۵۳۳۹۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قمارباز ۵۰ میلیون تومانی درتله پلیس قلابی

سرهنگ قلابی و سه همدست‌اش که سناریوی ربودن مردی را طراحی و اجرا کرده بودند صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به اتهام آدم ربایی پای محاکمه ایستادند.

روزنامه ایران: سرهنگ قلابی و سه همدست‌اش که سناریوی ربودن مردی را طراحی و اجرا کرده بودند صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به اتهام آدم ربایی پای محاکمه ایستادند.
۱۷ شهریور پارسال همسر مرد ربوده شده هراسان به اداره آگاهی مراجعه کرد و گفت: «ساعتی قبل مرد ناشناسی در تماس تلفنی با خانه‌مان گفت همسرم را گروگان گرفته‌اند و برای آزادی‌اش ۵۰ میلیون تومان خواسته‌اند.»در پی شکایت این زن، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان به تحقیق در این باره پرداخت و پس از ۲۰ روز، مخفیگاه آدم ربایان را در یکی از باغ‌های شهریار شناسایی کرد.هر ۴ متهم نیز در عملیاتی ضربتی دستگیر و گروگان‌شان آزاد شد.
«ناصر»، «حبیب»، «پرویز» و‌ «حسن» در بازجویی به جرم خود اعتراف کردند.صبح دیروز چهار متهم در شعبه هشتم دادگاه کیفری که به ریاست قاضی اصغرزاده و با حضور قاضی توکلی - مستشار- تشکیل جلسه داده بود محاکمه شدند.در ابتدای جلسه شاکی پرونده «مرد ربوده شده» در برابر قضات دادگاه ایستاد و به طرح شکایت پرداخت.
سپس متهم ردیف اول «ناصر» -۴۸ ساله- و طراح نقشه آدم ربایی که خود را به‌عنوان سرهنگ جازده بود به سؤالات قضات پاسخ داد.
شغلت چه بود؟
سرهنگ بازنشسته هستم.
چه‌شد که از لباس پلیس برای ربودن شاکی سوءاستفاده کردی؟
چند روز قبل از اجرای نقشه، یکی از دوستانم گفته بود. در بازی قمار یک مرد به او پنجاه میلیون تومان بدهکار شده، تصمیم گرفتیم قمارباز بدهکار را بدزدیم تا دوستم به پولش برسد.
روز حادثه من لباس پلیس پوشیدم و بهرام «قمارباز بدهکار» را در بازار تهران تعقیب کردیم. سر فرصت جلویش ایستادیم و به او گفتیم که برای پاسخ دادن به سؤالاتی باید همراه ما به اداره آگاهی بیاید. او را سوار ماشین‌ کردیم و به باغ یکی از دوستانم بردیم. بعد به خانواده‌اش زنگ زدیم و درخواست ۵۰ میلیون تومان پول کردیم.پس از اظهارات متهم ردیف اول، سه متهم دیگر به دفاع از خود پرداختند. آنها با پذیرفتن مشارکت در آدم‌ربایی، اظهارات متهم ردیف اول را تأیید کردند. پس از پایان جلسه محاکمه، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج