۵۳۳۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رایحه های بهاری برای مردان خوش پوش

در روزهای بهاری استفاده از رایحه‌هایی که در آن از اسانس چوب سدر و کاج و عطر شکوفه‌های پرتقال و گریپ‌فروت استفاده شده می‌تواند مشغله ذهنی‌تان را کمتر کند.

رایحه های بهاری برای مردان خوش پوش

مجله زندگی ایده آل: در روزهای بهاری استفاده از رایحه‌هایی که در آن از اسانس چوب سدر و کاج و عطر شکوفه‌های پرتقال و گریپ‌فروت استفاده شده می‌تواند مشغله ذهنی‌تان را کمتر کند. اگر یک دوش خنک بعد از یک روز کاری پرمشغله حال‌تان را سرجا می‌آورد مطمئن باشید استفاده از عطرهای خنک و ترش هم همین حس را به شما انتقال می‌دهد.

رایحه های بهاری برای مردان خوش پوش

۱. شیک و متفاوت
The One Sport Dolce&Gabbana for men

اگر از طرفدارن برند دولچه گابانا هستید حتما می‌دانید یکی از مشخصه‌های اصلی رایحه‌هایش، داشتن ماندگاری بالاست؛ این بار هم Dolce&Gabbana با رایحه‌ای ورزشی و اسپرت برگ برنده‌ای برای طرفدارانش رو کرده است. با اینکه بسته‌بندی و شیشه این عطر نسبت به نمونه‌های قبلی ورزشی‌تر انتخاب شده اما با این وجود رایحه اش به مانند مدل‌های قبلی‌اش لوکس و شیک بوده و به نوبه خود حرفی برای گفتن دارد؛ ترکیب نعناع هندی، رزماری، شکوفه پرتقال، مشک، چوب صندل، بویی اسپرت و چوبی برای آقایان در3 سایز 30،50،100 میلی‌لیتر تولید شده است.

2. شکیل هدیه دهید
One Million Intense for Men by Paco Rabanne

اگرچه رایحه عطر وان میلیون مردانه یکی از رایحه‌های قوی و قدرتمند در میان رایحه‌ها بود گویا برند پاکو ربن قصد قوی‌تر کردن همین رایحه‌ را داشته و سری جدید این عطر را با تغییرات ناچیزی نسبت به نمونه قبلی روانه ویترین عطرفروشی‌ها کرده است؛ زمانی که عطر را بو می‌کنید بدون‌شک احساس می‌کنید بوی اصلی رایحه عطر نسبت به نمونه قبلی‌اش تغییر چشمگیری نکرده، اما با اقزوده شدن عصاره هل، زعفران و فلفل و چوب صندل بر گرما و تندی رایحه عطر تاکید بیشتری شده است و شرقی بودن رایحه عطر پر رنگ تر احساس می‌شود. آن‌دسته از آقایانی که به بوهای گرم و شرقی علاقه‌مند هستند قطعا رایحه جدید وان میلیون را می‌پسندند و از داشتن هدیه الماس نشان اش خوشحال خواهند شد.

۳. برای پدران مدیر
D & G pour Homme

اگر به دنبال رایحه‌های کلاسیک و خاص هستید این ادکلن می‌تواند نیاز‌های شما را بر آورده کند؛ بویی خنک و تلخ همراه با درون مایه‌های ترنج، نارنگی، اسطوخودوس، سدر و تنباکو که رایحه‌ای نزدیک به گیاهان معطر را به مشام می‌رساند؛ اگر به دنبال هدیه‌ای هستید تا به همسر یا پدر مدیرتان بدهید، رایحه مردانه و کلاسیک این برند را از دست ندهید رایحه ای که برای یک قرار مهم کاری پیشنهاد می‌شود.

4. ورزشکارانه پیشکش کنید
Nautica Aqua Rush Nautica for men

رایحه ای متفاوت و برگرفته از آب شور دریا که نماد ورزش‌های آبی و احساس قایقرانی در امواج را دارد. در کنار بوی ساحل دریا و چوب درخت ساج با بوی معطر گشنیز، نعناع، لیموترش ترکیبی خاص و منحصربه‌فرد را به مشام می‌رساند. بویی جدید و خاص برای علاقه مندان به ورزش‌های آبی تولید شده است.

۵. انتخاب افراد جسور
Seductive Homme,Guess

اگر همسرتان جزو شخصیت‌های با جسارتی است شک نکنید رایحه‌ای گرم و تند این عطر،هدیه منحصربه‌فردی است. رایحه این عطر به دلیل عصاره هل و چوب صندل اعتماد به نفس را در آقایان بالا می‌برد. نارنگی، شکوفه گل ارکیده، نعناع هندی و عنبر از دیگر ترکیبات خوشبویی هستند که توانسته رایحه‌ای متفاوت را به مشام برساند. این عطر را می‌توانید در اندازه100 میلی‌لیتر خریداری کنید.

6. اسپرت با بوی خاورمیانه
ARMANI SPORT CODE

همراهی خوشبو برای مردان مدرن و خاص؛ بوی تلخ و خنک این ادکلن نمونه منحصربه‌فردی است که قدرت ماندگاری بین ۵ تا ۶ ساعت را دارد. با بو کردن رایحه‌اش احساس هیجان و تازگی در شما ایجاد می‌شود که این حس به خاطر اسانس شکوفه لیمو، شکوفه پرتقال است. نعناع هندی، عنبر و زنجبیل از ترکیبات دیگر این ادکلن هستند که می‌توانید در ۳ سایز ۳۰، ۵۰ و ۷۵ میلی لیتر تهیه کنید.

۷. برای مردان خوش پوش
Trussardi my land

عطری کلاسیک و مدرن که با الهام گرفتن از فرهنگ و تاریخ کشور ایتالیا برای آقایان خوش‌پوش تولید شده است. «سرزمین من» نام انتخابی برای این عطر است که به صورت ادوتوالت در 3 اندازه 50،30 و 100 میلی‌لیتر تولید شده است. زمانی که در عطر را باز می‌کنید بوی شکوفه ترنج، نارنگی و چرم به مشام‌تان می‌خورد؛ اسطوخودوس و شکوفه گل بنفشه و دانه لوبیا نت‌های میانی این رایحه هستند.

اگر سلیقه طرف‌تان را نمی‌شناسید هرگز برایش به عنوان هدیه عطر نخرید. بویی که شما می‌پسندید شاید با سلیقه او فرق داشته باشد. مگر اینکه عطری که خودش می‌زند را هدیه دهید تا هزینه‌ای که می‌کنید هدر نرود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج