۵۳۳۲۸۴
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

زک افرون جدیدترین قاتل زنجیره‌ای است

زک افرون، بازیگر ریبوت جدید Baywatch، در نقش تد باندی در فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile ظاهر می‌شود، فیلم جدیدی که درباره زندگی یک قاتل زنجیره‌ای است.

وب سایت سینما گیمفا: زک افرون (Zac Efron)، بازیگر ریبوت جدید Baywatch، در نقش تد باندی در فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile ظاهر می‌شود، فیلم جدیدی که درباره زندگی یک قاتل زنجیره‌ای است. داستان این فیلم از زبان الیزابت کلوپفر، دوست دختر تد باندی که سال‌های زیادی را صرف اصلاح باندی کرد اما بعداً کمک کرد او را دستگیر کنند، روایت می‌شود.
زک افرون جدیدترین قاتل زنجیره‌ای است

فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile را مستند ساز معروف، جو برلینگر (Joe Berlinger) کارگردانی خواهد کرد. قرار است در ماه اکتبر کار فیلم برداری این فیلم آغاز شود و در سال ۲۰۱۸ اکران گردد. فیلمنامه این کار را مایکل وروی (Michael Werwie) می‌نویسد که فیلمنامه تد باندی جایزه Nicholl Fellowship را برای او به همراه داشت و لیست سیاه ۲۰۱۲ را ساخت که لیست سالانه‌ای است که نام بهترین فیلمنامه‌های تولید نشده را دربر می‌گیرد. ابتدا سایت خبری THR خبر بازی زک افرون در نقش باندی را منتشر کرد.

تد باندی موضوع بسیاری از فیلم‌ها، مستندات و کتاب‌ها بوده است. برجسته‌ترین آنها اثر متیو برایت (Matthew Bright) در سال ۲۰۰۲ بوده که به جنایت‌های باندی می‌پردازد. فیلم تلوزیونی The Riverman در سال ۲۰۰۴، زندگی کارگاه سابق آگاهی، رابرت کپل را نشان می‌دهد که با باندی برای دستگیری قاتل رودخانه گرین کار کرده است. رابطه کپل و باندی باعث خلق اثر سکوت بره‌ها (Silence of the Lambs) نوشته توماس هریس (Thomas Harris) شد.
زک افرون جدیدترین قاتل زنجیره‌ای است

نقش آفرینی زک افرون در قالب قاتل زنجیره‌ای مانند باندی انتخاب تعجب آوری است. افرون کارش را با سری فیلم‌های High School Musical آغاز کرد و از آن زمان خودش را وقف کارهای کمدی کرد. باندی قبل از دستگیری و محکومیت، به‌عنوان مرد خوشحال، متوسط و عادی شناخته شده بود. آنهایی که او را می‌شناختند از آشکار شدن جنایات او تعجب کردند. باندی مرد خوش قیافه‌ای بود برای همین جای تعجب ندارد که قرار است افرون نقش او را بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج