۵۳۰۹۷۸
۱۴ نظر
۵۰۱۲
۱۴ نظر
۵۰۱۲
پ

میرسلیم: ۲۹ اردیبهشت، رای خود را خراب نکنید

نامزد انتخابات گفت: مبادا روز ٢٩ اردیبهشت رای خود را خراب کنید و بعد از ٤ سال از رایی که دادید پشیمان شوید.

خبرگزاری مهر: «سید مصطفی میرسلیم» که از صبح امروز(شنبه) به اهواز سفر کرده است، در جمع دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز و با وجود تلاش ناکام طرفداران دولت روحانی در برهم زدن این مراسم، گفت: دیشب در مناظره من خواستم بیانگر نظر شما دانشجویان باشم و به نامزدها اعلام کنم که دانشجوها هم هستند و باید در جمع آنها حضور داشته باشید.

وی با بیان اینکه ریشه مشکل ریزگردهای خوزستان فنی است، و با بررسی که ما کردیم بین ٣ تا ٤ سال مهار می شود و اگر کسی گفت ٦ ماهه آن را مهار میکنم حرف غیرعلمی زده است، ادامه داد: با تکذیب کردن این مساله به جایی نمیرسیم، تکذیب جای تدبیر را نمی گیرد.

میرسلیم تصریح کرد: اشتباهاتی نظیر ساختن سد گتوند باعث ریزگردها شده است؛ باید این سد را بدون رودربایستی تعطیل کرد. مانند سدهایی که بر رودخانه های منتهی به دریاچه ارومیه زده شده است. اگر ما در مناسبات سیاسی مان با کشورهای همسایه خودمان فعال باشیم میتوانیم ریزگردها را مهار کنیم. بیابان زایی که در کشور همسایه ما ایجاد شده است ناشی از خشک شدن سرچشمه فرات است.

نامزد انتخابات افزود: امروز ترکیه در حال ایجاد سد بر روی فرات است که ما باید با مناسبات سیاسی خودمان مانع از این مساله شویم. دولتی که فقط مذاکره با آمریکا را در شان خودش میداند و امیدوار است لبخند دولت آمریکا متوجه ما شود دیگر اعتنایی نمیکند که با ترکیه مذاکره کند. مذاکره با همسایگان اولین اقدام است نه آخرین اقدام. اگر میخواهیم با ریزگردها و قاچاق مقابله کنیم باید به مذاکره با همسایگان اعتنا کنیم.

وی تصریح کرد: من دهها سال است که نسبت به سوزاندن گاز ترش در خوزستان اعتراض میکنم اما این مساله مربوط به این دولت نیست اما در دولت یازدهم تشدید شده است. همین گازی که در مشعل ها سوزانده میشود از نظر ارزش، برابر با دوماه کل یارانه ها است. من پیشنهاد دادم که باید این گاز ترش را به انرژی برق تبدیل کنیم. کشور پیشرفت نخواهد کرد مگر به اینکه به فعالیت های پژوهشی دانشجویان و اساتید بها بدهیم.

میرسلیم افزود: ما در مرکز تحقیقات خود سالها کار کردیم بدون اینکه تسلیم خارجی شویم. حال دولت میگوید تا تحریم برداشته نشود ما آب و نان شما را نمیتوانیم تامین کنیم. آنچه من میگویم را عمل کرده ام. دانشجویان دانشگاه شریف ماهواره خودشان را آماده پرتاب می کنند اما دولت یازدهم جلوی آن را میگیرد؛ آیا این بها دادن به علم است؟

نامزد انتخابات با بیان اینکه وعده های هردولتی که سرکار می آید محقق نمی شود مگر بدست افرادی که آلوده به فساد نباشد، گفت: افرادی هستند که سرمایه و پول دارند و سرمایه شان هزار میلیارد تومان است؛ اگر من خواستم از آنها استفاده کنم باید به آنها بگویم کاسبی خود کنار بگذارید و بیایید سرکار. برخی وزرا مثل نعمت زاده که من در ابتدای انقلاب با آنها همکار بودم، عضو هیات مدیره ٩٠ شرکت است. نمیتوان در کابینه دولت کاسبی کردن و خدمت کردن را باهم جمع کنیم.

وی افزود: فساد از سرچشمه باید خشکیده شود. وقتی وزیر و مدیرکل اصلاح بشوند و مفسد نباشند، کارمندان آن هم درست میشوند. اگر در این کشور بخواهیم طبق اهداف چشم انداز پیشرفت کنیم، نیرو کم خواهیم آورد. دولت یازدهم با سیاست مهار تورم صنایع و تولید را راکد و جوانان ما را بیکار کرد. هنر این بود که جوانان در کار بمانند و تولید پر رونق باشد و توام با آن تورم مهار شود.

میرسلیم ادامه داد: در سال ٥٤ وقتی دانشجویان به تشکیلات طاغوت اعتراض می کردند، گارد وجود داشت و دانشجویان را فلک میکرد و آنها را سر به نیست میکرد. از اینکه امروز میتوانید به راحتی عقیده خود را مطرح کنید، قدردان باشید. قدر اینکه امروز میتوانید نعره و فریاد بزنید را بدانید. من به شما احترام گذاشتم و در جمع شما حاضر شدم اما دیگر نامزدها به حضور در جمع شما اهمیت نمی دهند. مبادا روز ٢٩ اردیبهشت رای خود را خراب کنید و بعد از ٤ سال از رایی که دادید پشیمان شوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیالت راحت داداش به روحانی رای میدیم

    • بدون نام

      آقای نسبتا محترم باید بدانید این سد ها در چه دوره ای ساخته شده و بعد اتهام بزنید
      شما مامور تخریب شده ای ولی نمی دانی تنها چیزی که تخریب میکنی خودت هستی

    • بدون نام

      حتما اگه به شما و دوستانتون رای بدیم درسته ؟؟؟؟؟
      از کی تا حالا شما طرفدار دانشجوها شدین ؟؟؟؟ طرفدار آزادی ؟؟؟؟
      بابا بی خیال ، آدم خندش میگیره.....

    • امیر

      وقتی این بنده خدا حرف می زنه فقط کرکر میخندم
      خیلی جدی گرفته ‌

    • شهرام

      خراب نمیشه چون بشما رای نخواهیم داد.

    • بدون نام

      کسی که نمیتونه نظر مخالف چند تا رقیب رو تحمل کنه و اینقدر عصبانی میشه ، چطور میتونه رییس جمهور منتخب باشه ؟ چطور میتونه یه کشور رو با میلیونها عقیده و نظر مدیریت کنه
      نه عزیزم ، شما این کاره نیستین
      شمایی که میگی مطبوعات جنبه آزادی ندارن اینکاره نیستی !!!!

    • معین

      صحبت های همیشه ارزشمند ...

    • بدون نام

      اینو راست گفته هر که به میرسلیم رای بدهد رای او خراب میشود

    • بدون نام

      اقای میرسلیم بهتره که شما برین سروقت موتور سازیتون شما را با ریاست جمهوری ؟یه کم براتون گشاده……

    • بیژن شکری

      چشم به شما رای میدیم که خراب نشه رای مون!!

    • بدون نام

      خیالت راحت اینقدر عاقل شدیم میدونیم چیکار کنیم

    • بدون نام

      کجای دنیا سراغ دارید رئیس جمهوری به هموطناش فحش و ناسزا بگه بعد بره جلوی اجانب سر کج کنه و لبخند بزنه تا تحویلش بگیرن.این خیانت نیست به ملت؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      جناب میرسلیم ماجمعی ازچندنفر به جمع شماورییسی وقالیباف نیخواهیم رای بدهیم اما نمیزارن بشمارای بدیم میگن شما ازاخر نفراولیدیعنی چی لطفا ارشادبفرمایید

    • با مرام

      فقط قالیباف به امید پیروزی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج