۵۳۳۷۷۴
۹۴ نظر
۵۰۰۶
۹۴ نظر
۵۰۰۶
پ

رئیسی: ۱۰۰ برابر مالیات آستان قدس را به محرومان کمک کردیم

حجت الاسلام رئیسی: شرکت های آستان قدس در این یک سال حسابرسی شد و پولی که باید مالیات داده شود ۱۰۰ برابر آن را به محرومان کمک کردیم.

خبرگزاری مهر: سید ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه در اجتماع عظیم مردم مشهد که در محل میدان شهدا برگزار شد، اظهار کرد: سلام و دورود بر ایثارگران جانبازان، جوانان پرشور، بر مردان اثر گذار، بر تمام شهیدان و خانواده‌های شهیدان و حضور ارزشمند آن‌ها، من به شما مردم ولایی علاقه دارم و نقش نظام ما به برکت خون شهدا در منطقه بی نظیر است.

وی افزود: سایه جنگ از کشوری کم نمی‌شود مگر به پشتوانه نیروی عظیم و باید گفت یکی از پشتوانه‌های نظام حضور مردم است‌.

وی با بیان اینکه خادمی امام رضا(ع) افتخار من است، افزود: چرا با این همه ثروت های عظیمی که خداوند عطا کرده امروز مشکل زندگی مردم در حوزه اشتغال است.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: چرا ظرفیت عظیم ۵۰ درصد از ظرفیت صنعتی کشور تعطیل یا نیمه تعطیل است و چرا بسیاری از منابع کشورکه باید در حوزه اقتصاد و حرکت درآمدن چرخ‌های اقتصاد باشد، به چند نفر بد حساب تسهیلات داده می‌شود.

وی گفت: جوانان ما به دنیا نشان دادند اهل ایستادگی و مقاومت و اهل رقم زدن تاریخ به نفع مدنیت هستند.

وی ابراز کرد: مردم امروز با تبعیض و مشکلات زندگی نمی‌سازند. مردم خواهان آن هستند که فساد اداری هرگز نباشد. اساس مشکلات کشور با این همه امکانات به چه دلیل است.

آقایان چشم به دست بیگانگان دوخته اند

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: مشکل این است که آقایان به جای اینکه به فکر رفع مشکلات باشند و دست به دست مردم بدهند به دست بیگانگان چشم دوخته اند.

وی تصریح کرد: مگر بیگانگان تا کنون گره‌ای از کدام کشور باز کردند که ما دومی باشیم. امروز کشور چهار سال اقتصاد را معطل گذاشته است، نیروی انسانی را به چه دلیل معطل گذاشته اید.

رئیسی بیان کرد: دولت حاضر باید پاسخگوی این مردم باشد. مگر نگفتید بازار کالاهای چینی جمع می‌شود پس چرا اکنون در زمان دولت هر سال ۱۰ میلیارد دلار کالای چینی وارد می‌شود.

وی افزود: آقای روحانی اینکه جوانان از شما ناامید شدند چرا ناراحت هستید. در برابر مشکلات بیکاری امروز چرا سکوت کرده اید و یا از مردمی که صادقانه می‌گویند توان شنیدن تیتر اختلاس را نداریم.

حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد: ما آمده ایم دیوار بلند چپاول بین اختلاس گران و حقوق مردم را ایجاد کنیم. می گویند آزادی اجتماعی دچار خدشه شده است اقای محترم بگو شما به زنان آزادی دادید یاخدا زنان را آزاد خلق کرده است.

وی اظهار کرد: حقوق شهروندی که شما سمینار می‌گذارید معتقدیم این حق آزادی در سخن گفتن دانشجویان و فرهنگیان است. چرا منتقدان را تحقیر می‌کنید آیا این حق شهروندی است.

حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: برای هنرمندان، زنان و اهل سنت چه کردید. هنرمندی که گوشه بیمارستان جان بدهد، خانم سرپرست خانواده برای حفظ آبروی خانواده کار نداشته باشد آیا حق شهروندی است.

وی ادامه داد: شما جلسه تشکیل می‌دهید از حقوق شهروندی رونمایی می‌کنید در حالی که قانون اساسی حقوق شهروندی است

وی اظهار کرد: آقای روحانی حق شهروندی آن است که بیکاران به دلیل نداشتن کار خجالت بکشند؟ حق شهروندی آن است که سفره فقرا روز به روز کوچکتر شود؟ پس چه شد مناسبات شما با ۱۵ کشور؟ بازار عراق اکنون دست کیست، دست ما یا ترکیه؟ آیا این نتیجه دیپلماسی شماست؟

حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد: چرا آقایی ۳۰۰ میلیارد وام بگیرد با سود صفر درصد آیا این درست است؟ چرا طفره می‌روید و دیگران را متهم می‌کنید؟ ما می‌گوییم این وضع مردم است؟ چرا به مردم سر نمی‌زنید؟ مردم می‌گویند دولت مردمی می‌خواهیم که اشرافی نباشد.مردم می‌گویند حقوق نجومی خلاف شان یک دولت است.

وی ادامه داد: من در این مدت حرکت آستان قدس را به سمت حمایت ازفقرا و مستمندان تغییر دادم.
وی افزود: شرکت های آستان قدس در این یک سال حسابرسی شد و پولی که باید مالیات داده شود ۱۰۰ برابر آن را به محرومان کمک کردیم.

حجت الاسلام اظهار کرد: من اعلام کردم خودم، دولتم و تمام مدیرانم ثروت و درآمد آنان شفاف اعلام شود و بارها گفته ام رقیب این دولت نیستم، من رقیب فقر و بیکاری هستم.

وی افزود: شما شعارتان مطابق خواست مردم نیست. مردم می‌گویند فساد اداری جلوگیری شود. کار و اشتغال ایجاد کنند اما باید با کرامت محقق شود.

این کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: قالیباف اعلام کرد که در کشور باید در سال یک میلیون شغل ایجاد شود اما می‌گویند نمی شود اگر نمی‌توانید چرا کاندیدا شدید.

وی تصریح کرد: شما آب برق و حامل های انرژی را گران کردید و ۴۰ هزار میلیارد تومان به ۷۰ هزار میلیارد تبدیل شد. با این حال یارانه تغییر نکرد.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: من به روستاهای زیادی سفر کردم که درآمد آنان فقط یارانه بود. خود شما گفتید افزاد تحت پوشش یارانه شان را سه برابر کردید این پول را ازکجا آوردید؟ مگر نمی‌گویید پول نیست چگونه یارانه افرادی که قطع شده بود چند روز مانده به انتخابات وصل می‌شود.

وی افزود: شب انتخابات دهیاران را صدا زدید و به هر دهیار ۱۰ میلیون دادید این پول را ازکجا آوردید؟

وی تصریح کرد: بنده افتخار می‌کنم ۳۷ سال مدافع حقوق مردم بوده‌ام اگر دولت ولخرجی هاو پر خرجی ها را کم کند بسیادی از مشکلات کشور حل می شود.

وی ادامه داد: در این چهار سال چه کردید که هزینه دولت نسبت به دولت قبل دو برابر شد. مگر حقوق کارمندان را زیاد کردید؟ یارانه را زیاد کردید؟ من می‌گویم باید ولخرجی ها و اشرافی ها کنار گذاشته شود تا با آن هزینه های مورد نیاز تامین شود.

این کاندیدای ریاست جمهوری تاکید کرد: من از برادر مجاهد قالیباف تشکر میکنم، ‌از میرسلیم که با وجود برنامه تلویریونی همراه من آمد تشکر می کنم، از خانواده معدنچیان که در این جلسه با وجود غم از دست دادن عزیزان خود حضور پیدا کردند تشکر میکنم. همینطور از شما مردم که شانی بالاتر از نوکری برای شما بر خودم بالاتر نمی‌بینم تشکر می‌کنم. هر کدام از شما یک سپاه هستید که می‌توانید در روز انتخابات آنچه که صلاح این کشور است رقم بزنید.

وی ادامه داد: ممکن است بپرسید از کجا می‌خواهید یک میلیون‌شغل ایجاد کنید، ما می‌توانیم بویژه در صنایع پیش‌ران و اقتصاد پیش رویم. در حوزه مسکن، کشاورزی و صنایع تبدیلی پیشرفت کنیم و در حوزه قاچاق به حداقل برسیم.

حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد: با هر یک میلیارد می‌توان ۱۰۰ هزار شغل ایجاد کرد. در دولت مهر و کرامت به هیچ عنوان اجازه فساد نخواهیم داد.

وی ادامه داد: آقای روحانی نصیحت می‌کنم منافع ملی را فدای منافع شخصی نکنید. امام جوانان را باور داشت. رهبری جوانان را باور دارد و اگر کار به دست جوانان سپرده شود یقین داریم با اعتماد به جوانان دولت جوان می‌شود.

وی اظهار کرد: آقای روحانی نگران آزادی زنان و جوانان نباشید تمام این آزادی ها برای تمام ایرانیان وجود دارد و ما هم فراهم می‌کنیم.

حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد: ما دیپلماسی و ارتباطات را یاد داریم. اما دیپلماسی که به غرب بگوییم ما را در انتخابات همراهی کند قبول نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جانی کچله

      به کدی چشم دشمنان اسلام،رییسی رییس جمهور ما میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعداد طرفدارای روحانی خیلی بیشتره

      • بدون نام

        سیاست های کمیته امدادی هر ارگانی سرانجامش شکسته زیرا فقر باید ریشه ای برطرف بشه نه اینکه جهت شرطی سازی محرومین از پول استفاده ابزاری بشه...

      • ایران

        به جای ماهی که اگه به دستشون برسه بهتره ماهیگیری یادشون . البته باید دید که این مستضعفان چه کسانی اند ؟
        بابا کارخانه گدا ئروری راه انداختین ؟
        این کارها مردم رو گدا صفت میکنه و مناعت طبع و احساس عزت نفس روازشون میگیره .

      • بدون نام

        طرفداران رییسی وطن فروش هستند و ایران را دوست ندارند.

    • بدون نام

      اگر جنس چینی نباشه که تورم چند برابر میشه,مثلا شما برنج ایرانی رو بکن کیلویی ۵هزار تا ما خارجی نخریم, یا جنس با کیفیت و ارزان درست کن تا مردم خارجی و چینی نخریم

    • علی محمد

      پایان دولت عوام فریب و اشرافی و آغاز دولت ایرانی .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنده به جز شعار های عوام پسند هیچ حرف تازه ای از طرفداران رئیسی نشنیده ام

    • بدون نام

      روحانی حمایتت میکنیم

    • بدون نام

      بی عرضگیه دولت سید

    • بدون نام

      آخر هفته روحانی رفته

    • ناس

      آفرین دست بزنید

    • بدون نام

      کوبنده تر از باد،ايول آقای ريسي

    • امیرحسین

      قدر خوب!ما هم از این به بعد مالیات که نمیدیم هیچ دزدی هم میکنیم و پولشو خرج فقرا میکنیم...به حساب حرف شما هان!

    • بدون نام

      زنده باد قالیباف رییس جمهور آینده رییسی

    • محمد

      آخه کسی نیست بهش بگه شما اول بدهی خودتون رو به دولت بدین بعد هرچقدر خواستین به محرومان کمک کنید.کجای شرع میگه بدهکار باشی بعد بری چند برابرشو خیرات کنی.

      پاسخ ها

      • Mزهرا

        ببخشید اشتباهی منفی دادم.
        صد درصد باهات موافقم

    • بدون نام

      چرا آقایی دوازده هزار میلیارد اختلاس کند و شما سرت رو بکنی زیر برف؟

    • باباعلی

      رییسی بهتر است این سوالات در مورد اختلاس و بیکاری و فقر و تورم را از دوستان خودشان که از دولت احمدی نژاد بپرسند . رای ما به روحانی و برای حفظ آرامش و آزادی و ارتباط با دنیا و صلح و رفاه و نه به خرافات و دروغ و اختلاس و بی انظباطی و ریا کاری است . روحانی زنده باشی .

    • محمد

      اصلا هزار برابر بده.قانون که بهت تکلیف نکرده.بی زحمت قانونمند باشید و مالیات بدید.فرار مالیاتی بسه

    • الا

      درود بر سید محرومان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما محروما همچین مدعی العمومی نمی خوایم

    • سهیلا علیخواه از رشت 32 ساله

      عاشقتم و تمام سخنانت در قلب ماست و حرف دل ماست

    • بدون نام

      خوب حرفهای آقای رییسی به نفع خودتان عوض کردید

    • اشرف السادات موسوی

      آقای رییسی با عرض سلام وخسته نباشی فقط به داد آتش نشانی قرچک ورامین برسید که اصلا جزو ایران نیست همه جا بیست وچهار چهل وهشت کار میکنند ولی قرچک بیست وچهاری کار میکنند وبا پنج تا ایستگاه نیرو کم دارند مرخصی نمیدهند باتشکر

    • بدون نام

      چرا شما که دیدید سفرهای مردم کوچکتر میشود از ثروت عظیم استان قدس رضوی به مردم کمک نکردید میدانم روزانه صدها هزار نامه فرستاده میشد که میخواستند کمکشان کنید پس چرا انوقت مردم برایتان مهم نبودند حال شعار میدهید با کدام استدلال با کدام دلیل

    • بدون نام

      شما که این همه کمک کرده اید حالا یکصدم آن را هم به دولت به اسم مالیات کمک کنید.
      فقط یکصدم بیشتر می شود.

    • بدون نام

      زنده باد آقای رئیسی تو انتخابات قبول هم نشی ما دوست داریم صادق و پاک ترین کاندید انتخابات دوست داریم ما طرفدار انقلاب و رئیسی هستیم نه ، نه ضد انقلاب اکثر مخالفان آقای رئسی ضد انقلاب و ولایت فقیه هستند پس مرگ بر ضد ولایت فقیه

    • بدون نام

      ماهم به جای مالیات به محرومان کمک میکنیم دیگه به دولت مالیات نمیدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقيقا

    • بدون نام

      با روحانی تا سرکوچه

    • بدون نام

      یعنی الان در مشهد محروم نداریم؟
      از جیب خودتان کمک کردین؟
      امام رضا مال همه ی ایرانه و از برکت ایشان همه ی ایران باید بهره مند شوند از فردا هیشکی مالیات نده بگه من خودم کمک می کنم

    • بی نام

      مگر پول از خودش داده مال امام رضا بوده

    • بدون نام

      درود بر رئیسی

    • بدون نام

      مال استان قدس مال مردمه ،، وظیفت بوده که بدی

    • عیدی صفری

      تورا امام رضا بجای کمک به مستمندان کار برایشان درست کنید . شما که میدانید ضعف این دولت چیست . از ثروت حرم اشتغال زایی کنید . و به احمدی نژاد بگویید دستور ندهد کارخانه ها را تعطیل کنید .همان کارخانه هایی که زمان ریاستش به دوستانش داده

    • بهشت قرمز

      فقط رئیسی

    • علی

      روحانی چون ترسیده که رأی هاش ریخته ، به رقیبش تهمت میزنه و مردم رو از رقیب میترسونه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودش گفته به جاي ماليات به مردم كمك كردن چه تهمتي آخه ؟ ما هم ماليات نميديم عوضش به فقرا كمك ميكنيم

    • بدون نام

      این یعنی چی الآن؟!
      شما مالیات بپرداز، رسیدگی به محرومان را هم بسپار به کمیته امداد و بهزیستی.

    • بدون نام

      با روحانی تا1400.به کوری چشم یعضیا

    • بدون نام

      زنده باد روحانی رای من و خانواده روحانی

    • مسعود

      ماهم خیلی به محرومان کمک میکنیم ولی مالیات را هم با یخ وترشی ازمان میگیرن

    • بدون نام

      بکوری دشمنان اسلام روحانی برنده انتخابات خواهد شد و دهان یاوه گویان چون رییسی و حامیانش،قالیباف و حامیانش،احمدی نژاد و حاامیانش را با آرای میلیونی خودمان خواهیم بست .

    • محمدرضا بختیار

      آقای ریسی فکر کنم در شناسایی قشر محروم و مستمند جامعه اشتباه کردید چون فقیر هیچگاه حقیر نیست و دست بر آبروی خود دراز نمی کند کمک شما به جای فقیر به حقیران اطرافتان بوده است

      پاسخ ها

      • آوا

        دمت گرم .هشتاد میلیون لاااااااایک .

    • بدون نام

      البته این مبالغ که مدعی هستی جناب رئیسی صرفا برای محرومانی بوده که قرار بود باهاشون عکس یادگاری بگیری
      با روحانی هستیم تا 1400

    • بدون نام

      آقای رییسی مگر بقیه مردم که مالیات می دهند به محرومان کمک نمی کنند؟!

    • بی نام

      تو این مملکت ما هر کسی پارتی داره و پول،میتونه موفق باشه،یه وام ده میلیونی بابت خرید لوازم خونه با دردسر از بانک گرفتم بعد ازم بیست میلیون گرفتند،یعنی اگه میرفتم از خود لوازم فروشها قسطی بر میداشتم زیر پونزده میلیون برام تموم میشد،اما یه نفر رو میشناسم با کمک برادر خانومش که کارمند بانکه ده میلیارد تومن وام با سود زیر نیم درصد گرفته به ولله طوری پولدار شده که با شاه فالوده نمیخوره،خدا گذر هیچکس رو این سه جا نندازه، بیمارستان-دادسرا-کلانتری،

    • مهدی

      شما مالیاتتو بده نمیخاد از پولی که برای خودت نیست صدقه بدی...
      هرنهادی واسه خودش میاد پول جمع میکنه میگه به فقرا کمک میکنیم... (دیدم میگما...نمونش همینجایی که الان مشغول کارم ... میبینم 100 تومن از روی فیشم همینجوری ور میدارن برای کمک به مسضعفین... مگر ما خودمون دستمون کجه .... خودمون کمک میکنیم.)
      نکنید آقا نکنید...
      یه کمیته امداد که باشه هم میشه راحت شناسایی کرد و هم سازمان دهی کرد...

    • سید محمود محدث

      سلام من چند ماه یارانه ام قطع شده وباز نشسته هستم وتااین لحظه وصل نشده دروغ محض که یارانه مجددپر اخت شده لطفا حقیقت رابه مردم بگوید

    • amir

      پس چرا داخل مشهد و نزدیک حرم ااقا انقدر گدا هست اینا جزو فقرا نیستن؟

    • بدون نام

      خداوکیلی مردم ایران این شداستدلال؟مصرف مالیات حق عموم ملت است

    • اریا

      شما درستش میکنید .
      درود بر روحانی

    • dmir

      من به بهزیستی کمک میکنم مالیاتمم میدم چه ربطی داره

    • بدون نام

      سید مالیات 25درصد میباشد1000 برابر از کجا. آوردی.

    • بدون نام

      رای من روحانی

    • بدون نام

      شما همون اصل مالیات رو به مستمندان بدی در مشهد فقیر نخواهیم داشت.

    • مجید

      سوتی بزرگتر از این هم میشه داد نمی دونم مالیات 10 درصد سود خالص یا 25 درصد حالا نهایت یک فرد می تونه 10 برابر مالیاتش را کمک کن

    • بدون نام

      اگه حقیقت داشت الان فقیری تو ایران نبود...

    • بنیامین

      آقای رییسی که دم از قانون میزنند برای ما روشن کنند کارخانجات تولیدی که عامل اصلی اشتغال جوانان هستند نیز میتوانند مالیات خود را به فقرا بدهند یا نه

    • حسين

      مگه مملكت قانون نداره كه مشهد فرا قانون عمل ميكنه ٠. روحانى ابروى كشور

    • بابک

      مالیات بجای خود کمک به نیازمندان جای خود مگر ارث میراث اجداد شماست که میبخشید

    • اریوبرزن

      اقای رییسی: این محرومان بر اثر سیاستهای اقتصادی اشتباه شما وهمفکران شما به این حال وروز افتادن منت مردم برسر شماست نه منت شمابرمردم! شما که سی واندی سال جزو سران مملکت بودید

    • بدون نام

      باید مالیات بدید

    • بدون نام

      دلم از الان واسه مشهد یا میسوزه،شهردارتون قالیبافه

    • بدون نام

      شما که مدیریتت خوبه این همه هم کمک کردی پس مشهد هیچ مشکلی نباید داشته باشه،آستان قدس با اون درآمد وضع مشهد رو هم نتوانسته سامان بده،چه طور یه کشور رو میخوای اداره کنی!!!

    • فریاد

      الان ایشون رضایت کل مردم رو داشتن که قانون گریزی کردن و بردن به محرومان کمک کردن؟ در ضمن پولهایی که برای آستان قدس هست از طرف کل مردم ایرانه نه فقط خراسان. پس باید همه جای کشور سرمایه گذاری بشه. بهتره ماهی گیری یاد بدین نه اینکه ماهی دست مردم بدین تا روز به روز دریوزه تر بشن.

    • بدون نام

      اگه این طور باشه حداقل توی خراسان نباید آدم محتاج وجود داشته باشد، آیا این طور هست؟

    • رضا

      تو چکاره ایی که از سر خود میبخشی.مملکت قانون دارد.آیا منم میتونم بگم مالیات نمیدم و به ففرا کمک میکنم.این بازی سیاسی هست نه کمک به فقرا.تو اگر میخوای رئیس جمهور بشی باید اول قانونمدار باشی و مالیات را به دولت بدی نه برای رای جمع کردن به بعضی ها صدقه بدی.

    • علی

      پس دستتان درد نکنه همه خیر هستیم در ضمن همه بی نیاز هستیم الحمدالله

    • بدون نام

      برنامه‌ریزی درآمد ناشی از مالیات از وظایف دولت است بعد می پرسید چرا به فقرا رسیدگی نمی شود و انحصار و استفاده از قدرت و ثروت نمی توان مملکت را اداره کرد
      ضمنا 100 برابر مالیات برای فقرا هزینه کرده اید نیز از نظر منطق ریاضی بی معنی می باشد چون 10 درصد مالیات است

    • آنا

      جدی؟؟؟؟؟؟صدبرابر مالیات آستان قدس؟؟؟؟؟؟پس چرا این همه فقیر داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بی نام

      من هم فردا مالیات نمی دهم چون صندوق صدقه دارم

    • بدون نام

      رییسی ریسی تو رییس جمهور مایی

    • ناشناس

      این 100 برابر و از کجا آوردی ؟حساب کتابتم تو مملکت همینجوری رو هواست

    • maryam

      خوشا به حال فقرای مشهد

    • قاسم زارع

      با عرض سلام آقای رئیسی اگه مالیات آستان قدس رضوی را به دولت پرداخت کنه هیچ فقیری پیدا نمیشه؟ ایشون بهتره به کارش ادامه بده ایشان را چه به ریاست جمهوری؟

    • رضا

      تو برنامه های قبلی گفته بود 10 برابر تو این چند روز شد صد برابر. یواش یواش میشه هزار برابر. . ماشالا به اقای رئیسی زدی رو دست احمدی تژاد خدا بیامرز

    • بدون نام

      داداش مس ماهم مالیات ندهیم و کمک به محرومان کنیم خوبه

    • علی ع

      درآمد استان چقدر است که اون مقدار مالیات که پرداخت نمی‌کنید ۱۰۰ برابر آن را به محرومان می دهید
      اگر راست باشد حداقل خراسان رضوی نباید کمیته امداد ،بهزیستی داشته باشد

    • بينام

      همون طور كه ميليوني اختلاس ميكنن و فرار ميكنن ولي يه جوون وبه خاطر دزدي اعدام ميكنن ...
      استدلال اقاي رئيسي هم همين طور ، با اون همه درامد ماليات نميده اون وقت ما يه تيكه طلا ميخريم بايد ٩٪‏ماليات بديم ...
      منتشر كن سانسورچي .....

    • بدون نام

      بهمین دلیل فقر وحاشیه نشینی در مشهد از اکثر شهرهای ایران بیشتر است.

    • بدون نام

      من نمدونم طرفداراش به چی این آقا دلشونو خوش کردن !
      همه چیو رو هوا حساب کتاب میکنه!
      خدا بخیر کنه مملکت دستش باشه!
      برادرا خواهرا هم وطنای عزیز
      به فرداتون رحم کنید
      به فردای همه مون

    • بانو

      من آزادم، فقط شغل ندارم و پول. درود بر دولت رییسی که به فکر اشتغاله

    • لیلا

      رای ما رئیسی
      خداحافظی با رانت و فساد روز جمعه

    • بدون نام

      رئیسی رئیسی۲۹رئیسی.

    • بدون نام

      آخر هفته کلید ساز رفته.

    • عشق وطن

      خب متاسفانه طرفدارای رئیسی اگر به جای تعصبات بیجا توی صحبتهای این آقا دقیق بشن میفهمن که هیچ برنامه ای برا کشورش نداره درست شده مثل قضییه ی دانشگاههامون که میگن فقط از کنکورش رد بشیم بقیه اش آسونه

    • فرهاد گلچین

      احتمالا منظورشون محرومین دیگر بلاد مسلمین میباشد

    • بدون نام

      چقد متفکر و با سیاست،چقد بخشنده و به فکر محرومان، وعده پول به محرومان و مردم سیاست نیست ،کشور نیاز به شخصی متفکر و با برنامه طولانی مدت دارد که آینده مردم تامین باشد،ما کشوری فقیر که مردمش وابسته به یارانه و مالیات باشند نمیخواهیم،مردم باید خود از دست رنج خود بخورند نه از صدقه دیگران، ایرانیان مردم سازندگی هستند با عزت و سربلندی باید برای خود کار و سرمایه داشته باشند.

    • نيشتمان

      بنظر خودش راي مياره ???

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • زمانه

      هشدار هشدار
      نگذاریم صنعتگران و کارخانجات کشورمان دچار رکود و بیکاری شوند.
      در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392، شخصی متمول و ثروتمند که مجموع ثروتش هزاران هزاران میلیارد تومان تخمین زده می شود به نام محمد رضا نعمت زاده، وزیر صنعت و معدن، حامی مالی حسن روحانی شد.
      بعداز پیروزی حسن روحانی در انتخابات، پست وزارت صنعت و معدن به عنوان رشوه و سپاس از طرف روحانی به محمدرضا نعمت زاده داده شد.
      از سال 1392 به بعد، تمام قراردادها با کشورهای خارجی بسته و هیچ وامی به کارخانجات و صنعتگران داده نشد. از آن سال بسیاری از کارخانجات دچار رکود و اخراج بسیاری از کارگران و صنعتگران شد.
      با نگاهی به سفرهای تبلیغاتی حسن روحانی به شهرها، وزیر صنعت و معدن در تمام سفرها حسن روحانی را همراهی می کند.
      مشخص نیست در صورت قبولی حسن روحانی، چه رشوه دیگری را دریافت می کند؟
      به خاطر جوانان جویا کار، آن قدر این پیام را منتشر کنید تا مردم آگاه شوند مشکلی اصلی کشور بیکاری، رکود و تعطیلی کارخانجات و صنایع می باشد.
      اجازه ندهیم بار دیگر روحانی به پیروزی برسد و به تعداد بیکاران و بسته شدن کارخانجات دیگر افزوده شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج