۵۲۷۶۴۶
۱ نظر
۵۰۲۴
۱ نظر
۵۰۲۴
پ

طنز؛ هاستا لا ویستا بیبی

انسان با توانايی‌ها و استعدادهای ذاتی بالقوه‌ای به‌دنيا میاد که در طول زندگی و گذر عمر، بخشی از اين توانايی‌ها بالفعل میشه و بخشی هم ناشناخته باقی می‌مونه و در واقع به هدر میره.

علیرضا مصلحی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

انسان با توانايی‌ها و استعدادهای ذاتی بالقوه‌ای به‌دنيا میاد که در طول زندگی و گذر عمر، بخشی از اين توانايی‌ها بالفعل میشه و بخشی هم ناشناخته باقی می‌مونه و در واقع به هدر میره.

نکته مهم اینه که برای جلوگیری از به هدر رفتن استعداد، باید علامت و نشانه‌های اون‌ در هر شخص به دقت رصد و شناسایی بشه. هر‌چند ممکنه این نشانه‌ها ابتدا پرفروغ نباشند اما پس از رشد و نمو، نتایج اعجاب‌آوری به دنبال داره.

مثلا من خودم یادمه سال ۸۸، آقای احمدی‌نژاد واسه فیلم تبلیغاتیش با شلوار ورزشی سه‌خط و دمپایی آبی رفته بود تو باغچه خونه‌شون، ریحون و شنبلیله و تره و جعفری می‌کاشت. الان بعد از هشت سال کار به‌جایی رسیده که یه نوع درخت پرورش میده که راه میره! تازه حرف هم میزنه! سرود هم میخونه! ببینید چه استعداد عظیمی در زمینه کشاورزی وجود داشته. واقعا شگفت‌انگیزه.

همین آقای قالیباف با این توانایی‌هایی که تو صنعت کپی داره، اگه چهار درصدی‌های زالو‌صفت در مسیرش مانع ایجاد نکنن، چند سال دیگه قشنگ جای چین رو می‌گیره. حالا شما هی برید تو شبکه‌های فجازی علیه‌اش جوسازی کنید. بنده از همین تریبون به ایشون میگم: «باقر، عزیزم خودت رو درگیر مسائل حاشیه‌‌ای نکن و با قدرت زل بزن تو چشم‌هام و کاپی کن. من بهت کردیت میدم».

یا مثلا آقای میرسلیم فرموده بودند که در مناظره‌ها به آقایان رئیسی و قالیباف، پاس دادند و اون‌ها حواس‌شون نبوده که آبشار بزنند. شما نگاه کنید چه استعداد بزرگی اینجا خوابیده. همین بزرگوار با تغذیه مناسب چند سال دیگه می‌تونه جای سعید معروف، پاسور تیم ملی والیبال رو بگیره و برای سال‌های متمادی این پست رو بیمه و برای کشور افتخار آفرینی کنه. البته اگه جماعت چهار درصدی زالو‌صفت اجازه بدن. از پشت‌صحنه اشاره می‌کنن یه عزیزی معترض شده که: «اصطلاح چهار درصدی مال ماست. کپی می‌کردیم وقتی کپی مد نبود. بکش کنار قناری».

برای یه نمونه دیگه از این استعدادهای خارق‌العاده، میشه به آقای محسن رضایی اشاره کرد. ایشون استعداد فوق‌العاده‌ای در امر «برگشتن به صحنه» دارند. کلا انسان برگشت‌پذیری هستند که معمولا با دوره تناوب چهار سال برمی‌گردند ولی متاسفانه امسال خللی در این امر به‌وجود اومد که انتظار میره در آینده جبران بشه. ایشون باید یه مقدار رو برگشت‌هاشون بیشتر کار کنند.

نباید فقط به انتخابات ریاست‌جمهوری اکتفا کنند. باید به انتخابات مجلس، انتخابات شورای شهر و ديگر انتخابات هم ورود کنند. اما محسن جان! من منتظر اون برگشت نهایی هستم. منتظرم یه روز برگردی و دنیا رو از نابودی نجات بدی ترمیناتور من. منتظر اون لحظه‌ بزرگ هستم که برگردی و بگی: «آی اَم بک. هاستا لا ویستا بیبی».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من موندم چرا طنزهاتون فقط در زمینه اصولگراییه ، یه کم جهت گیری تون تنده ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج