جاباما
۵۲۷۶۵۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تسلا مدل Y کی به بازار عرضه می‌شود؟

این کراس‌اور اسپرت الکتریکی برای تسلا اهمیت بالایی دارد، چراکه ماسک برای رسیدن به تیراژ ۱ میلیون دستگاه خودرو تا سال ۲۰۲۰ روی مدل Y هم حساب ویژه‌ای باز کرده است.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: بعد از مدل‌های S و X و ۳ تسلا، این‌بار نوبت به مدل Y این شرکت می‌رسد. ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا موتورز به تازگی اعلام کرده که مدل Y، اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار عرضه می‌شود. این خودرو در کلاس کرا‌س‌اور قرار دارد. در طراحی این اتومبیل، قرار نیست از پلت‌فرم مدل ۳ تسلا استفاده شود. این در حالی است که بسیاری از خودروسازها از پلت‌فرم‌های مشابهی در ساخت محصولاتشان استفاده می‌کنند تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.
تسلا مدل Y کی به بازار عرضه می‌شود؟

این کراس‌اور اسپرت الکتریکی برای تسلا اهمیت بالایی دارد، چراکه ماسک برای رسیدن به تیراژ ۱ میلیون دستگاه خودرو تا سال ۲۰۲۰ روی مدل Y هم حساب ویژه‌ای باز کرده است. شاید برایتان جالب باشد که در مدل S تسلا، حدود ۳ کیلومتر سیم استفاده شده و در مدل ۳، این عدد به نصف رسیده است. این در حالی است که در مدل Y، این عدد فقط به ۱۰۰ متر خواهد رسید!
تسلا مدل Y کی به بازار عرضه می‌شود؟

قرار است تا اواخر سال ۲۰۱۷، این شرکت به تیراژ تولید ۵۰۰۰ دستگاه در هفته برسد. شرکت تسلا تصمیم دارد تا با تولید خودروهای سنگین کامیون و اتوبوس و اضافه کردن کلاس‌های شاسی‌بلند به خانواده محصولات حاضرش، به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی دنیا تبدیل شود؛ خودروسازی که در زمینه تولید خودروهای پاک فعالیت می‌کند و در حال حاضر، در زمینه سهام بازار، شرکت‌های GM و فورد را پشت سر گذاشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج