۵۳۰۱۱۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

سلیمانی: دلواپسان می‎خواستند ظریف را دفن کنند

یک فعال سیاسی اصلاح‎طلب گفت: مردم برای جلوگیری از بازگشت کشور به دوران قبل از دولت روحانی باید پای صندوق‌های رای بیایند.

خبرگزاری ایرنا: یک فعال سیاسی اصلاح‎طلب گفت: مردم برای جلوگیری از بازگشت کشور به دوران قبل از دولت روحانی باید پای صندوق‌های رای بیایند.

داود سلیمانی با بیان اینکه رای ندادن در انتخابات در واقع رای دادن به افرادی است که مخالف رای آوردن آنان هستید، اظهار کرد: همه مردم باید برای اینکه کشور به نابسامانی گرفتار نشود باید پای صندوق های رای بیایند.

نماینده مردم در دوره ششم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تجربه انتخاب بد را در گذشته داریم و می دانیم که انتخاب زمامدار غیراصلح چطور منابع کشور را نابود می کند و هزینه های سنگین باید بدهیم. مردم دیدند که در سیاست خارجی کجا بودیم، صادرات به حداقل رسید، رشد هشت درصدی که به دولت نهم تحویل داده شد به منفی ۶ و هشت دهم درصد رسید، هفت هزار و ۵۰۰ بنگاه تولیدی تعطیل شد، در کل هشت سال ۶۵۰ هزار شغل ایجاد شد ، به جای پول نفت کالاهای بنجل چینی به ما می دادند و با دادن یارانه ۴۵ هزار تومان ارزش پول کشور به یک سوم کاهش یافت.

نماینده مردم در دوره ششم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برجام افتخاری برای کشور بود و عزتمندی را در عرصه بین الملل و گشایش را در عرصه داخلی برایمان آورد.

وی ادامه داد: ۶۰ هزار نیروی مشغول در عسلویه در پایان دولت احمدی نژاد به پنج هزار نیرو کاهش یافت. دولت احمدی نژاد با ۷۳۴ میلیارد دلار درآمد ارزی در پایان دولت به بانک ها بدهکار بود.

وی ادامه داد: مردم از برخی فشارهای اقتصادی و بیکاری ناراحت هستند برخی می گویند فشار زندگی کمر محرومان را می فشارد چرا باید به روحانی رای بدهیم. آیا روحانی برای کاهش مشکلات مردم گام برنداشته است ما می دانیم که خیلی از کارها انجام شده است اما برای کسانی که فشار روی آنها است و در خانه دو تا سه جوان بیکار دارند و برخی برای گذران زندگی خود مجبور هستند ۲ تا سه جا کار کنند تا شکم زن و بچه های خود را سیر کنند حق دارند بگویند چرا باید به روحانی باید رای بدهیم.

وی ادامه داد: مردم می گویند ما رشد اقتصادی را احساس نمی کنیم ولی باید صبر و هم‎بستگی داشته باشند تا پیش برویم و آثار این رشد را ببینیم.

این نماینده ششم مجلس شورای اسلامی افزود: ما الگو برداری پرداخت یارانه ۴۵ هزار تومانی را از برادرمان چاوز گرفتیم هم اکنون تورم برادرمان چاوز به کجا رسیده است. احمدی نژاد زمانی که دولت را تحویل داد تورم به مثبت ۳۴ رسیده بود، اگر ما هم روش کشور ونزوئلا و الگوی احمدی نژاد را پیش گرفته بودیم باید به تورم ۷۵۰ درصد می رسیدیم.

وی ادامه داد: ولی روحانی تورم ۳۴ درصد را ۲۴ درصد به عقب بازگرداند و با تورم متوسط ۱۱ درصد در کشور روبه رو هستیم آیا این به این معنا نیست که کار شده است.

وی ادامه داد: قالیباف و رئیسی چه می گویند که برخی از اصولگرایان شاخص همچون ناطق نوری، علی لاریجانی و محمد رضا باهنر گفتند شعار ندهید، نامه حاج سردار سلیمانی به وزیر بهداشت و طرح درمان روحانی چه بود.

ریاست سازمان دانشجویان جبهه اعتدال گران ایران اسلامی نیز گفت: کسانی که امروز دلواپس معاش نام دارند می خواستند دکتر ظریف و صالحی را در زیر بتون دفن کنند به یک دلیل که در هشت سال خفت بار دولت احمدی نژاد بردند و خوردند ولی برجام که به تصویب رسید کیسه ها بسته شد و ایران به سمت پیشرفت حرکت کرد.

ریاست سازمان دانشجویان جبهه اعتدال گران ایران اسلامی بیان کرد: همان کاندیدا هایی که هشت سال وعده پول نفت به مردم می دادند و می خواستند نفت را سر سفره مردم ببرند و نان را از سر سفره مردم برداشتند با یک نقاب و چهره روشن فکری آمده اند تا این جریان را در کشور راه بی اندازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی مسلمان

      احسنت رحمت خدا بر ازاد مردان دلاور

    • بدون نام

      احسنت

    • بینام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      دورود بر روحانی بزرگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج