۵۲۸۵۰۷
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

مارادونا: مسی بیشتر شبیه یک عروسک است

اسطوره فوتبال آرژانتین با تأکید بر اینکه از رئیس فیفا درخواستی برای کم کردن مجازات مسی نداشته، گفت تصور می‌کند که کاپیتان آلبی‌سلسته بابت پرخاشش به داور یک جلسه دیگر باید محروم شود.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرگزاری رسمی اسپانیا (EFE)، دیه‌گو مارادونا می‌گوید ۴ جلسه محرومیتی که برای لیونل مسی به خاطر مشاجره‌اش با داور بازی اخیر تیم‌‌هایی ملی آرژانتین و شیلی در نظر گرفته شد ناعادلانه بوده هرچند یک جلسه محرومیت هم برای او کم است. بعد از فرجام خواهی مسی از کمیته استیناف فیفا، محرومیت ۴ جلسه‌ای او بخشیده شد و به این ترتیب او فقط بازی آلبی‌سلسته برابر بولیوی را از دست داد که به نظر مارادونا کم بوده است.

مارادونا در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی لارد اظهار داشت: من می‌خواستم به مسی کمک کنم اما کاری از دستم ساخته نبود. برای او ۴ جلسه در نظر گرفته شده بود و ناگهان ۳ جلسه آن کم شد که به نظرم کاملاً متناقض بود. شاید حقش بود که مسی یک جلسه دیگر هم محروم باشد. من این را بدون تعارف می‌گویم، البته این را بگویم که من هم فکر نمی‌کنم مسی به داور توهین کرده باشد چون او اهل این کارها نیست. در یک سالی که او را (در تیم ملی آرژانتین) تمرین دادم لئو را شناختم و باید بگویم که او بیشتر شبیه یک عروسک است تا فوتبالیست.

اسطوره فوتبال آرژانتین در پاسخ به این سؤال که آیا از رابطه خوبش با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا برای کاهش محرومیت مسی استفاده کرده است، تأکید کرد: باید به جانی برای پاکسازی خرابکاری‌های مدیران قبلی فیفا و برگرداندن چیزهایی که آنها دزدیده‌اند، همچنین برای داشتن فیفایی که فوتبالی‌ها در آن نقش دارند و وجود مدیریت شفاف در این سازمان کمک کرد. در مورد مسی باید بگویم که من با برخی افراد صحبت کردم اما از اینفانتینو هیچ چیز نخواستم. اینفانتینو در کمیته استیناف فیفا هیچ نقشی ندارد.

مارادونا در پایان درباره شایعاتی که درباره احتمال روی کار آمدن خورخه سامپائولی، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال سویا به عنوان سرمربی جدید آلبی‌سلسته منتشر شده است هم گفت: او اول باید با سویا برای ترک این باشگاه توافق کند. آمدن او خیال مرا راحت می‌کند. برای او آرزوی بهترین‌ها را دارم. او مدت‌هاست که دارد خوب کار می‌کند و امیدوارم که همه چیز ختم به خیر شود و او درک کند که کار در آرژانیتن مانند اروپا نیست. ما هر طور شده است باید به جام جهانی روسیه برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج