جاباما
۵۳۳۲۷۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

انتخاب بازیگر دنباله «دختری با خالکوبی اژدها»

بعد از دعوت از ده‌ها بازیگر زن برای بازی در نقش «لیزبت سالندر»،‌ ظاهرا استودیوی «سونی» بالاخره ستاره مورد نظرش را برای بازی در دنباله بعدی «دختری با خالکوبی اژدها» پیدا کرده است.

وب سایت آی ‌سینما: بعد از دعوت از ده‌ها بازیگر زن برای بازی در نقش «لیزبت سالندر»،‌ ظاهرا استودیوی «سونی» بالاخره ستاره مورد نظرش را برای بازی در دنباله بعدی «دختری با خالکوبی اژدها» پیدا کرده است. به گفته منابع آگاه، کلر فوی بازیگر نقش ملکه الیزابت دوم در سریال «تاج و تخت»، گزینه نهایی سازندگان برای ایفای نقش هکر سرکش دنیای وب است. پروژه سینمایی «دختری در تار عنکبوت» را فده آلوارز کارگردان تریلر ترسناک «نفس نکش» مقابل دوربین خواهد برد و طبق اعلام سونی، این فیلم از ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ روانه پرده سینماهای سراسر دنیا می‌شود.
انتخاب بازیگر دنباله «دختری با خالکوبی اژدها»

بازیگر ۳۳ ساله انگلیسی که به تازگی بازی در مقابل اندرو گارفیلد در درام «دم زدن» ساخته اندی سرکیس را به پایان برده است، این روزها همچنین مشغول مذاکره با دیمین شزل است تا در نقش شخصیت اصلی فیلم بعدی کارگردان «لالالند» با عنوان «نخستین انسان» مقابل دوربین برود. رایان گاسلینگ در دومین همکاری خود با شزل نیز قرار است در نقش نیل آرمسترانگ فضانورد امریکایی و نخستین انسانی که بر کره ماه گام نهاد، ظاهر شود.

به گزارش «ورایتی»، استودیوی سونی هنوز خبر توافق با فوی را رسما تایید نکرده است. در گذشته، بازیگرانی همچون نومی رپس و رونی مارا نقش شخصیت اصلی مجموعه رمان‌های جنایی «هزاره» را بر پرده سینما ایفا کرده‌اند. استیون نایت به همراه آلوارز و جی باسو نگارش فیلمنامه این پروژه را به عهده داشته‌اند.

رمان «دختری در تار عنکبوت» (The Girl in the Spider's Web) نوشته دیوید لاگرکرانتس نویسنده سوئدی، چهارمین بخش از این مجموعه داستانی پرفروش است. استودیوی سونی همچنین در جست‌وجوی بازیگری برای ایفای نقش شخصیت داستانی «میکاییل بلومکویست» است که در فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» توسط دنیل کریگ اجرا شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج