۵۲۸۴۲۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

طنز؛ مناظره‌ها را چطور دیدید؟!

خوشبختانه بر خلاف دیگرنقاط دنیا که یا پخش مستقیم مناظراتشان را به صورت ماهواره‌ای از سایر کشورها می‌خرند و یا مناظرات را از قبل ضبط می‌کنند و کاندیداها فقط در استودیو لب می‌زنند، دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ما هم به صورت کاملا زنده و...

محمدامین فرشادمهر در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

خوشبختانه بر خلاف دیگرنقاط دنیا که یا پخش مستقیم مناظراتشان را به صورت ماهواره‌ای از سایر کشورها می‌خرند و یا مناظرات را از قبل ضبط می‌کنند و کاندیداها فقط در استودیو لب می‌زنند، دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ما هم به صورت کاملا زنده و سرحال از تلویزیون پخش شد. برای مشاهده بازخوردهای این مناظرات مصاحبه‌هایی ترتیب دادیم:

مصاحبه اول:

- سلام. مناظرات ۹۶ رو تا اینجا چطور دیدید؟ + به نام خدا. با تلویزیون - نه منظورم به لحاظ کیفی بود. +آهان عذرخواهی می‌کنم. بله خیلی کِیف داد. با بچه‌ها نشسته بودیم و تخمه می‌شکوندیم. - بگذریم! نتایج این مناظرات چی بود به نظرتون؟ + تقریبا هیچ! -مذاکرات رو نگفتم‌ها! مناظرات. +می‌دونم بابا. خود شما مگه نتیجه‌ای دیدید ازش؟ -بله +چجوری؟! -از تلویزیون [زبان در آورده و فرار می‌کنیم].

مصاحبه دوم:

- سلام نظرتون راجع به مناظره‌های انتخاباتی چی بود؟ +سلام. ما تو خونه ماهواره نداریم که از این برنامه‌ها ببینیم. -نه منظورم مناظره شبکه یک خودمون بود. +آهان! بله بسیار سرگرم‌کننده و خوب بود. امیدوارم مردم با یک داوری منصفانه به بهترین گزینه رای بدن. -عملکرد کدوم‌یک از کاندیداها رو بهتر دیدید؟ +والا همه خوب بودن. ولی اون قسمتی که مهمون ژیلا جون بودن رو بیشتر از همه دوست داشتم. از غذاش گرفته تا نوع برخورد و همه چیزش گرم و خوب بود. من از ۱۰ امتیاز ۲ رو بهش می‌دم. -عرض کردم مناظره شبکه ۱ خودمون دوست عزیز +بله بنده هم منوتو ۱ رو عرض کردم دیگه.

مصاحبه سوم:

-سلام. شما مناظره‌های انتخاباتی رو دیدید؟ +دیدم ولی اگه می‌خواهید برگه بدید دستم از روش بخونم من اهلش نیستم. -اختیار دارید. طرفتون رو اشتباه گرفتید. ما برگه رو تو دست خودمون می‌گیریم شما از دور بخونش. +من نیستم. -باشه بابا نُنُر، خودت برامون بگو کدوم‌یک از کاندیداها عملکرد بهتری داشت و در مناظرات موفق‌تر بود؟ +گیرم من نظرم رو بگم شما پخش می‌کنید؟ -معلومه که پخش می‌کنیم. +آقا سر به سرم نذارید. -نه جون تو. +والا به لحاظ شفافیت و صداقت و صحبت‌های واقع‌بینانه بخوام نظرم رو بگم، می‌گم آقای ... [دوستان عزیز از ادامه دادن جمله و اسم بردن معذوریم. به هرحال یه پایان باز بهتر از یه بازیِ بی پایانه!]
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صوری

      آقای فرشادمهر میازار موری.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج