۵۲۸۹۶۶
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

طنز؛ ژن «ری استارت»‌‌کننده مغز برخی کاندیداها

صبح امروز در اقدامی عجیب و بی‌نظیر در تاریخ بشریت، هزاران بشقاب پرنده و سفینه فضایی که مملو از موجودات فضایی ریز و درشت بودند، در شهر تهران فرود آمدند! نماینده آدم فضایی‌ها در حالی‌که پرچم سفیدی در دست داشت، خودش را به یکی....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

صبح امروز در اقدامی عجیب و بی‌نظیر در تاریخ بشریت، هزاران بشقاب پرنده و سفینه فضایی که مملو از موجودات فضایی ریز و درشت بودند، در شهر تهران فرود آمدند! نماینده آدم فضایی‌ها در حالی‌که پرچم سفیدی در دست داشت، خودش را به یکی از ماموران پلیسی که آن‌ها را محاصره کرده بودند رساند و گفت: «داداش ما با کسی جنگ نداریم...».

در این هنگام خبرنگاران اطراف موجود فضایی پرچم سفید به دست را دوره کردند و از او پرسیدند: «چطور پس از این همه سال که خودتان را مخفی می‌کردید، این‌طوری دسته جمعی وارد تهران شدید؟». موجود فضایی هم گفت: «راستش سیاره ما از سیاره شما خیلی دوره و ما چند سال قبل، تازه امواج مصاحبه‌ها و مناظره‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری شما را دریافت کردیم... بعد از شنیدن و دیدن اون مصاحبه‌ها و مناظره‌ها، سیاره‌مون رو فروختیم و اومدیم اینجا در خدمت اون عزیزان باشیم... راستی با اون آقایی کار داریم که گفت درآمد و یارانه رو چند برابر می‌کنه و حق بیکاری هم میده... شما ندیدینش؟! راستی کارانه آدم فضایی‌ها بیشتر نیست؟ به هر‌حال ما بیکار نبودیم که چند هزار سال نوری رو کوبیدیم و اومدیم اینجا!».

ژان والژان (یکی از شخصیت‌های کتاب معروف بینوایان نوشته ویکتور هوگو) در جمع خبرنگاران حاضر شد و اعلام کرد اگر می‌دانست وعده - وعید دادن این‌قدر، کار راه‌انداز و راحت است، در آن صحنه از داستان که گاری روی مرد گاریچی می‌افتد و بازرس ژاور، منتظر می‌ماند ببیند آیا ژان والژان (که حالا شهردار شده و گذشته‌اش را انکار می‌کند) گاری را از روی مرد گاریچی بلند می‌کند یا خیر؟

به‌جای بلند کردن گاری و بدبخت کردن خودش، همانجا می‌ایستاد و وعده می‌داد در آینده نزدیک و با اختصاص بودجه کافی، گاری بلند کن‌های تمام اتوماتیک در سطح شهر راه‌اندازی می‌شود تا هیچ شهروندی زیر هیچ گاری‌ای نماند! ایشان در پایان گفت: «خودمونیم؛ ما هم چه شهردارهای ساده و پپه‌ای بودیم‌ها!».

دانشمندان از کشف ژن «ری استارت» در برخی کانداهای انتخابات خبر دادند و در جمع خبرنگاران اعلام کردند کارکرد این ژن بسیار پیچیده و عجیب است.

براساس توضیحات ارائه شده، این ژن به محض اینکه فردی برای انتخاباتی کاندیدا و صلاحیتش هم تایید می‌شود، سبب ترشح اسید قدرتمندی در کبد می‌شود که این اسید از طریق سیستم لنفاوی به غشاي خارجی مغز می‌رسد و تمام خاطرات مربوط به دوره‌های قبلی ریاست‌جمهوری همفکران‌شان و عملکرد آن‌ها در زمینه افزایش بیکاری، واردات و هدر‌دادن منابع مالی و سوء‌مدیریت مدیران‌شان را از مغز پاک می‌کند و در نهایت، مغز فرد را ری استارت می‌کند... .

کاندیدای مورد نظر پس از بالا آمدن سیستم‌عامل مغزش، دیگر چیزی از عملکرد دولت‌های قبلی و دوستان و یارانش در آن دولت‌ها به‌خاطر نمی‌آورد! دانشمندان اعلام کردند تاکنون هیچ روش درمانی خاصی برای خنثی کردن اثر این ژن کشف نکرده‌اند و بعید هم می‌دانند در آینده کسی بتواند جلوی این ژن قدرتمند را که زل می‌زند به مغز و خاطراتش را پاک می‌کند، بگیرد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونقدر مزخرف بود حالم بد شد وپشیمون شدم از خوندنش مگه مجبوری اخه عه عه عه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج