جاباما
۵۳۳۱۸۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

بروجردی: مهم ترین کار روحانی، تعامل با جهان بود

اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: کسانی که با اقتدار و ابزاری که دارند به مردم می گویند روحانی در این چهار سال چه کرد که می خواهید دو باره به او رای دهید، بدانند که مهم ترین کار دولت او تعامل با جهان بوده است.

خبرگزاری ایرنا: اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: کسانی که با اقتدار و ابزاری که دارند به مردم می گویند روحانی در این چهار سال چه کرد که می خواهید دو باره به او رای دهید، بدانند که مهم ترین کار دولت او تعامل با جهان بوده است.

وی سه شنبه شب در گردهمایی ورزشکاران جوان حامی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در هیات حسینی بیرجند افزود:دفع حصر از این سرزمین توسط برجام بود که افتخار بزرگی برای مردم ایران است.

بروجردی ادامه داد:آنها بدانند که ایران با کسی سر جنگ ندارد، اگر کسانی می خواهند ایران به عنوان مرکز قدرت برای دیگران تعیین تکلیف کند، مردم می دانند که جنگ حاصلی جز گرفتاری ندارد و ملت ما طالب رشد و توسعه است نه جنگ.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: حضور پرشور مردم ایران در ۲۹ اردیبهشت تثبیت کننده شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی است و مردم هر زمان یک صدا شدند خواسته خود را به کرسی نشاندند، یک صدایی سال ۵۷ گواهی روشنی به این سخن است.

به گفته بروجردی استقلال و به تبع آن آزادی، مهمترین مولفه های جمهوری اسلامی است که آزادی فکر، زبان، اندیشه، تصمیم و اراده داشته باشیم و نگذاریم برخی ها آزادی را از ما سلب کنند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی حاصل استقلال و آزادی است، آزادی باید درمطبوعات، رسانه ها، مساوی در اختیار تمام اندیشه ها قرار گیرد نه اینکه صدا و سیما از بیت المال ارتزاق کند ولی در اختیار اندیشه های خاصی باشد.

بروجردی ادامه داد: مردم طالب صدا و سیمای کاملا مستقل و ملی هستند که پاسخ دهنده و بازگو کننده همه اندیشه ها باشد اما روندی که در آن قرار گرفتیم توقف آزادی توسط کسانی است که فکر می کنند ایران اسلامی فقط متعلق به خودشان است.

وی اضافه کرد: در برهه ای با بهره گیری از بعضی تعابیر که پاسخگویی به آن در راستای منویات عده ای خاص بود افرادی حقایق را وارونه جلوه دادند،این در حالی است ایرانیان، مردمی فهیم و آگاه هستند و چه بسیار فرهیختگانی که از همین مرز و بوم برای آزاد اندیشی عمرشان را سپری کردند.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اضافه کرد: مردم ایران با روشنگری سال 92 با انتخاب روحانی ثابت کردند، دیگر اسیر واژه ها و تعابیر غلط نمی شوند همچنان که سال 76 نشان دادند که فهم حقیقت، ملاک کار آنهاست.

به گفته وی ، امروز آقای روحانی با شعار تدبیر و ایجاد امید با رویه اعتدال گرایانه و با تفکری اصلاح طلبانه آمده و از همه کسانی که دل در گرو این ملت و اسلام دارند می خواهم که با حضور خود در پای صندوق های رای و انتخاب دوباره روحانی این امر را محقق کنند.

وی اظهار کرد: روحانی اعتقاد دارد، همه ملت باید دیده شوند و ظرفیت ها برای همه فراهم شود.

بروجردی ادامه داد: اقتدار کشور باید در بعد نظامی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حفظ شود و نمی توان فقط به بعد نظامی نگاه کرد.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با اشاره به اینکه اگر بخواهیم اقدام های روحانی را بدانیم باید ساعت ها صحبت کنیم،عنوان کرد: فقط در بحث اشتغال مردم می توانند به مرکز آمار ایران مراجعه کنند تا ثابت شود رئیس دولت نهم و دهم چه تعریفی از اشتغال داشت و روحانی چه اقدام شایسته ای انجام داد، آیا 2 ساعت کار در هفته اشتغال است؟

** کسانی که دم از محرومیت زدایی می زنند چرا کنار کشیدند

آرش میر اسماعیلی قهرمان جهان در جودو، در این گردهمایی عنوان کرد: کسانی که دم از محرومیت زدایی می زنند چرا میلیاردی خرج کردند و کنار کشیدند، خوب بود جهانگیری را الگو قرار می دادند که حداقل تبلیغات میلیاردی نکرد.

وی ادامه داد: آزمون خطا برای مردم ایران تمام شد، نیازمند انتخاب مردی هستیم که عمل، اخلاق، تدبیر و امید در دستور کارش باشد و او کسی جز روحانی نیست.

میر اسماعیلی اظهار کرد: امروزه دیپلمات های ایران، دیپلماسی جهانی را به زانو در آوردند، ما نیاز به کسی داریم که سایه جنگ را از سر کشور کوتاه کند که این دولتمردان به خوبی توانایی خود را در این زمینه نشان داده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      درود بر شرافت و انسانیت بروجردی و در کنار تعامل با جهان به کار انداختن چرخه و هسته اصلی اقتصادی ایران که فروش آزادو بدون تحریم نفت و گاز و مواد پتروشیمی که چرخ ثابت و تعیین کننده در آمد و برنامه ریزی تامین بودجه کشوری ما هست پس در نسبت به تلاش های دولت تدبیر و امید انصاف و وجدان بیدار و اینده نگر را چاشنی اش کنید

    • بدون نام

      روحانی برای تعامل باجهان سیمان توی تاسیسات اتمی ریخت،کارگر بدبخت رو بیکار کرد،به هموطنانش فحش و ناسزا گفت،جلوی اجانب سرخم کرد
      جالبه که بااین وجود بازهم موفق نشد نظر اونها روجلب کنه و به هیچ حسابش نکردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج