط نداشتم ولی از وقتی با این سامانه و اقوام نسبی و سببی آشنا شدم هرجای آسمون که فکر کنید لونه در متراژهای مختلف ساختم.

خسته عَ مردم شهر: جمشید منم عَ طریق همین سامانه وارد دنیای کار شدم. به قول اون شعره که می‌گه «حَر لهزه به شکلی بُطه ایار در اومد/ دل بریدُ نهان شد»، خیلی شغل عوض کردم؛ عَ خوانندگی بگیر تا فوتبال. دست صاحب سامانه درد نکنه؛ به گردن عَمه ما حق داره، عَمه (عَمه: همه).

سامانتا: خسته جان الان کجا مشغولید؟

خسته عَ مردم شهر: حتماً تبلیغاتمونو دیدید که پشت در و دیوار خونه‌ها زدیم؛ چاکرابازکنی بغبغو و برادران.

پطروس سد معبر: جمشیدجان با اجازه پست زیباتون رو لایک می‌کنم.

یه اسپایدرمن مغرور: منم یه فروردینی مغرور بودم که خونواده زنم هی بهم سرکوفت می‌زدن که دوره از دیوار بالارفتن تموم شده. از وقتی با این سامانه آشنا شدم دیگه جلو زن و بچه‌ام شرمنده نیستم.

کارمند مترو: آقا جمشید بنده هم از طریق این سامانه یه شغل خوب پیدا کردم. البته ناگفته نمونه به خاطر شرایط ویژه‌ای که داشتم کار برام کم نبود. به هرحال من هم سواد نداشتم هم پیر و فرتوت بودم و مناسب کار.

پطروس سد معبر: آقایون داداشام! نتایج رأی‌گیری اعلام شد. گویا قضیه سامانه و این چیزا مالیده است. هرکی اهل کاره و دستی از دور بر دستفروش داشته، عکسش رو برفسته واس من. ترجیحاً مجرد، سیکس پک، قابلیت کار گروهی، از خوب‌های محله‌شون و علاقه‌مند به حملات گازانبری.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج