۵۲۸۵۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طنز؛ ما نمک‌نشناس‌ها

به نظر ما همه دولتمردان ما خیلی هم خوب و تیتیش و مامانی هستند و واقعا که اجازه نمی‌دهند آب توی دل مردم تکان بخورد. به‌خصوص توی دل کارگران، زنان، فرهنگیان، فعالان سیاسی، متفکران، هنرمندان، احزاب، فعالان اینترنت، فعالان دانشجویی و ...

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

به نظر ما همه دولتمردان ما خیلی هم خوب و تیتیش و مامانی هستند و واقعا که اجازه نمی‌دهند آب توی دل مردم تکان بخورد. به‌خصوص توی دل کارگران، زنان، فرهنگیان، فعالان سیاسی، متفکران، هنرمندان، احزاب، فعالان اینترنت، فعالان دانشجویی و ... چطور؟ این‌طوری که بدخواهان می‌گویند چرا کسی به حقوق کارگران و زنان و نویسندگان و روزنامه‌نگاران و هنرمندان و احزاب و... کاری ندارد. ما می‌گوییم دلیلش این است که مسئولان این‌قدر زنان و کارگران و هنرمندان و... را دوست دارند که اجازه نمی‌دهند دست به سیاه و سفید بزنند یا کاری کنند. به‌همین‌دلیل است که فعالیت این افراد یک امر محال است چون مسئولان نمی‌خواهند زنان و کارگران و... به زحمت بیفتند. در نتیجه هر چهار سال یک‌بار به اینها می‌گویند می‌توانید از خانه بیرون بياييد و رأی بدهید که دست‌وپاتان هم خواب نرود. بعد هم می‌گویند وقتی رأی دادید بهتر است برگردید توی خانه و در را ببندید و پرده را بکشید تا آب‌ها از آسیاب بیفتد تا چهار سال دیگر. می‌بینید؟ یکی مثل ما واقعا از ته دل عاشق دولتمردان کشور است. درحالی‌که توی کشورهای دیگر با میدان‌دادن و فرصت‌دادن به طرح مطالبات حقوق شهروندی و زنان و کارگران و اندیشمندان و...، عملا باعث زحمت و دردسر این افراد می‌شوند. واقعا که ما آدم‌های نمک‌نشناسی هستیم.

بیخ قضیه: به نظر ما که خوشی زده زیر دل فعالان اجتماعی. بد است هر چهار سال یک‌بار بیایید بیرون و یک دوری بزنید و بروید تا چهارسال دیگر؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج