جاباما
۵۳۱۱۰۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

جایزه ویکی لیکس برای فایل مکالمه ترامپ و کومی

ویکی لیکس اعلام کرد به فردی که مکالمه دونالد ترامپ و «جیمز کومی» رئیس معزول «اف بی آی» را ارائه دهد، ۱۰۰ هزار دلار جایزه پرداخت خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از اسپوتنیک، پایگاه افشاگر ویکی لیکس امروز در حساب توییتر خود اعلام کرد: به ارائه دهنده فایل صوتی مکالمه ترامپ و جیمز کومی ۱۰۰ هزار دلار جایزه پرداخت می کند.

ماجرا از این قرار است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که ۱۹ اردیبهشت ماه (۹ ماه می سال جاری میلادی) اقدام به برکناری «جیمز کومی» از ریاست پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) کرده بود دیروز در پیامی توئیتری خطاب به وی اعلام کرده بود: جیمز کومی پیش از آنکه مطلبی علیه من افشا کند، باید امیدوار باشد مکالمات قبلی ما ضبط نشده باشد.

نیویورک تایمز نیز روز گذشته در این باره نوشت: ترامپ با انتشار این توییت در واقع رئیس سابق اف‌بی‌آی را تهدید کرد و به وی هشدار داد که اگر مطالب منفی علیه رئیس جمهور در اختیار رسانه‌ ها قرار دهد، باید در انتظار عواقب آن نیز باشد.

این روزنامه آمریکائی در مطلب خود در این باره تأکید کرد: زمانیکه خبرنگاران چندین بار از «شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید درباره وجود نوارهای ضبط شده محرمانه در کاخ سفید سوال پرسیدند، وی آشکارا از پاسخ دادن به این پرسش‌ ها طفره رفت؛ بر این اساس، احتمال می‌ رود رئیس جمهور آمریکا در ملاقات‌ های خود، این کار را انجام داده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج