جاباما
۵۲۸۸۷۹
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

رونمایی از لیست ۲۱ نفره اصلاح‌ طلبان شورا

بالاخره انتظار به‌سر رسید و دود سفید از دودکش شورای عالی اصلاحات خارج شد و صف طولانی اصلاح‌طلبانی که تقاضای حضور در لیست شورای عالی اصلاحات را داشتند، به عدد ۲۱ رسید و لیست شورای‌عالی اصلاحات به‌سرلیستی محسن هاشمی منتشر شد.

روزنامه آرمان - احسان اسقایی: بالاخره انتظار به‌سر رسید و دود سفید از دودکش شورای عالی اصلاحات خارج شد و صف طولانی اصلاح‌طلبانی که تقاضای حضور در لیست شورای عالی اصلاحات را داشتند، به عدد ۲۱ رسید و لیست شورای‌عالی اصلاحات به‌سرلیستی محسن هاشمی منتشر شد.
اسامی منتشرشده از سوی شورای عالی اصلاحات به شرح زیر است. سرلیست محسن هاشمی فرزند آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی و بنیانگذار مترو تهران است. همچنین محمدجواد حق‌شناس از اعضای ارشد حزب اعتماد ملی، محمد سالاری عضو شورای شهر چهارم، محمود میرلوحی، معاون وزیر کشور دوران اصلاحات و از اعضای حزب اتحاد ملت، افشین حبیب‌زاده از اعضای شورای مرکزی حزب کار، زهرا ‌نژادبهرام فعال زنان، علی‌ اعطا معمار، روزنامه‌نگار، پژوهشگر معماری و مشاور رسانه‌ای و معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، محمد علیخانی فرزند حجت‌الاسلام علیخانی، معروف صمدی، سیدمعروف‌ صمدی عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت نماینده سنندج و دیواندره و کامیاران و فرماندار مهاباد، زهرا صدراعظم نوری از اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد و مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور و شهردار تهران، آرش میلانی، ابراهیم امینی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و استاد دانشگاه، الهام فخاري عضو سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی و عضو شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، حسن خلیل آبادی، شهربانو امانی از اعضای برجسته کارگزاران سازندگی و مشاور رئیس سازمان محیط زیست، احمد مسجدجامعی عضو فعلی شورای شهر و وزیر ارشاد دولت اصلاحات، بهاره آروين، ناهید خداکرمي، مجید فراهانی دبیرکل حزب ندای ایرانیان، سیدحسن رسولی استاندار دولت اصلاحات و مشاور محمدرضا عارف، و حجت نظری از اعضای حزب اعتماد ملی در لیست اصلاح‌طلبان شورای عالی اصلاحات حضور دارند. با انتشار لیست شورای عالی اصلاحات، حاشیه‌هایی به وجود آمد. از جمله اینکه یک نفر در لیستی که حسین‌ مرعشی دقایقی قبل از انتشار رسمی لیست شورای عالی اصلاحات منتشر کرده بود، با لیست شورای عالی اختلاف داشت.
گویا این اختلاف به این علت بوده که در دقیقه ۹۰ خبر تایید صلاحیت آقای معروف صمدی به شورا رسیده و بر اساس رای‌گیری انجام‌شده او در بلوک مدیریت شهری رتبه بالاتری نسبت به آقای الویری کسب کردند و با توجه به سهمیه‌بندی انجام‌شده بر اساس تخصص‌ها در بلوک‌های مختلف، آقای معروف صمدی جایگزین الویری شده است. همچنین بعد از اعلام لیست، برخی لیست‌های دیگر در شبکه مجازی منتشر شد که حاوی برخی اصلاح‌طلبان شناخته‌شده‌ای بود که در لیست شورای عالی حضور نداشتند.
در یکی از همین لیست‌ها نام فاطمه راکعی وجود داشت که بلافاصله او در بیانیه‌ای انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کرد. بر این اساس قرار است بر طبق برخی پیمان‌نامه‌ها سایر اصلاح‌طلبانی که خواهان حضور در لیست شورای عالی بودند و در لیست نیستند نیز رسما حمایت خود را از لیست شورای عالی اصلاحات اعلام کنند. همچنین محسن مهرعلیزاده و برخی دیگر اصلاح‌طلبانی که قرار بود در لیست حضور داشته باشند نیز طی بیانیه‌ای انصراف خود از نامزدی و حمایتشان را از لیست شورای عالی اصلاحات اعلام کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهسا

      من دو نفر این لیست رو حذف میکنم و به عبدالله مومنی و یاشار سلطانی رای میدم

    • بدون نام

      ایا این هم لیست سکوت خواهد بود؟؟ لطفا تکلیفتون رو روشن کنید

    • بدون نام

      رای میدیم ولی درست عمل کنید شهردار باید عوض شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج