۵۲۸۷۹۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قرائتی :

بیش از ۱۳۰ نکته در نماز وجود دارد

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: بیش از ۱۳۰ نکته در نماز وجود دارد که تمام خواسته‌های انسان را پاسخگو خواهد بود،‌ بنابراین کسی که به نماز اهمیت می‌دهد در زندگی دچار مشکل نخواهد شد.

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در آیین جشن تکلیف و اختتامیه اولین دوره آموزشی دانش‌آموزان مکلف پسر عشایر استان‌های ۹ گانه کشور که در مصلّی نماز جمعه شهر ری در حرم شاه عبدالعظیم حسنی برگزار شد، اظهار داشت: همچنان که خداوند تمام نیازهای یک نوزاد را در شیر مادر قرار داده است، همه نیازهای بشر در نماز وجود دارد.

وی افزود: بیش از ۱۳۰ نکته در نماز وجود دارد که تمام خواسته‌های انسان را پاسخگو خواهد بود،‌ بنابراین کسی که به نماز اهمیت می‌دهد در زندگی دچار مشکل نخواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: در ۲۷ آیه از قرآن کریم واژه نماز توأم با زکات آمده است، اقامه نماز هنگامی انسان را به کمال و رستگاری می‌رساند که در کنارش زکات بدهیم و به فقرا کمک کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، شناسایی و برگزاری جشن عبادت برای دانش‌آموزان عشایر کشور از سوی آموزش و پرورش، قابل تحسین و تقدیر دانست و گفت: همه جامعه ‌مدیون عشایر هستند، زیرا آنها با رنج و مشقّت، نیازهای جامعه را تولید می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که اگر همه دنیا، خانه هایشان را رو به خورشید بسازند چیزی از خورشید کم نمی‌شود، خداوند نیز نیازی به نماز بندگان ندارد، بلکه انسان با به جا آوردن آن، راه رستگاری را طی می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج