۵۳۳۴۹۴
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

میرسلیم: کناره گیری نامزد حزبی معنا ندارد

مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در دومین نشست خبری خود گفت: کناره گیری نامزد حزبی معنا ندارد و من تا انتهای انتخابات پای کار خواهم بود؛ هر چه مردم انتخاب کنند به رای آن ها احترام می گذارم.

خبرگزاری ایرنا: نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کناره گیری نامزد حزبی معنا ندارد و من تا انتهای انتخابات پای کار خواهم بود؛ هر چه مردم انتخاب کنند به رای آن ها احترام می گذارم.

سید مصطفی میرسلیم روز چهارشنبه در دومین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران این مطلب را در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام کناره گیری دو نفر از نامزدهای انتخاباتی؛ آیا از انتخابات انصراف می دهید؟ بیان کرد.
وی افزود: آقای روحانی و آقای هاشمی طبا و آقای رئیسی در این رقابت هستند و آقای هاشمی طبا گفته اند که رایشان آقای روحانی است و در انتخابات وقت مردم را تلف کردند.
میرسلیم در پاسخ به این سوال که کناره گیری ها چه تاثیری بر روند انتخابات خواهد داشت؟ گفت: این دو اقدام از نظر ماهیت متفاوت است، آقای قالیباف اتکا به پشتوانه های قبلی در انتخابات شرکت کرد و آمدن و کنار رفتن وی بر مبنای یک مصلحت انجام گرفت و آن هم برای این بود که موضع جمنا تقویت شود.
وی افزود: به نظر نمی رسد که از ابتدای کار چنین نیتی در ذهنش باشد اما با توجه به برگزاری مناظرات سه گانه و فضای تبلیغاتی موجود به این نتیجه رسید که اگر به نفع آقای رئیسی کناره گیری کند، پایگاهی که در جمنا دارد، تقویت شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اما کناره گیری آقای جهانگیری یک حیله سیاسی محسوب می شود ولی صداقت ایجاب می کرد که مستقل می آمد و تا آخر می ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودتی!

    • بدون نام

      میرسلیم توخوابی یا خودت را به خواب زده ای

    • بدون نام

      .حیف پول برق برای دیدن نظرات تو.سریع انصراف بده .از خواب گران خیز.رییسی از تو بهتره.برو کنار بعدا لجبازی کن.الان وقت مسخره بازی نیست.کشور در خطر4%هاست.

    • بدون نام

      تو حزبت هیچ جایگاه پایگاهی تو کشور ندارید!؟

    • بدون نام

      علکی میگه

    • مهدی

      حالا مواظب باش خودت به نفع رییسی نری کنار
      استاد دانشگاهی ولی انگار با بچه داری صحبت میکنی یا مردم از سیاست چیزی متوجه نمیشن

    • بدون نام

      تو عالم خودت باش .بهتره

    • زهرایی

      اقای میرسلیم اگر می فرمایید رای من اقای رییسی است ,پس لطفا کناره گیری کن,مثل هاشمی طباء مردم رو مسخره خودت نکن کشور به قول خودت در خطر دولت تکذیب ودروغ است به اینده مردم فکر کن,نذار این ۴درصدی ها برنده شن به انتخاب ملت احترام بزار مثل جهانگیری کناره گیری کن بنفع اقای رییسی,تورو به جدت قسم به نفع ملت ومردمت کناره گیری کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج