۵۳۱۸۵۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

افتتاحیه ناامیدکننده «شاه آرتور» در گیشه امریکا

فیلم ابرقهرمانی «نگهبانان کهکشان ۲» رکورددار فروش گیشه آخر هفته امریکای شمالی به راحتی و با کسب ۶۰ میلیون دلار درآمد، برای دومین هفته پیاپی صدرنشین جدول پرفروش‌ها باقی ماند.

وب سایت آی ‌سینما: فیلم ابرقهرمانی «نگهبانان کهکشان ۲» رکورددار فروش گیشه آخر هفته امریکای شمالی به راحتی و با کسب ۶۰ میلیون دلار درآمد، برای دومین هفته پیاپی صدرنشین جدول پرفروش‌ها باقی ماند. این در حالی است که فانتزی تاریخی «شاه آرتور: افسانه شمشیر» به عنوان دومین محصول پرهزینه تابستان ۲۰۱۷ نتوانست فروش روز جمعه (۱۲ مه) خود را حتی به کم‌ترین رقم پیش‌بینی شده توسط کارشناسان گیشه برساند و با ۱۸ میلیون دلار درآمد، نخستین روز افتتاحیه خود در گیشه امریکا را به پایان برد.
افتتاحیه ناامیدکننده «شاه آرتور» در گیشه امریکا

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، جدیدترین ساخته گای ریچی با بازی چارلی هانام در نقش پادشاه افسانه‌ای بریتانیا و همچنین جود لا از روز جمعه در ۳۷۰۲ سالن سینما در سراسر ایالات متحده و کانادا روی پرده رفت اما با توجه به جو منفی ایجاد شده از سوی منتقدان، نتوانست مطابق انتظار بفروشد.

این فیلم ۱۷۵ میلیون دلاری با سرمایه‌گذاری سه استودیوی معروف شامل «برادران وارنر»، «ویلج رودشو» و «راتپک» تهیه و تولید شده است. این در حالی است که اکران همزمان اکشن کمدی «ربوده‌شدگان» (Sntached) در ۳۵۰۱ سالن سینما با استقبال بیش‌تری نسبت به فیلم گای ریچی روبه‌رو شد.

جدیدترین محصول استودیوی «فاکس قرن بیستم» که به کارگردانی جاناتان لوین و با بازی امی شومر روی پرده رفته است، با کسب ۱۹ میلیون دلار درآمد (یک میلیون دلار بیش‌تر از «شاه آرتور») به نخستین روز افتتاحیه خود در گیشه امریکای شمالی پایان داد. فاکس تنها ۴۲ میلیون دلار صرف تامین هزینه‌های تولید این کمدی ۹۷ دقیقه‌ای کرده است.

با این حال، نباید از یاد برد علاوه بر «شاه آرتور»، ساخته لوین نیز با استقبال سرد بیش‌تر منتقدان روبه‌رو شده و طبق آمار وبسایت «راتن تومیتوز»، بین ۲۶ تا ۳۸ درصد منتقدان به این کمدی تابستانی امتیاز مثبت داده‌اند. داستان «ربوده‌شدگان» روایتگر ماجرای مادر و دختری است که برای گذراندن تعطیلات به اکوادور سفر می‌کنند اما ناگهان خودشان را در دام آدم‌ربایان حرفه‌ای می‌یابند و باید راهی برای گریز پیدا کنند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج