۵۳۳۹۱۶
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

پشت پرده تایید و تکذیب حمایت شجریان از روحانی

هفته گذشته خبری با عنوان «تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به روحانی» توسط رسانه‌های حامی دولت در فضای مجازی منتشر شد که بلافاصله توسط خانواده وی تکذیب شد.

خبرگزاری مهر: هفته گذشته خبری با عنوان «تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به روحانی» توسط رسانه‌های حامی دولت در فضای مجازی منتشر شد که بلافاصله توسط خانواده وی تکذیب شد.

صبح امروز نیز اخبار ضدونقیضی از حمایت محمدرضا شجریان از حسن روحانی و حمله به ابراهیم رئیسی در فضای مجازی منتشر شد، این شایعه که در قالب نامه محمدرضا شجریان استاد آواز ایران به ابراهیم رئیسی منتشر شده، او را بازگشت به دوران سیاه گذشته دانسته است.

با انتشار این نامه همایون شجریان، فرزند استاد شجریان بلافاصله واکنش نشان داد، وی ضمن تکذیب این نامه اعلام کرد که این شایعات دامن او و پدرش را گرفته، از احضار به دادگاه برای آلبوم رگ خواب تا وعده اجرا در مراسم‌های خاص.

هرچند فرزند استاد آواز ایران با اخلاق مداری و غیر مستقیم از فشار بی‌سابقه حامیان دولت به وی برای اعلام حمایت از روحانی سخن گفته است، اما اخبار رسیده حاکی از این است که جریان حامی حسن روحانی پیشنهادی به دور از انسانیت و اخلاق به وی داده‌اند.

متاسفانه بنا بر شرایط نامناسب استاد شجریان در حال حاضر سلامتی وی منوط به اتصال دستگاه‌های پزشکی است که تاکنون خبر آن رسانه‌ای نشده اما جریان حامی دولت با سوء استفاده از این شرایط به فرزند او پیشنهاد داده اند که به نمایندگی از استاد از حسن روحانی حمایت کند و ما نیز ضمن حمایت مالی، تشییع جنازه باشکوهی برای وی برگزار خواهیم کرد.

در حالی جریان حامی دولت چنین پیشنهاد غیرانسانی به فرزند شجریان داده اند که دولت یازدهم مدعی دولت راستگویان و مبارزه با پول‌های کثیف در انتخابات است اما حاضر است، یک هنرمند ملی فوت کند تا آن‌ها از مرگ وی برای رای آوری استفاده کنند.

متاسفانه بنا بر شرایط نامناسب استاد شجریان در حال حاضر سلامتی وی منوط به اتصال دستگاه‌های پزشکی است که تاکنون خبر آن رسانه‌ای نشده اما جریان حامی دولت با سوء استفاده از این شرایط به فرزند او پیشنهاد داده اند که با جدا کردن دستگاه های پزشکی و مرگ استاد، مراسم باشکوهی توسط آنها در روزهای قبل از انتخابات برگزار خواهد شد و از این مراسم برای اعلام حمایت از حسن روحانی استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از این همه دروغی که میگی خجالت نمیکشی؟! فک کردین روحانی هم رئیسیه که بخاطر دو تا رای بیشتر دست به دامان امیر تتلو بشه؟! البته درکتون میکنم از اینکه همه هنرمندان درجه یک و محبوب کشور از روحانی حمایت کردن بدجور سوختین

    • بدون نام

      این متن رو بادقت مطالعه کنید تا متوجه بشید تخریب در این متن بیداد میکند
      و حتما سری به اینستاگرام همایون شجریان بزنید تا متوجه شوید چه کسی راست میگوید

    • بدون نام

      دردوبلایش بخوره توی سردشمنان داخلیش.ایشان راهشت سال ازمردم محروم کردین.مردم خودشون قدرت تشخیص دارند

    • خالقی

      شجریان اگه میخواست باج بده که نمی شد شجریان محبوب.بر همچین دولتی ننگ باد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج